krzychu22.p1i pisze:Stillbadboy, nie wiedziałem, że shell 0w40 a 5w40 rożni się kosmetycznie cenowo..
Możesz popróbować, ja już pobawiłem się trochę w te ostatnie zimy i różnicy nie widzę jakiejś super kolosalnej. Może to przez webasto, bo od parady tego nie wożę <jezyk> Na poprzednich olejach między wymianami nie dolałem nic, za wyjątkiem pierwszego razu, było to na mobilu a potem się uspokoiło.
Krzysiek nie no wiesz o co mi chodzi psiales ze jedynie w cenie odczules dlatego pytam;)bo sam chce dokonac optymalnego wyboru.
lm 0w40 napewno jest wporzo ale nie wiem na czym polega wnim tak drastyczna roznica bo porownywalem go, orlen platinium 0w40 o ktorym tez tu ktos pisal wczesniej no i shell ultra 0w40 wszystkie maja zblizone temp plyniecia czy jak to sie tam pisze no ale nie siedze w chemii dlatego nie wyrokuje. Bynajmniej cena razy dwa za 0w40 LM vs shell, motul orlen jest zastanawiajaca.
Ciekawie tez ktos pisal ze nie ma sensu stosowac kosmicznych technologi do 20latkow i lepiej zmienic 2razy shella co 5tys niz raz lm co 10tys. Oczywiscie to tez temat rzeka, i ile uzytkownikow tyle opinii
Bardziej chodzi mi o to czy ktos ma dluzsze doswiadczenia z Shellem, duzo dobrych opinii tez czytalem o totalu... wybor olbrzymi wiec czemu nie probowac i nie porownywac?
W porpzednim aucie lalem tylko valvo synpower 5w30 (tojka 2.4 16v ) i byl rewelka tyle ze odczuwalnie glosniej silnik na nim pracowal no ale to ogolna opinia o olejach valvo.
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"