Post
autor: ernesto » 07 sie 2015, 05:45
Na początek porządnie umyj chłodnicę. Sprężone powietrze, myjka ciśnieniowa i jazda z tematem.
Następnie po przejechaniu około.
Nowe wisko o niczym nie świadczy. Weź jakiś patyk, lub coś miękkiego ale za razem by było sztywne. Ja używam ściągaczki do wody.
Po długim postoju, jak już auto zagrzeje pełny układ spróbuj zatrzymać wiskozę. Jeśli nie będzie to możliwe to znaczy, że pracuje. Jesli stanie to jest do wymiany.
U Sebka było podobnie. Wentylator się załączał lecz nie było słychać wiskozy.
To ze wiatrak się kręci nie znaczy że jest sprawny. Wiskoza kręci się bezwładnościowo.
Inaczej możesz sprawdzić. Jeśli się boisz że uszkodzisz łopatki. Po rozgrzaniu auto od wiskozy ma wiać, wiać jak diabli. Jeśli nie będziesz czuł pędu powietrza to już wiesz kto jest winowajcą.
Ps.
Wnioskuje że ubytków płynu nie ma, układ jest szczelny