To jest ciekawa oferta.
Kompresor prawidłowy i nawet w komplecie jest czujnik temperatury który w ASO jako odrębna część nie występuje oraz przekaźnik który w oryginale w ASO kosztuje coś koło 100pln.
Ale cena 465€ x4,1pln to wychodzi 1905pln + przesyłka
Noi to jest do silników diesla + V10 i W12.
Do silników diesla + V10 i W12.
Wygląda na OK czyli pasujący bez przeróbek.
Cena jak widać, około 2kpln
Ten jest OK.
Cena 600$
Warunki dostawy: "Nie jest możliwa wysyłka do Polska." oraz "Wysyłka do: Ameryki, Azja, Australia." - trzeba by podpytać o co chodzi z tą wysyłką
Życzę powodzenia.jacek pisze:Można zakupić nowy kompresor Wabco z oryginalnym okablowaniem , bez żadnych przeróbek.
http://allegro.pl/kompresor-zawieszenia ... 87305.html
Ja autorytatywnie twierdzę, że kompresor z tej aukcji nie jest do A8 D3 i bez przeróbek go nie zamnontujesz.... przynajmniej nie do silników 2.8FSI, 3.0MPI, 3.2FSI, 3.7MPI, 4.2MPI/FSI bo do tych wszystkich jest jeden model kompresora (4E0.616.005.B/D) i jest on inny niż wskazany w aukcji.
Zakładamy się o flachę?
Do silników diesla oraz benzynowych V10 i W12 jest inny model kompresora (4E0.616.005.C/E) i tego oryginalnego w ręku nie trzymałem więc za niego ręki sobie uciąć nie dam.... ale podejrzewam, że oprócz wydajności konstrukcyjnie i elektrycznie niczym się nie różni więc pewnie też byłby inny niż ten z aukcji.
To co piszą handlarze na Allegro dziel przez 2 albo przez 3 a części zamienne dobieraj po numerach oryginału i wtedy nie będzie żadnych niespodzianek.
Ten kompresor jak w aukcji wygląda mi na MB S-klasse - montowałem go już kilkukrotnie w klubowych D3-kach i u mnie jest on jeszcze trochę tańszy