Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[D3 07 4.2TDI ] kompletny zestaw RS6C6 do A8D3

Dokładane DVD, tunery TV, radia CB, nawigacje GPS, moduły do telefonów GSM, videorejestratory, przeróbki elektryki i elektroniki zmieniające funkcjonalność auta, nowe gadżety.
Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

[D3 07 4.2TDI ] kompletny zestaw RS6C6 do A8D3

Post autor: panton » 27 lip 2015, 10:38

Jak w temacie... czy zestaw kompletny (przód + tył) podejdzie od RS6 C6 do A8 D3 (4.2TDI po I lifcie)?
Ktoś przerabiał temat? <hmm>

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 27 lip 2015, 18:32

O jakim zestawie myślisz?

365/335mm czy 390/356mm?

Wariant pierwszy na tył nie wymaga zestawu z rs6, tylko jarzmo (do kupienia u forumowego kolegi), jedynie przód będzie do dłubnięcia (najprawdopodobniej adapter).

Przemcioo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 45
Rejestracja: 16 lis 2014, 20:03
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Przemcioo » 27 lip 2015, 19:11

Adapter do zacisków będzie potrzebny.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 27 lip 2015, 19:23

krzychu22.p1i, RS6 z C6 więc &#216;390x36mm &#216;356x28mm

335mm na tył wiem, że tylko jarzma od Michała i po sprawie

przejście z 360 obecnie na 365 nie ma sensu....tylko 385 i więcej wchodzi w grę

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 27 lip 2015, 19:52

panton pisze:przejście z 360 obecnie na 365 nie ma sensu....tylko 385 i więcej wchodzi w grę
Ale ten zestaw z S8/W12 czyli przód 385 i tył 335 nie brzmi wystarczająco dobrze?...
bo założenie tego nie stanowi większego problemu ale do zestawu z RS6C6 to już p&p nie będzie.

Pamiętaj, że z tyłu masz elektryczny postojowy i w C6 jest on inny niż w D3.
A skoro tak to trzeba dobrze przemyśleć jak zmotać tył na 356 aby to miało ręce i nogi ;)
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 27 lip 2015, 22:54

Damian brzmi dobrze....wiem, że najprościej wsadzić komplet od D3 S8/W12 ale..... tam zaciski są dwu tłoczkowe... tarcza jest zwykła co ma jak wszystko swoje wady - łatwo ją skrzywić / wypaczyć co się później objawia biciem i przenoszeniem drgań na cały układ kierowniczy....
doczytałem, dopytałem i wiem, by zestaw był porządny to tarcze muszą być pływające.... takie tarcze mają bardzo dużo zalet np. tego nie da się pokrzywić czy zajechać jednym mocniejszym hamowaniem...najlepiej jakby tarcze miały 36mm bo wtedy ich pojemność cieplna jest bardzo duża... różnica między 32mm a 36mm jest ogromna (takie są opinie ludzi co w tym temacie mocno siedzą i z tego żyją) więc podsumowując zbieram wszystkie opinie i pomysły (i oczywiście koszty) by później dokonać najbardziej rozsądnego wyboru... Od VanDama dostałem namiary na firmę, która robi projekty do różnych aut i jutro mam dostać ich propozycję + wycenę...

Wiem, że D3 hamulce tragiczne nie są ale szału nie ma a niestety u nas nie ma zwyczaju korzystania z lusterek i bardzo często muszę ze 180 hamować bo jakiś kierowca zdecydował się na zmianę pasa lub wyprzedzanie TIRa. Zresztą w każdym aucie (z wyjątkiem sportowych typu RS/M/AMG) seria jest do dupy i zawsze trzeba to poprawić - D3 nie jest wyjątkiem.

Gość

Post autor: Gość » 27 lip 2015, 23:01

panton, To podziel się ta firmą jak to nie secret :)

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 27 lip 2015, 23:07


jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 27 lip 2015, 23:11

Apophis pisze:panton, To podziel się ta firmą jak to nie secret :)

Ja również jestem ciekaw,Panton daj znać jak to wycenili :)

Gość

Post autor: Gość » 27 lip 2015, 23:57

No tak daleko to raczej nie pojade.....

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 28 lip 2015, 00:24

Nie zastanawiaj się wal w ceramikę z S8
Niezniszczalne 500 000 km smigniesz bez wymiany tarcz
Żadnych zwichrowan itd...

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 28 lip 2015, 07:45

PABLO200, modzenie przy hamulcach moze byc niebezpieczne. Tarcze potrafia sie rozleciec ...takich przypadkow nie brakuje na Nürburgringu.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 28 lip 2015, 07:47

Apophis, nie musisz nigdzie jechać - oni przygotują zestawik i wyślą do Ciebie a Twój mechanik to zamontuje

PABLO200, ceramika odpada z 2 przyczyn:
- to hamuje jak jest rozgrzane... w zimie to nie hamuje (tzn. hamuje ale bardzoo słabo - osobiście testowałem na RS5) chociaż do katowania nie ma nic lepszego bo jak złapią temperaturę to jest klasa
- budżet (porządny, pewny zestaw na obie osie to już jest wydatek o późniejszej eksploatacji jak wymiana klocków nie wspomnę)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 28 lip 2015, 08:04

panton pisze:niestety u nas nie ma zwyczaju korzystania z lusterek i bardzo często muszę ze 180 hamować bo jakiś kierowca zdecydował się na zmianę pasa lub wyprzedzanie TIRa.
W Łodzi takie rzeczy?

S/W12 ma tarczę 385/36mm a tył 335/22mm. Mam ten zestaw u siebie w D2 i jest rewelacja w porównaniu do serii <chura>

Mordowałem ten zestaw i miałem tylko bicie jak mi opony przyblokowało, musiałem to wyszorstkować domowym sposobem i jest ok <cicho>

Sporo fajnych rzeczy słyszałem o pływających tarczach i fakt nie ma co porównywać 2wu tłoczka do 6cio z rs6 bo to inna para kaloszy ale jeśli chodzi cenę do jakości i łatwość montażu to zestaw z S/W12 D3 jest najokrzystniejszy. Jeśli masz $$ to kombinuj z rs6 albo panamery turbo zestaw, pamiętaj tylko o dobrych gumach bo będą jechać jak po mokrej pi...ie <fujarka>

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 28 lip 2015, 08:18

krzychu22.p1i pisze:
panton pisze:niestety u nas nie ma zwyczaju korzystania z lusterek i bardzo często muszę ze 180 hamować bo jakiś kierowca zdecydował się na zmianę pasa lub wyprzedzanie TIRa.
W Łodzi takie rzeczy?
na A2
krzychu22.p1i pisze: S/W12 ma tarczę 385/36mm a tył 335/22mm. Mam ten zestaw u siebie w D2 i jest rewelacja w porównaniu do serii <chura>
Tak tylko zobacz jaką miałeś serię....
Ja nie wykluczam zestawu S8/W12 z D3 bo różnica w stosunku do serii na pewno jest... chcę tylko sprawdzić inne alternatywne rozwiązania.

krzychu22.p1i pisze: pamiętaj tylko o dobrych gumach bo będą jechać jak po mokrej pi...ie <fujarka>
jakich gumach? masz na myśli zawias?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl