[D2 FL ALL ] Jak zdemontowac przedni zderzak?
[D2 FL ALL ] Jak zdemontowac przedni zderzak?
Witam moze ktos podpowie jak zdemontowac przedni zderzak???Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 lis 2013, 23:23 przez Smoli, łącznie zmieniany 1 raz.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Rozumiem, że dla liftu ? http://hotfile.com/dl/18142774/c9a1205/bumper.xps.html
Do przegladania ściagnij i zainstaluj xps viewer
http://www.microsoft.com/whdc/xps/viewxps.mspx
Do przegladania ściagnij i zainstaluj xps viewer
http://www.microsoft.com/whdc/xps/viewxps.mspx
Black Cars Matters
Bardzo prosto20 minut.
1. osłona pod silnikiem musi być odkręcona z przodu
2. Przednie nadkola odwinąć przed zderzak bo przy wysówanie będzie mocno trzyma
3. wyciągnąc przednie kratki prawa i lewa
4. Będzie potrzebny klucz imbusowy dość spory nie pamiętam rozmiaru.
5 Jak wsadzisz ręke w otwór to skieruj dłoń pionowo do góry najlepiej małą latarka będziesz lepiej widział. zobaczysz śrubę :-)
JAk będziesz odkręcał to śruba poprostu spadnie pionowo w dół.
UWAGA!!. Patrząć od przodu z lewej strony jest wężyk od spryskiwaczy lamp( o ile posiadsz)
odczep go zanim wysuniesz zderzak do końca( raz ułąmałem szybko złączke) :-)
Przewody z prawej strony mają dużo zapasu jedna duża kostka i termometr!!!
Jak będziesz miał zdięty zderzak to w miejscu gdzie były śruby czyli w odbojnikach zderzaka to tam jest regulacja zderzaka jak pokręcisz nimi to po załorzeniu go z powrotem będziesz miał poprzestawiane SZPARKI regulacja dotyczy GÓRA DÓŁ
1. osłona pod silnikiem musi być odkręcona z przodu
2. Przednie nadkola odwinąć przed zderzak bo przy wysówanie będzie mocno trzyma
3. wyciągnąc przednie kratki prawa i lewa
4. Będzie potrzebny klucz imbusowy dość spory nie pamiętam rozmiaru.
5 Jak wsadzisz ręke w otwór to skieruj dłoń pionowo do góry najlepiej małą latarka będziesz lepiej widział. zobaczysz śrubę :-)
JAk będziesz odkręcał to śruba poprostu spadnie pionowo w dół.
UWAGA!!. Patrząć od przodu z lewej strony jest wężyk od spryskiwaczy lamp( o ile posiadsz)
odczep go zanim wysuniesz zderzak do końca( raz ułąmałem szybko złączke) :-)
Przewody z prawej strony mają dużo zapasu jedna duża kostka i termometr!!!
Jak będziesz miał zdięty zderzak to w miejscu gdzie były śruby czyli w odbojnikach zderzaka to tam jest regulacja zderzaka jak pokręcisz nimi to po załorzeniu go z powrotem będziesz miał poprzestawiane SZPARKI regulacja dotyczy GÓRA DÓŁ
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
witam podczepię się pod temat, czy przedni zderzak po FL posiada jakąś regulację czy trzeba od zera wszystko ustawiac ? dzis jak grzebalem przy drugim aucie zauwazylem ze po wymienie rozrzadu zostal zle zalozony zderzak tzn prawa strona jest opuszczona na tyle ze miedzy zderzak a lampe mozna wlozyc palec z prawej jest ok ? da rade rozkrecic tylko prawą stronę czy trzeba bedzie zdjąć całość??
bądź sobą, wariatów też lubią
hmm jak po wymianie rozrządu, to lampy były chyba tez ściągane i może ona zostały jakoś nie dokładnie później założone w sensie ten element do którego mocuje się lampę. jak tak miałem u siebie jak oddawałem ostatnio alternator do regeneracji tez cały przód zrzucać trzeba było. chyba że może przy wsuwaniu zderzaka coś nie poszło jak trzeba
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
W tych odbojach co są w podłużnicach jest tulejka, którą reguluje się wysokość (wkręcasz lub wykręcasz ją).
Ostatnio zmieniony 11 lis 2013, 19:28 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości