[D2 97 ] Kodowanie pilota centralnego zamka
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Witamszeryfisch pisze:1.wlaczyc zaplon dzialajacym kluczykiem
2.zamknac drzwi recznie kluczykiem ktory ma byc zaprogramowany
3.teraz masz 30 sec na zaprogramowanie
4.w ciagu 5 sec po zamknieciu recznie raz nacisnac przycisk otwarcia programowanego pilota(jak nacisniesz raz to bedzie pilot nr 1, jak 2 razy co 1 sec to nr 2 itd)
5.kierunki powinny mrugnac po kazdym nacisnieciu przycisku na pilocie
6.odczekac 5sec
7.ponownie nacisnac przycisk otwarcia, auto powinno sie otworzyc. Koniec.
Aha kazde programowanie nastepnego kluczyka musi byc porzedzone wylaczeniem i wlaczeniem zaplonu. Instrukcja dotyczy pilotow radiowych.
podepne sie pod temat:
zrobilem jak napisane wyzej z tym ze za kazdym razem jak naciskam zamykanie czy otwieranie na kodowanym pilocie to kierunki nie mrugaja, mam jeden orginalny kluczyk ktory dziala w calosci a drugi zamowilem na ebay. Dorobilem ostrze - teraz tym z ebay moge zamknac-otworzyc drzwi i nic wiecej
pomoze ktos co i jak /?
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
Na początek ogólnie - scyzoryk składa się z trzech elementów:bober1 pisze:Witamszeryfisch pisze:1.wlaczyc zaplon dzialajacym kluczykiem
2.zamknac drzwi recznie kluczykiem ktory ma byc zaprogramowany
3.teraz masz 30 sec na zaprogramowanie
4.w ciagu 5 sec po zamknieciu recznie raz nacisnac przycisk otwarcia programowanego pilota(jak nacisniesz raz to bedzie pilot nr 1, jak 2 razy co 1 sec to nr 2 itd)
5.kierunki powinny mrugnac po kazdym nacisnieciu przycisku na pilocie
6.odczekac 5sec
7.ponownie nacisnac przycisk otwarcia, auto powinno sie otworzyc. Koniec.
Aha kazde programowanie nastepnego kluczyka musi byc porzedzone wylaczeniem i wlaczeniem zaplonu. Instrukcja dotyczy pilotow radiowych.
podepne sie pod temat:
zrobilem jak napisane wyzej z tym ze za kazdym razem jak naciskam zamykanie czy otwieranie na kodowanym pilocie to kierunki nie mrugaja, mam jeden orginalny kluczyk ktory dziala w calosci a drugi zamowilem na ebay. Dorobilem ostrze - teraz tym z ebay moge zamknac-otworzyc drzwi i nic wiecej
pomoze ktos co i jak /?
1) grot - mechanicznie otwiera zamki i przekręca stacyjkę
2) transponder - odblokowuje immobilizer aby auto odpaliło
3) pilot - zdalnie otwiera/zamyka auto
Pilot i transponder działają niezależnie. Przypominam, że transponder od immobilizera nie wymaga zasilania.
Skupmy się na pilotach. To, że częstotliwości są takie same to połowa sukcesu. Ważne jest również kodowanie sygnału i najprościej jest dobierać kolejne piloty biorąc pod uwagę oryginalny numer części. I tak dla przykładu na bazie VW pilot o symbolu HLO 1J0 959 753 AG nie zadziała w aucie gdzie był pilot HLO 1J0 959 753 G mimo tej samej częstotliwośći (434 mhz).
Do swojego auta w przeszłości dobierałem scyzoryk - oryginalnie był kluczyk prosty z trzema przyciskami na 433,92 mhz. U mnie sprawa z numerami wyglądała następująco:
kluczyk prosty - 8L0 837 231
scyzoryk - 4D0 837 231 N
Najlepiej jest po prostu sprawdzić w etce w obrębie swojego rocznika czy występował kluczyk typu scyzoryk i dobrać z takim samym kodowaniem (w moim przypadku wg ETKA to PR-5D1).
Odnośnie mrugania kierunkowskazów to z doświadczenia wiem, że w niektórych przypadkach nie migają (nie wiem od czego to zależy). Ale też może być również druga opcja - mianowicie kodowanie za pomocą waga bodajże przez moduł komfortu (kanał 46).
hej, ja dobralem dokladnie taki sam kluczyk jak mam orginal,wszystkie numerki i cyferki sie zgadzaja a mimo prob wielokrotnych niestety nie da rady zakodowac, moge jedynie jak pisales otworzyc/zamknac drzwi, stacyjke przekrecic lecz niestety immo nie pozwala na nicklesk1986 pisze:Na początek ogólnie - scyzoryk składa się z trzech elementów:bober1 pisze:Witamszeryfisch pisze:1.wlaczyc zaplon dzialajacym kluczykiem
2.zamknac drzwi recznie kluczykiem ktory ma byc zaprogramowany
3.teraz masz 30 sec na zaprogramowanie
4.w ciagu 5 sec po zamknieciu recznie raz nacisnac przycisk otwarcia programowanego pilota(jak nacisniesz raz to bedzie pilot nr 1, jak 2 razy co 1 sec to nr 2 itd)
5.kierunki powinny mrugnac po kazdym nacisnieciu przycisku na pilocie
6.odczekac 5sec
7.ponownie nacisnac przycisk otwarcia, auto powinno sie otworzyc. Koniec.
Aha kazde programowanie nastepnego kluczyka musi byc porzedzone wylaczeniem i wlaczeniem zaplonu. Instrukcja dotyczy pilotow radiowych.
podepne sie pod temat:
zrobilem jak napisane wyzej z tym ze za kazdym razem jak naciskam zamykanie czy otwieranie na kodowanym pilocie to kierunki nie mrugaja, mam jeden orginalny kluczyk ktory dziala w calosci a drugi zamowilem na ebay. Dorobilem ostrze - teraz tym z ebay moge zamknac-otworzyc drzwi i nic wiecej
pomoze ktos co i jak /?
1) grot - mechanicznie otwiera zamki i przekręca stacyjkę
2) transponder - odblokowuje immobilizer aby auto odpaliło
3) pilot - zdalnie otwiera/zamyka auto
Pilot i transponder działają niezależnie. Przypominam, że transponder od immobilizera nie wymaga zasilania.
Skupmy się na pilotach. To, że częstotliwości są takie same to połowa sukcesu. Ważne jest również kodowanie sygnału i najprościej jest dobierać kolejne piloty biorąc pod uwagę oryginalny numer części. I tak dla przykładu na bazie VW pilot o symbolu HLO 1J0 959 753 AG nie zadziała w aucie gdzie był pilot HLO 1J0 959 753 G mimo tej samej częstotliwośći (434 mhz).
Do swojego auta w przeszłości dobierałem scyzoryk - oryginalnie był kluczyk prosty z trzema przyciskami na 433,92 mhz. U mnie sprawa z numerami wyglądała następująco:
kluczyk prosty - 8L0 837 231
scyzoryk - 4D0 837 231 N
Najlepiej jest po prostu sprawdzić w etce w obrębie swojego rocznika czy występował kluczyk typu scyzoryk i dobrać z takim samym kodowaniem (w moim przypadku wg ETKA to PR-5D1).
Odnośnie mrugania kierunkowskazów to z doświadczenia wiem, że w niektórych przypadkach nie migają (nie wiem od czego to zależy). Ale też może być również druga opcja - mianowicie kodowanie za pomocą waga bodajże przez moduł komfortu (kanał 46).
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
Witam
Nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj.
Zakupiłem nową obudowę do kluczyka scyzoryk i bateria była ponad minutę odłączona. Teraz sytuacja wygląda następująco. Pilot od centralnego otwiera i zamyka drzwi, kierunki mrugają. Jednak na zegarach miga ikona immo i po odpaleniu silnika od razu gaśnie. Posiadam tylko jeden kluczyk i teraz nie wiem czy można w jakiś sposób go zakodować czy pozostaje tylko wezwać serwis.
Samochód to audi a8 D2 3,7 lift.
Z góry dziękuje za pomoc.
Nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj.
Zakupiłem nową obudowę do kluczyka scyzoryk i bateria była ponad minutę odłączona. Teraz sytuacja wygląda następująco. Pilot od centralnego otwiera i zamyka drzwi, kierunki mrugają. Jednak na zegarach miga ikona immo i po odpaleniu silnika od razu gaśnie. Posiadam tylko jeden kluczyk i teraz nie wiem czy można w jakiś sposób go zakodować czy pozostaje tylko wezwać serwis.
Samochód to audi a8 D2 3,7 lift.
Z góry dziękuje za pomoc.