Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 01 4.2PB/LPG ] Wibracje na jałowym między 2000 - 3000o

ernieball
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 24 paź 2014, 09:15
Lokalizacja: Rawa mazowiecka

[D2 01 4.2PB/LPG ] Wibracje na jałowym między 2000 - 3000o

Post autor: ernieball » 14 sie 2015, 07:16

Witam.
Mam takie oto zjawisko.
Gdy na postoju dodam gazu (skrzynia w pozycji P lub N) to powyżej 2000obr/min pojawiają się dość mocno wyczuwalne drgania na całej budzie które to ustają powyżej 3000obr/min.
Czy ktoś może wie dlaczego się tak dzieje?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 14 sie 2015, 10:09

Na zimnym i ciepłym to samo?

Gość

Post autor: Gość » 14 sie 2015, 11:11

W kazdej A/S 8 dokladnie przy 2 tys wyczuwam wibracje ale to są raczej lekkie i tylko na postoju je czuć. Jako że każda tak ma to nie jest to nic złego wg mnie. No ale skoro telepie ci budą to już kłopot.
Jedynym elementem ktory jest cięzki i wirujący jest sam konwerter i tu bym szukał problemu.

W czasie jazdy nie czujesz żadnych dziwnych zachowań?

ernieball
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 24 paź 2014, 09:15
Lokalizacja: Rawa mazowiecka

Post autor: ernieball » 14 sie 2015, 16:18

W czasie jazdy też mam drżenie ale myślę, że to od napędu , półosie, podpora itd...
W przyszłym tygodniu podniosę auto na podnośniku i będę obserwował co wibruje.
Może faktycznie te wibracje między 2000-3000obr/min i drżenie podczas jazdy ma związek z konwerterem.
Jeszcze jedna ważna sprawa, czasami słyszę też głuche pukanie z przodu auta jak stoję np. na światłach na "D".

Pawulon_90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 120
Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Pawulon_90 » 14 sie 2015, 18:10

tez mam te drgania po zmianie konwertera nic sie niezmienilo

ernieball
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 24 paź 2014, 09:15
Lokalizacja: Rawa mazowiecka

Post autor: ernieball » 14 sie 2015, 18:16

No właśnie, nie chcę się niepotrzebnie w koszty pakować.
Może ktoś coś jeszcze podpowie <bezradny>

ernesto

Post autor: ernesto » 14 sie 2015, 21:15

Drgania drganiami, tu czasami nie ma co liczyć na innych, tylko trzeba działać wspólnymi siłami. Jeden będzie miał uszkodzoną poduszkę, następny podporę, wahacze, zły skład mieszanki itp.
Ja też miałem drgania i rzucać chciałem już wszystko: podporę, przeguby, koła, opony, dystanse, skrzynię, poduszki i co się okazało ? Słabe ciśnienie gazu i robiło cyrki. Ja podejrzanego namierzyłem, teraz na spokojnie czeka mnie wymiana elektrozaworu.

Gość

Post autor: Gość » 15 sie 2015, 00:16

ernesto pisze:Słabe ciśnienie gazu i robiło cyrki. Ja podejrzanego namierzyłem, teraz na spokojnie czeka mnie wymiana elektrozaworu.
A ja ci mówiłem polataj na PB a nie tylko na oparach :]

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 15 sie 2015, 04:31

ja mam przy 140 delikatnie ale na obydwu paliwach <bezradny>

Gość

Post autor: Gość » 15 sie 2015, 09:31

pepi, ja tez miałem-wywazyłem koła :)

ernesto

Post autor: ernesto » 15 sie 2015, 11:29

Apophis pisze:
ernesto pisze:Słabe ciśnienie gazu i robiło cyrki. Ja podejrzanego namierzyłem, teraz na spokojnie czeka mnie wymiana elektrozaworu.
A ja ci mówiłem polataj na PB a nie tylko na oparach :]
Skąd miałem wiedzieć skoro gazownik twierdził, że cisnienie jest bardzo dobre. Wyszło szydło z worka. Ciśnienie było dobre ale nie wystarczało na pracę na wysokich obrotach. Teraz mu już nie brakuje i czkawki się skończył.
A jazda na benzynie nic by mi nie dała. Gaz by się nie na prawił przez to przecie ;)

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 15 sie 2015, 14:46

ernieball pisze: Jeszcze jedna ważna sprawa, czasami słyszę też głuche pukanie z przodu auta jak stoję np. na światłach na "D".
To jest raczej głośno chodzący konwerter. Ale nie świadczy to o tym, że jest on do regeneracji. Ludzie z tym długie lata jeżdżą. Mój kolega z a6 już 5 rok z tym chula i nic złego oprócz 'cichego tykania' na d i r się nie dzieje.

ernieball
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 24 paź 2014, 09:15
Lokalizacja: Rawa mazowiecka

Post autor: ernieball » 15 sie 2015, 15:52

beyer28 pisze:
ernieball pisze: Jeszcze jedna ważna sprawa, czasami słyszę też głuche pukanie z przodu auta jak stoję np. na światłach na "D".
To jest raczej głośno chodzący konwerter. Ale nie świadczy to o tym, że jest on do regeneracji. Ludzie z tym długie lata jeżdżą. Mój kolega z a6 już 5 rok z tym chula i nic złego oprócz 'cichego tykania' na d i r się nie dzieje.
Cykaniem bym tego nie nazwał, raczej głuche pukanie ale nie zawsze to występuje.
Mówię o tym gdyż może mieć to związek z tymi wibracjami.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 15 sie 2015, 17:08

Apophis pisze:pepi, ja tez miałem-wywazyłem koła
-tylko że na zimowych to samo idealnie przy 140 to czuć

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl