Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 preFL ALL ] Opinia szanownych forumowiczów o sposobie

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

[D2 preFL ALL ] Opinia szanownych forumowiczów o sposobie

Post autor: marekp750 » 28 lip 2015, 19:52

Witam

Co sądzicie o sposobie montażu takim jak na zdjęciu?

Zdjęcie zagatka do oceny...

Później wkleję link do filmiku, co się może w silniku zniszczyć z tego powodu.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 28 lip 2015, 20:04

Ewidentnie widać ze był tam wcześniej miłośnik sylikonu :)


Czy to jest chłodniczka oleju ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 28 lip 2015, 20:48

ło matko, daj filmik <boisie>
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 28 lip 2015, 21:10

Miłośnik silikonu jak nic.... gdzie te ludzie mają głowy <boisie>

Dawaj filmik bo jak rozumiem będzie tam coś jeszcze ciekawego <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 lip 2015, 22:37

oj tam to jeszcze mało ;)

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 29 lip 2015, 09:10

Mało... zwróćcie uwagę, że to główna arteria olejowa.
To co się urwie z tego już leci do kanałów olejowych (jest to już za filtrem olejowym).
Zatyka je i brak smarowania.

W takim przypadku nie można zadać pytania: czy padnie silnik tylko kiedy padnie silnik?

Podpowiem, że jest kręcony wał korbowy (lewo/prawo):

Link do filmiku. Co tam się stało?

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 29 lip 2015, 10:11

I dziwic sie ze potem silniki jak muchy padaja i to nawet w takich wielkolotnych projektach.
Zdaje mi sie ze ostatnio tutaj widzialem dokladnie ten styl i rodzaj uszczelniacza.
Czyzby to ten sam nieposzlakowany artysta? <brawo>

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 29 lip 2015, 10:14

Nie powiem bo mi samemu tez sie zdarza go użyć (takiego do klejenia misek specjalnego) ale chyba nie w tak bezmyślny sposób :P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 29 lip 2015, 10:17

Oczywiście, że używamy uszczelniaczy.
Tylko w odpowiednich miejscach a w niektórych jest to niedopuszczalne.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 29 lip 2015, 12:35

marekp750 pisze:Oczywiście, że używamy uszczelniaczy.
Tylko w odpowiednich miejscach a w niektórych jest to niedopuszczalne.
Używamy bo przecież są miejsca w których producent zaleca używania. Jak miska olejowa nie ma swojej uszczelki to trzeba czymś posmarować bo powietrze tego nie uszczelni ale trzeba robić to z głową żeby nie było potem kilograma strąków zwisających do wewnątrz tej miski.

A pakowanie silikonu na gumowe uszczelki to jakiś kretynizm jest. Wydaje mi się, że jak jest nieszczelne to trzeba zmienić uszczelkę.... ale mi się może tylko wydaje ;)


Mam tu w swojej kolekcji kilka magicznych ujęć od "miłośnika silikonu" <faktycznie>

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 lip 2015, 19:14

panowie nie dajmy się zwariować
ja zawsze smaruję uszczelki tylko z głową
nawet producent naszych aut tak robi w któryś tam miejscach
a to że w warsztatach pracują cymbały co im idzie tubka uszczelniacza na głowicę
to już inna sprawa

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 29 lip 2015, 19:48

no oczywiscie ale czmu mamy tzn co niektorzy placa za to slone pieniadze bo jest to dodatek wchodzacy w sklad wielkich i szacownych projektow gdzie wszyscy cmokaja i sie spuszczaja nad ich wielkoscia i unikatowoscia <onie>

speedanad
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 85
Rejestracja: 01 lut 2015, 11:29
Lokalizacja: Stegna

Post autor: speedanad » 29 lip 2015, 20:18

no właśnie tak się psuje silniki, masakra <boisie> i pomyśleć że czasem człowiek kupi auto i jeździ z takim czymś, dlatego jak dawać gdzieś samochód to tylko do sprawdzonego fachowca, partaczy nie brakuje.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 lip 2015, 08:04

przepraszam ile padnie tych motorów a ile jest tak zrobione ?
więc ;)

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 30 lip 2015, 20:00

Jeżeli uszczelniacze w dużych ilościach są dawane na uszczelnienie silnika przed filtrem olejowym to większość jeździ.

Użytkownicy nawet nie wiedzą ile później tego siedzi w siatce smoka pompy oleju.

Ale jak ktoś walnie uszczelniacza za filtrem oleju to sądzę, że takie silniki padają.
Nie ma bata. Jeden taki urwany kawałek potrafi zrobić kongo.

Nie pierwszy raz coś takiego widzę przy padniętych panewkach w silnikach.

Teraz mam kolejną maszynę ze stukającą panewką. Ciekawe co tam za kwiatki wyjdą???
Za tydzień ma być silnik na podmiankę. Za jakiś czas pewnie nowe zdjęcia i może filmiki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl