D3 4.2L "Mercure" by VanDyke
Macie na szybko fote lampy:
Wieczorem strzelę więcej to jutro wstawię.
Z zegarami od S8 niestety nie wyszło, takie do mnie przyszły:
Na szczęście pieniądze odzyskałem
Za to jestem bardzo zadowolony z kierownicy. Jest w świetnym stanie ale i tak dam ją do obszywania. Prawdopodobnie do tej samej firmy gdzie kolega Jordan
Wieczorem strzelę więcej to jutro wstawię.
Z zegarami od S8 niestety nie wyszło, takie do mnie przyszły:
Na szczęście pieniądze odzyskałem
Za to jestem bardzo zadowolony z kierownicy. Jest w świetnym stanie ale i tak dam ją do obszywania. Prawdopodobnie do tej samej firmy gdzie kolega Jordan
Kontakt: nick + @wp.pl
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Regeneracją reflektorów i wstawieniem LEDów zajął się kolega Hubert, który tutaj się u nas reklamuje na stronie głównej. LEDy są jego własnym patentem więc trudno mi napisać co tam własciwie siedzi. W każdym bądź razie - działa i błędów żadnych nie ma Koszt pełnej regeneracji wraz z wstawieniem LEDów wyniósł mnie 1800zł za 2 sztuki lamp. Dodam, że oprócz samego wmontowania tych LEDów zmieniana jest też wiązka elektryczna w lampie. Tą samą drogą poszedł kolega Ponton <jezyk>, który też już jakiś czas ma podobne rozwiązanie (to właśnie na zlocie u niego to podpatrzyłem) oraz Foss, który jako pierwszy to montował już chyba rok temu.
Co do zegarów, to jak widać na załączonym obrazku, po wyjęciu licznika z paczki wypadło również ułamane mocowanie, które zostało uszkodzone podczas transportu. Sprzedający źle zabezpieczył przesyłkę i wysłał jako zwykła paczkę pocztową. A wiadomo co na tej poczcie polskiej robią... I moze nie jest to jeszcze jakas wada dyskwalifikująca te zegary, gdyż dałem za nie po prostu śmieszną kwotę, a ramkę można zawsze dokupić lub to skleić (spokojnie by się dało) ale no własnie... Jeżeli podczas transportu nastapiło takie uszkodzenie to czy bebechy licznika są całe? Wolałem nie ryzykować. Sprzedawca okazał się uczciwy, przyjał zwrot i oddał pieniądze. Trochę szkoda bo zegary naprawdę fajnie wyglądają.
Co do zegarów, to jak widać na załączonym obrazku, po wyjęciu licznika z paczki wypadło również ułamane mocowanie, które zostało uszkodzone podczas transportu. Sprzedający źle zabezpieczył przesyłkę i wysłał jako zwykła paczkę pocztową. A wiadomo co na tej poczcie polskiej robią... I moze nie jest to jeszcze jakas wada dyskwalifikująca te zegary, gdyż dałem za nie po prostu śmieszną kwotę, a ramkę można zawsze dokupić lub to skleić (spokojnie by się dało) ale no własnie... Jeżeli podczas transportu nastapiło takie uszkodzenie to czy bebechy licznika są całe? Wolałem nie ryzykować. Sprzedawca okazał się uczciwy, przyjał zwrot i oddał pieniądze. Trochę szkoda bo zegary naprawdę fajnie wyglądają.
Kontakt: nick + @wp.pl
Jak Wam się podoba taki dźwięk z rury?
Jedyna zmiana w układzie to customowe tylne tłumiki. Kontaktowałem się z Andreasem i jest w stanie wykonać mi coś takiego za 1200 EUR. Dodam, że za taką kwotę miałbym również oryginalne 2 tłumiki Supersprinta ale z pojedynczą rurą (nieco wiekszej średnicy). Nie wiem niestety jak one brzmią.
Jedyna zmiana w układzie to customowe tylne tłumiki. Kontaktowałem się z Andreasem i jest w stanie wykonać mi coś takiego za 1200 EUR. Dodam, że za taką kwotę miałbym również oryginalne 2 tłumiki Supersprinta ale z pojedynczą rurą (nieco wiekszej średnicy). Nie wiem niestety jak one brzmią.
Kontakt: nick + @wp.pl
Jeżeli mowa o samych końcowych to moim zdaniem trochę bez sensu....VanDyke pisze:Jak Wam się podoba taki dźwięk z rury?
Jedyna zmiana w układzie to customowe tylne tłumiki. Kontaktowałem się z Andreasem i jest w stanie wykonać mi coś takiego za 1200 EUR. Dodam, że za taką kwotę miałbym również oryginalne 2 tłumiki Supersprinta ale z pojedynczą rurą (nieco wiekszej średnicy). Nie wiem niestety jak one brzmią.
tzn. chcesz zamówić za granicą 2 końcowe tłumiki za kwotę 1200€ czyli 4900pln + montaż jeszcze parę stówek....
takie końcowe jak mam ja z montażem to koszt 3600-3800pln i masz ludzi tu na miejscu w Warszawie i możesz pilotować temat od początku do końca - ponieważ to pełen custon (hand made) więc możesz pojechać, pogadać, powiedzieć jakiego dźwięku oczekujesz i jak mają wyglądać końcówki i obgadać każdy szczegół i jeszcze na każdym etapie prac możesz do nich podjechać i sprawdzić jak im idzie i czy jest to zgodne z twoimi oczekiwaniami....
i spokojnie 1500pln zostaje w twojej kieszeni
W PL są firmy co znają się na wydechach a jak wiesz ja ze swojej strony też coś ci w tym pomogę
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-