części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Szarpanie skrzyni po wymianie oleju

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 29 sty 2015, 20:04

Nie zawsze duży przebieg oznacza znaczne zużycie oleju, a czasami, choć rzadziej zdarza się tak jak w Twoim przypadku, że olej mimo krótkiego okresu mógł zużyć się bardziej, ewentualnie wypłukał pewne osady, których poprzedni olej nie mógł usunąć. Dlatego dobrze jest robić częściej delikatniejsze podmiany. Najważniejsze, że jest poprawa.
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 29 sty 2015, 20:15

No poprawa jest żeby nie zapeszać zobaczymy co będzie jak parę dni polatam.
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

hektor
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 22 paź 2014, 10:55
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: hektor » 23 lut 2015, 17:17

Mi wymiana oleju w GQF nie pomogła. Zero opiłków, wymieniłem statycznie olej i filtr. Po tysięcu klilometrów znów statyczna wymiana ale objawy nie ustąpiły a konkretnie na zimnym falowanie obrotów i delikatne szarpnięcie przy przejściu na 3 i 5 bieg.

Poczytałem, że konwerter do wymiany. OK umówiłem się na wymianę i wysłanie do regeneracji do midparts (3 lata gwarancji teraz dają 1200zł) i czytam, że powinienem po wymianie zrobić reset wartości wyuczonych skrzyni. Mam VAGa tylko pytanie gdzie i jak dokładnie robi się ten reset? A może założyć nowy konwerter i pojeździć może będzie dobrze i nic nie trzeba resetować?

Dodatkowe pytanie, wymieniał ktoś samodzielnie konwerter i może podpowiedzieć co i jak żeby czegoś nie spartolić?

Motostacja

Post autor: Motostacja » 23 lut 2015, 23:28

jak zdejmiesz skrzynie to wymiana konwertera nie powinna być już problemem

Krystian5010
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 05 lut 2015, 12:41
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: Krystian5010 » 24 lut 2015, 00:11

Ja w swojej D3 zacząłem mieć lekkie szarpania , wniosek trzeba wymienić olej kupiłem ravenola wymiana 7L było ok przez jeden , trasa 300 km biegi zmienial pięknie ale co się zaczęło dziać , po zmianie biegu i dodaniu gazu zaczęło trzasc budą zawsze i na każdym biegu . Mechanik stwierdził że trzeba wymienić cały olej i na serwisowy . Wymiana dynamiczna , nadal to samo jednak lepiej . Olej który był zlany za pierwszym razem niby się już nie dawał do niczego. Jestem aktualnie w trakcie wymieniania skrzyni.

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 24 lut 2015, 02:44

U mnie po wymianie oleju z Ravenolu na ZF jest o niebo lepiej tyle że skrzynia lubi szarpnąć a przed zalaniem ravenolu jak kupiłem auto tego nie było.
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

Motostacja

Post autor: Motostacja » 24 lut 2015, 19:16

Ogród-Lca pisze:U mnie po wymianie oleju z Ravenolu na ZF jest o niebo lepiej
test sprzęgła wypada lepiej ? nie jest taka gumowa ? i przy daniu w palnik na biegu nie ślizga sie tak ?

Motostacja

Post autor: Motostacja » 24 lut 2015, 19:21

Krystian5010 pisze:Jestem aktualnie w trakcie wymieniania skrzyni.
napisz cos o tym wiecej wiele os napewno to zaciekawi jak by sie dało moze jakies fotki porady opinie zmieniasz na inna skrzynie czy robisz samo sprzegło ? zalewasz teraz zf?

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 23 lip 2015, 00:28

Koledzy a wie kto ile kosztuje nowy konwenter w ASO i czy do wszystkich 6HP idą takie same konwentery czy jest to uzaleznione typem silnika ?. Ma ktos nr częsci konwentera do skrzyni GZA
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 23 lip 2015, 20:26

GZA, oznaczenie L74 cena: 8247zł bez zniżek nr oe: 09E323571B. Jest ogólnie 4 podtypy literowe dla 3.7; 4,2mpi i 4.0; 4.2tdi.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 23 lip 2015, 20:29

krzychu22.p1i pisze:GZA, oznaczenie L74 cena: 8247zł bez zniżek nr oe: 09E323571B. Jest ogólnie 4 podtypy literowe dla 3.7; 4,2mpi i 4.0; 4.2tdi.
Z tymi cenami to ładnie ich j...e w głowe.......

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 24 lip 2015, 00:19

No prawie 9 ts to spora przesada.
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 14 paź 2015, 23:42

Ja jestem po wymianę oleju dzisiaj u siebie. Ponieważ mam falowniki obrotów na niskich obrotach wysokich biegów na zimnym silniku postanowiłem że 1 zmienię olej. Zadałem RAVENOL ale weszło mi ledwo 4,8l oleju. Nie wiem dlaczego tylko tyle.
Prze 30 st przelewa się i tu

Obrazek
I tu
tu

Obrazek

Poprawy nie zauważyłem więc przygotowuje się na wymianę sprzęgła hydrokinetycznego
Znalazłem na necie oferty regenerowanych konwertery już po 700 zł. Jest to coś warte? Jak myślicie.

ernesto

Post autor: ernesto » 14 paź 2015, 23:56

mkbewe pisze: Znalazłem na necie oferty regenerowanych konwertery już po 700 zł. Jest to coś warte? Jak myślicie.
Ale na jakiej zasadzie ? Oddajesz im swoje i oni regenerują Twoje, czy dostajesz jedno odsyłasz Swoje ? Czy ogólnie bez zwrotu twojego ?

Gość

Post autor: Gość » 15 paź 2015, 05:02

Za 700 to zawsze ze zwrotem.
Swoja droga zmieniłeś olej bez filtra? To nawet nie wiesz co w środku piszczy? Jaki olej zleciał?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl