Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem po chwili audi a8

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 10 mar 2014, 11:05

Wiec tak mała nieszczelność na wtryskach gazowych nie powoduje problemu od razu, zanim się kolektor napełni gazem chwilę to trwa. Tak samo podciśnieniem, to nie jest tak że otwierasz zawór i sie napełnia, tam jest mała nieszczelność i nic wiecej, wtedy takie kwiatki się beda działy

master439
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 29 sie 2013, 10:07
Lokalizacja: FG

Post autor: master439 » 14 mar 2014, 13:12

no to ja się podłączę. mam podobny problem silnik2.8 ACK. Po nocy postoju pojazdu trzeba go kręcić ok 6 sekund aby go odpalić, gdy juz odpali o tych 6 sekundach za każdym razem pali idealnie

ernesto

Post autor: ernesto » 14 mar 2014, 16:11

[center]master439, [/center]
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Użyj <a href="http://www.a8tea
[center]tytuł tematu brzmi : Problem z odpaleniem po chwili audi a8
master439 pisze:no to ja się podłączę. mam podobny problem silnik 2.8 ACK. Po nocy postoju pojazdu trzeba go kręcić ok 6 sekund aby go odpalić, gdy juz odpali o tych 6 sekundach za każdym razem pali idealnie
Nie raz było o tym pisane na forum, wystarczy poszukać.[/center]

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 15 lip 2015, 11:40

ja mam podobny problem jak bombowozista po postoju (nocy ) za 1 razem kreci i kręci odpala lub odpala za 2x na cieplym odpala na strzala .... w czym jest problem??
bądź sobą, wariatów też lubią

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 15 lip 2015, 11:41

Pompa paliwa ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 15 lip 2015, 13:04

wiesz co wlasnie nie wiem jak to rzetelnie sprawdzic bo widzialem ze masz taka w dziale sprzedam ale po ciemku nie bede kupowal bo na graty nie mam juz miejsca :D jak to zweryfikowac kolego ? dzis jeszcze nie jechalem wiec dam z 4x zaplon wtedy nabije paliwo za kazdym razem jak odpali tzn ze zamawiam u ciebie pompę :D masz inny pomysł ?
bądź sobą, wariatów też lubią

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 15 lip 2015, 13:06

Oczywiście nie sugeruje zakupu :) Tylko tak to troche wygląda - jakby kosz z pompą się nie napełniał , sugeruje to tylko jakaś nieszczelność w koszu .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ernesto

Post autor: ernesto » 15 lip 2015, 15:13

Presto 2x i sprawdzisz. Za pierwszym razem przed odpaleniem pobaw się zapłonem tak jak Ci mówiłem. Następnego dnia przed odpaleniem wlej ze 3 litry paliwa. Kup sobie w kanister troszkę wachy i zobaczysz. Zalewając przed odpaleniem kosz przez wlew sprawiasz że się odpowietrza. Wypełnia się. Zalejesz 3 litry, potem na zapłon i kręć. Jeśli odpali to znaczy że kosz nie trzyma. zawsze możesz zalać paliwa grubo ponad połowę i zobaczyć co się będzie działo.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 lip 2015, 15:18

jeśli nie sprawdziłeś szczelności układuy LGP czy nie puszcza reduktor bąków podciśnieniem lub wtryski, to sprawdź wodą z mydłem psikająć na wtryski lub zdejmująć wężyk z krućca reduktora od podciśnienia i zobacz czy sie bańki nie robią. Możesz jeszcze zakręcić butle i pojeździć ze dwa dni lub jak kto woli ok. 100km na samym PB i wtedy zobacz jak będzie....
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 15 lip 2015, 16:23

dzis pobawilem sie przy odpalaniu zaplon 4x ale tylko za 1x bylo slychac pompe odpalil za 1x ale nie na strzala zakrecil 2x i odpalil kurde dziwne
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 15 lip 2015, 18:23

Po zakręceniu LPG nie sprawdzalismy uprzednio jeżdżąc na PB ale jak wyżej napisane kosz łatwo sprawdzic dolewając waszki,pompe zapalając za 2,3razem dopiero,albo wlac mu do pełna albo sprawdzic ile daje ciśnienia.
A ten regulator ciśnienia na listwie paliwowej??

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 15 lip 2015, 19:53

Regulator sie sprawdza sciagajac podcisnienie. Sciagasz podcisnienie odpalasz i patrzysz czy z krocca nie leci benzyna. Gasisz samochod i jeszcze przez chwile obserwujesz regulator. Bywa tak ze jak cisnienie na listwie zaczyna delikatnie spadac to on zaczyna popuszczac .....

Zacznijcie od zakręcenia butli z gazem i wyjezdzeniu gazu z przewodow paliwowych do zera. Po takim zabiegu dopiero odpalac samochod na zimno z rana na benzynie (za pierwszym razem bez zadnego cudowania z zaplonem). Jak zapali normalnie to gazidlo problem robi. Jak zapali z problemami to nie ma co sobie dupy gazem zawracac.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Gość

Post autor: Gość » 15 lip 2015, 20:14

Zrobione byo tak że zakręcilismy butle i se wypyrkał do końca gaz. Rano odpalił jakos lepiej.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 18 sie 2015, 17:39

zakrecilem butle pojezdzilem z 200km bylo dobrze za kazdym razem na benie dolalem STP ktory kupilem razem z apo strzelilem jeszcze 100km problem z lpg zniknał na jakis tydzien .... i zaczelo sie znow pierwsze odpalenie jest problematyczne

wczoraj auto zostawilem u gazownika , mowi ze cisnienie nie schodzi i jest w normie czyli nie popuszcza gazu... watpie bvy demontowali wtryski i sprawdzali kazdy z osobna..., dowiem sie jutro co i jak problemu nie mam na benie problem mam na lpg , sugerowali ze czuc u mnie olej przy starcie ja na to ze tak bo nie mam katów to raz a po 2 zawsze jest mozliwosc ze gumki popuszczaja po 15 latach ale od wymiany czyli 7-8 tys km przejechanych na pelnym bucie dolalem 0,6l oleju... wiec to chyba nie problem, na benie odpala na strzala przy lpg kreci jak glupi i w koncu odpala ale jest to dla mnie nie komfortowe ...


dodam jeszcze ze p jezdzie na tym stp+pb przez ok 5 dni bylo juz dobrze i problem wrocil ...
bądź sobą, wariatów też lubią

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 sie 2015, 07:05

zmień gazowników <bezradny>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl