części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Koszt wymiany rozrządu w 4.2V8

Gość

Post autor: Gość » 25 lip 2015, 18:20

Paski conti sa teraz najlepsze. Wszelkie śrubki to zbadasz w praniu ja dałem za komplet z kołem ok 550zł

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 25 lip 2015, 18:46

Ja założyłem pasek firmy GATES przy 195tys. a mam teraz 235tys i zaglądam często do niego i zadnych oznak zużycia <bezradny>

Gość

Post autor: Gość » 25 lip 2015, 19:16

To daj na msze :) W ostatnich latach widziałem sporo rozrzadów i kilka strzelonych "ścierek" gatesa :]

ernesto

Post autor: ernesto » 25 lip 2015, 23:30

Z cześciami bywa różnie, zależy co się trafi.
Swego czasu wkładałem Gates ale teraz zazwyczaj Conti.
Z paskami jak z życiem. Bywa różnie.
A jeszcze trzeba sobie zadać pytanie. Kto robi to ze sztuką.
Jeden zakłada pasek jak leci. Nie patrzy że wszystko jest ufajdane w oleju. Ja niestety tak nie mogę.
Wszystko ma być na tip top.
Albo robi się porządnoe albo partoli się sprawę.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 25 lip 2015, 23:41

W robocie w starszych maszynach gdzie wrzeciona napędzane są przez silnik przez paski to gates daje d..y. 1/zm paski do wymiany, a dokładnie po 3 <blee> Teraz wkładają conti i z dociskiem 30bar dają radę średnio 6-7 m-cy co jest rewelacją.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 lip 2015, 09:48

przeginacie z tymi paskami paski nie psują się same zawsze jest coś które doprowadziło do takiego stanu .
Jakaś rolka lub coś przytarło lub za mocno napięty pasek

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 26 lip 2015, 14:22

pepi pisze:przeginacie z tymi paskami paski
Też tak uważam, w firmie zakładamy tylko Gates bo nasz dostawca części nie handluje Conti. Na przełomie lat nic złego sie nie działo ...mało tego, w zeszłym miesiącu trafiło do nas Megane 1,6L 16V z zerwanym paskiem Conti po 40.000km <jezyk>

Gość

Post autor: Gość » 26 lip 2015, 17:26

Nie zgodze się. Kilka rozrzadów ktore kumpel robił a dokładnie wymieniał postrzepione gaetsy na conti lub dayco nie miało kompletnie żadnej przyczyny mechanicznej co by powodowała taka degradacje paska.
Zawsze sprawdzał i wsio było ok i po zmianie samego paska problem znikał. Raz przyjechał hundai co miał pare tys przejechane a pasek smieć. Wyszło to przypadkiem przy innej sprawie. WIęc skoro na jednej wsi było kilka przypadków i nie tylko tam to ja nie polecam tego nikomu.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 lip 2015, 21:34

ja zakładam co popadnie i jakoś nie zauważyłem nic podobnego
a robi się tego troszkę

Gość

Post autor: Gość » 26 lip 2015, 21:36

pepi, Ty nie zapomnij że ty w innym wymiarze zyć :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 lip 2015, 17:08

no co raz tylko miałem skuchę na tyle lat i to oderwało szpilkę którą się przykręcało rolkę napinającą <bezradny>
Ale to była wada tych silników od któregoś roku robili już dynamiczne
A tak to nic się nie działo .
Ja jak czytam na tym forum jak wy pakujecie kasę w te auta to mnie to bawi olej leje tani
tarcze hamulcowe zmieniłem na takie które kosztowały 90 pln
zaciski mam od d3 nic się nie dzieje hamuje tak samo słabo <jezyk> ale przynajmniej jest tanio .
pasek kupiłem dayco 50 pln rolki to polowałem na allegro jakiś składaniec
pompa też tanie coś koło 80 pln
Ze swojego doświadczenia mogę jedynie stwierdzić że płaci się tylko za pudełko a w środku to już jak się trafi

Gość

Post autor: Gość » 27 lip 2015, 19:18

pepi, To juz od ciebie auta nikt nie kupi :D

A co do taniości to u mnie sie ona nie sprawdzała i wielu ludzi znam co tez sie smieje ale im auta z wczasów wożą lawety :]

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 lip 2015, 15:57

kupi kupi
t :]
tylko że ja raczej nie sprzedam nigdy chyba że się coś urwie i umrze

wragus
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 26 cze 2015, 02:46
Lokalizacja: Leśna

Post autor: wragus » 22 lip 2016, 01:33

Cześć

Posiadam Audi A8 D2 3.7 230km
Zamierzam wymienić rozrząd, i chce zakupić blokadę.
Czy starczy ta jedna i będzie ona pasować do mojego silnika? Czy coś jeszcze potrzeba? Bo mam u siebie na hurtowni za fajną cenę a jest tylko napisane "PROFITOOL Blokada wałków rozrządu Audi VW 3.3 ; 3.7 ; 4.2 A6 A8"
Regulamin! Nie wolno reklam. ( Zrozumiałem :) )

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 lip 2016, 22:01

wału jeszcze

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl