[D2 ALL ] Koszt wymiany rozrządu w 4.2V8
Z cześciami bywa różnie, zależy co się trafi.
Swego czasu wkładałem Gates ale teraz zazwyczaj Conti.
Z paskami jak z życiem. Bywa różnie.
A jeszcze trzeba sobie zadać pytanie. Kto robi to ze sztuką.
Jeden zakłada pasek jak leci. Nie patrzy że wszystko jest ufajdane w oleju. Ja niestety tak nie mogę.
Wszystko ma być na tip top.
Albo robi się porządnoe albo partoli się sprawę.
Swego czasu wkładałem Gates ale teraz zazwyczaj Conti.
Z paskami jak z życiem. Bywa różnie.
A jeszcze trzeba sobie zadać pytanie. Kto robi to ze sztuką.
Jeden zakłada pasek jak leci. Nie patrzy że wszystko jest ufajdane w oleju. Ja niestety tak nie mogę.
Wszystko ma być na tip top.
Albo robi się porządnoe albo partoli się sprawę.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Nie zgodze się. Kilka rozrzadów ktore kumpel robił a dokładnie wymieniał postrzepione gaetsy na conti lub dayco nie miało kompletnie żadnej przyczyny mechanicznej co by powodowała taka degradacje paska.
Zawsze sprawdzał i wsio było ok i po zmianie samego paska problem znikał. Raz przyjechał hundai co miał pare tys przejechane a pasek smieć. Wyszło to przypadkiem przy innej sprawie. WIęc skoro na jednej wsi było kilka przypadków i nie tylko tam to ja nie polecam tego nikomu.
Zawsze sprawdzał i wsio było ok i po zmianie samego paska problem znikał. Raz przyjechał hundai co miał pare tys przejechane a pasek smieć. Wyszło to przypadkiem przy innej sprawie. WIęc skoro na jednej wsi było kilka przypadków i nie tylko tam to ja nie polecam tego nikomu.
no co raz tylko miałem skuchę na tyle lat i to oderwało szpilkę którą się przykręcało rolkę napinającą
Ale to była wada tych silników od któregoś roku robili już dynamiczne
A tak to nic się nie działo .
Ja jak czytam na tym forum jak wy pakujecie kasę w te auta to mnie to bawi olej leje tani
tarcze hamulcowe zmieniłem na takie które kosztowały 90 pln
zaciski mam od d3 nic się nie dzieje hamuje tak samo słabo <jezyk> ale przynajmniej jest tanio .
pasek kupiłem dayco 50 pln rolki to polowałem na allegro jakiś składaniec
pompa też tanie coś koło 80 pln
Ze swojego doświadczenia mogę jedynie stwierdzić że płaci się tylko za pudełko a w środku to już jak się trafi
Ale to była wada tych silników od któregoś roku robili już dynamiczne
A tak to nic się nie działo .
Ja jak czytam na tym forum jak wy pakujecie kasę w te auta to mnie to bawi olej leje tani
tarcze hamulcowe zmieniłem na takie które kosztowały 90 pln
zaciski mam od d3 nic się nie dzieje hamuje tak samo słabo <jezyk> ale przynajmniej jest tanio .
pasek kupiłem dayco 50 pln rolki to polowałem na allegro jakiś składaniec
pompa też tanie coś koło 80 pln
Ze swojego doświadczenia mogę jedynie stwierdzić że płaci się tylko za pudełko a w środku to już jak się trafi
Cześć
Posiadam Audi A8 D2 3.7 230km
Zamierzam wymienić rozrząd, i chce zakupić blokadę.
Czy starczy ta jedna i będzie ona pasować do mojego silnika? Czy coś jeszcze potrzeba? Bo mam u siebie na hurtowni za fajną cenę a jest tylko napisane "PROFITOOL Blokada wałków rozrządu Audi VW 3.3 ; 3.7 ; 4.2 A6 A8"
Posiadam Audi A8 D2 3.7 230km
Zamierzam wymienić rozrząd, i chce zakupić blokadę.
Czy starczy ta jedna i będzie ona pasować do mojego silnika? Czy coś jeszcze potrzeba? Bo mam u siebie na hurtowni za fajną cenę a jest tylko napisane "PROFITOOL Blokada wałków rozrządu Audi VW 3.3 ; 3.7 ; 4.2 A6 A8"
Regulamin! Nie wolno reklam. ( Zrozumiałem )