![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem po chwili audi a8
[center]master439, [/center]
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Użyj <a href="http://www.a8tea
[center]tytuł tematu brzmi : Problem z odpaleniem po chwili audi a8
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Użyj <a href="http://www.a8tea
[center]tytuł tematu brzmi : Problem z odpaleniem po chwili audi a8
Nie raz było o tym pisane na forum, wystarczy poszukać.[/center]master439 pisze:no to ja się podłączę. mam podobny problem silnik 2.8 ACK. Po nocy postoju pojazdu trzeba go kręcić ok 6 sekund aby go odpalić, gdy juz odpali o tych 6 sekundach za każdym razem pali idealnie
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Pompa paliwa ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
wiesz co wlasnie nie wiem jak to rzetelnie sprawdzic bo widzialem ze masz taka w dziale sprzedam ale po ciemku nie bede kupowal bo na graty nie mam juz miejsca
jak to zweryfikowac kolego ? dzis jeszcze nie jechalem wiec dam z 4x zaplon wtedy nabije paliwo za kazdym razem jak odpali tzn ze zamawiam u ciebie pompę
masz inny pomysł ?


bądź sobą, wariatów też lubią
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Oczywiście nie sugeruje zakupu
Tylko tak to troche wygląda - jakby kosz z pompą się nie napełniał , sugeruje to tylko jakaś nieszczelność w koszu .

Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Presto 2x i sprawdzisz. Za pierwszym razem przed odpaleniem pobaw się zapłonem tak jak Ci mówiłem. Następnego dnia przed odpaleniem wlej ze 3 litry paliwa. Kup sobie w kanister troszkę wachy i zobaczysz. Zalewając przed odpaleniem kosz przez wlew sprawiasz że się odpowietrza. Wypełnia się. Zalejesz 3 litry, potem na zapłon i kręć. Jeśli odpali to znaczy że kosz nie trzyma. zawsze możesz zalać paliwa grubo ponad połowę i zobaczyć co się będzie działo.
jeśli nie sprawdziłeś szczelności układuy LGP czy nie puszcza reduktor bąków podciśnieniem lub wtryski, to sprawdź wodą z mydłem psikająć na wtryski lub zdejmująć wężyk z krućca reduktora od podciśnienia i zobacz czy sie bańki nie robią. Możesz jeszcze zakręcić butle i pojeździć ze dwa dni lub jak kto woli ok. 100km na samym PB i wtedy zobacz jak będzie....
to nie jest zwykły napęd...to
Regulator sie sprawdza sciagajac podcisnienie. Sciagasz podcisnienie odpalasz i patrzysz czy z krocca nie leci benzyna. Gasisz samochod i jeszcze przez chwile obserwujesz regulator. Bywa tak ze jak cisnienie na listwie zaczyna delikatnie spadac to on zaczyna popuszczac .....
Zacznijcie od zakręcenia butli z gazem i wyjezdzeniu gazu z przewodow paliwowych do zera. Po takim zabiegu dopiero odpalac samochod na zimno z rana na benzynie (za pierwszym razem bez zadnego cudowania z zaplonem). Jak zapali normalnie to gazidlo problem robi. Jak zapali z problemami to nie ma co sobie dupy gazem zawracac.
Zacznijcie od zakręcenia butli z gazem i wyjezdzeniu gazu z przewodow paliwowych do zera. Po takim zabiegu dopiero odpalac samochod na zimno z rana na benzynie (za pierwszym razem bez zadnego cudowania z zaplonem). Jak zapali normalnie to gazidlo problem robi. Jak zapali z problemami to nie ma co sobie dupy gazem zawracac.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
zakrecilem butle pojezdzilem z 200km bylo dobrze za kazdym razem na benie dolalem STP ktory kupilem razem z apo strzelilem jeszcze 100km problem z lpg zniknał na jakis tydzien .... i zaczelo sie znow pierwsze odpalenie jest problematyczne
wczoraj auto zostawilem u gazownika , mowi ze cisnienie nie schodzi i jest w normie czyli nie popuszcza gazu... watpie bvy demontowali wtryski i sprawdzali kazdy z osobna..., dowiem sie jutro co i jak problemu nie mam na benie problem mam na lpg , sugerowali ze czuc u mnie olej przy starcie ja na to ze tak bo nie mam katów to raz a po 2 zawsze jest mozliwosc ze gumki popuszczaja po 15 latach ale od wymiany czyli 7-8 tys km przejechanych na pelnym bucie dolalem 0,6l oleju... wiec to chyba nie problem, na benie odpala na strzala przy lpg kreci jak glupi i w koncu odpala ale jest to dla mnie nie komfortowe ...
dodam jeszcze ze p jezdzie na tym stp+pb przez ok 5 dni bylo juz dobrze i problem wrocil ...
wczoraj auto zostawilem u gazownika , mowi ze cisnienie nie schodzi i jest w normie czyli nie popuszcza gazu... watpie bvy demontowali wtryski i sprawdzali kazdy z osobna..., dowiem sie jutro co i jak problemu nie mam na benie problem mam na lpg , sugerowali ze czuc u mnie olej przy starcie ja na to ze tak bo nie mam katów to raz a po 2 zawsze jest mozliwosc ze gumki popuszczaja po 15 latach ale od wymiany czyli 7-8 tys km przejechanych na pelnym bucie dolalem 0,6l oleju... wiec to chyba nie problem, na benie odpala na strzala przy lpg kreci jak glupi i w koncu odpala ale jest to dla mnie nie komfortowe ...
dodam jeszcze ze p jezdzie na tym stp+pb przez ok 5 dni bylo juz dobrze i problem wrocil ...
bądź sobą, wariatów też lubią