![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] Opinia szanownych forumowiczów o sposobie
[D2 preFL ALL ] Opinia szanownych forumowiczów o sposobie
Witam
Co sądzicie o sposobie montażu takim jak na zdjęciu?
Zdjęcie zagatka do oceny...
Później wkleję link do filmiku, co się może w silniku zniszczyć z tego powodu.
Co sądzicie o sposobie montażu takim jak na zdjęciu?
Zdjęcie zagatka do oceny...
Później wkleję link do filmiku, co się może w silniku zniszczyć z tego powodu.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Ewidentnie widać ze był tam wcześniej miłośnik sylikonu 
Czy to jest chłodniczka oleju ?

Czy to jest chłodniczka oleju ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Miłośnik silikonu jak nic.... gdzie te ludzie mają głowy
Dawaj filmik bo jak rozumiem będzie tam coś jeszcze ciekawego

Dawaj filmik bo jak rozumiem będzie tam coś jeszcze ciekawego

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Mało... zwróćcie uwagę, że to główna arteria olejowa.
To co się urwie z tego już leci do kanałów olejowych (jest to już za filtrem olejowym).
Zatyka je i brak smarowania.
W takim przypadku nie można zadać pytania: czy padnie silnik tylko kiedy padnie silnik?
Podpowiem, że jest kręcony wał korbowy (lewo/prawo):
Link do filmiku. Co tam się stało?
To co się urwie z tego już leci do kanałów olejowych (jest to już za filtrem olejowym).
Zatyka je i brak smarowania.
W takim przypadku nie można zadać pytania: czy padnie silnik tylko kiedy padnie silnik?
Podpowiem, że jest kręcony wał korbowy (lewo/prawo):
Link do filmiku. Co tam się stało?
Nie powiem bo mi samemu tez sie zdarza go użyć (takiego do klejenia misek specjalnego) ale chyba nie w tak bezmyślny sposób 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Używamy bo przecież są miejsca w których producent zaleca używania. Jak miska olejowa nie ma swojej uszczelki to trzeba czymś posmarować bo powietrze tego nie uszczelni ale trzeba robić to z głową żeby nie było potem kilograma strąków zwisających do wewnątrz tej miski.marekp750 pisze:Oczywiście, że używamy uszczelniaczy.
Tylko w odpowiednich miejscach a w niektórych jest to niedopuszczalne.
A pakowanie silikonu na gumowe uszczelki to jakiś kretynizm jest. Wydaje mi się, że jak jest nieszczelne to trzeba zmienić uszczelkę.... ale mi się może tylko wydaje

Mam tu w swojej kolekcji kilka magicznych ujęć od "miłośnika silikonu"

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Jeżeli uszczelniacze w dużych ilościach są dawane na uszczelnienie silnika przed filtrem olejowym to większość jeździ.
Użytkownicy nawet nie wiedzą ile później tego siedzi w siatce smoka pompy oleju.
Ale jak ktoś walnie uszczelniacza za filtrem oleju to sądzę, że takie silniki padają.
Nie ma bata. Jeden taki urwany kawałek potrafi zrobić kongo.
Nie pierwszy raz coś takiego widzę przy padniętych panewkach w silnikach.
Teraz mam kolejną maszynę ze stukającą panewką. Ciekawe co tam za kwiatki wyjdą???
Za tydzień ma być silnik na podmiankę. Za jakiś czas pewnie nowe zdjęcia i może filmiki.
Użytkownicy nawet nie wiedzą ile później tego siedzi w siatce smoka pompy oleju.
Ale jak ktoś walnie uszczelniacza za filtrem oleju to sądzę, że takie silniki padają.
Nie ma bata. Jeden taki urwany kawałek potrafi zrobić kongo.
Nie pierwszy raz coś takiego widzę przy padniętych panewkach w silnikach.
Teraz mam kolejną maszynę ze stukającą panewką. Ciekawe co tam za kwiatki wyjdą???
Za tydzień ma być silnik na podmiankę. Za jakiś czas pewnie nowe zdjęcia i może filmiki.