części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Gdzie znajduje się parownik klimy ?

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 26 sie 2015, 23:21

Parowniki korodują dołem.
Jesli spece chca sie dostawac dołem to szukaj innych speców.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 27 sie 2015, 00:54

jarogmur pisze:Spece podejrzewają parownik lub połączenia na podszybiu i chcą się do niego dostawać od środka <blee>
szeryfisch pisze:Jesli spece chca sie dostawac dołem to szukaj innych speców.
Chcą to robić "od środka" a nie "od dołu" ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 27 sie 2015, 08:52

od srodka czyli od kabiny. Tak to rozumiem. No i sie nie da w te strone :)
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

jarogmur
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 78
Rejestracja: 16 lut 2015, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jarogmur » 27 sie 2015, 21:17

FOSS pisze:
jarogmur pisze:Spece podejrzewają parownik lub połączenia na podszybiu i chcą się do niego dostawać od środka <blee>
szeryfisch pisze:Jesli spece chca sie dostawac dołem to szukaj innych speców.
Chcą to robić "od środka" a nie "od dołu" ;)
miałem na myśli od strony kabiny.
Macie namiar na zamiennik parownika (jakiś numer fabryczny itp)
Pozdrawiam Jaro

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 28 sie 2015, 11:24

szeryfisch pisze:od srodka czyli od kabiny. Tak to rozumiem. No i sie nie da w te strone :)
No ja wiem... ale wcześniej napisałeś "od dołu" a nie "od środka" ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 13 maja 2019, 17:26

Odkop. Jak tą kur*ę wyjąć? Jestem na etapie
https://images91.fotosik.pl/181/5d49e52d20536b4c.jpg
Tam już nie ma żadnego wkręta chyba. Chyba że to trzeba wycinać jak w Vectrze i potem kleić...
Z tego co widzę na tej osłonie są haki dla przewodów nagrzewnic. Tego się nie da odgiąć, bo to połamię (a parę innych elementów już złamałem). Jedynie to jakoś wysunąć, ale to trzeba chyba odpiąć węże wodne i spuścić płyn. Tego *uja projektanta to jakbym dorwał na długość ręki to bym zaje*ał...

[ Dodano: 2019-05-13, 17:26 ]
EDIT
No i jak przypuszczałem blokowały węże. Te haki można odkręcić jak się przerobi L torxa 15. Zabić to mało...
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 13 maja 2019, 23:20

robisz rzecz którą mało kto pokonuje... to nie musi być proste... ;)
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

PAlllUCH
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 26 cze 2010, 11:21
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: PAlllUCH » 14 maja 2019, 06:32

Dobrze kolego poszukaj. Z tego co pamiętam wyciągniecie parownika klimy nie było aż takie skomplikowane. Sam robiłem całe klimę tip top, wymieniałem wszystko zaczynając od sprężarki, osuszacz, dysze sprężającą czy odwrotnie, kończąc na parowniku. I jakoś to się dało a nie jestem żadnym mechanikiem hehe. Sto razy trudniejsze było wyciągniecie nagrzewnic ,a dokładnie ich ponowny montaż, podpięcie węży do nich, MASAKRA, także cierpliwości i powodzenia, da się.

[ Dodano: 2019-05-14, 06:32 ]
Obrazek
Z tego co pamiętam ten element na pewno musi zostać podniesiony, nawet masz po bokach już odkręcone dwie śrubki jak dobrze widzę.

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 14 maja 2019, 21:39

Wyżej już napisałem. Trzymał się na przewodach nagrzewnic, które z kolei były do niego przykręcone takimi hakami. Żeby było śmieszniej to od strony pasażera hak ma rozcięcie, że wystarczy wkręt popuścić i wysunąć. Od kierowcy ma otwór i trzeba praktycznie cały wykręcić, co z kolei jest utrudnione przez rurkę idącą do parownika.
W każdym razie jak wszystko skończę zrobię fotorelację dla takiej biedy jak ja, bo widzę że szlachta się na D3 poprzesiadała i D2 zdycha.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

VAGowner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 607
Rejestracja: 12 sty 2016, 21:52
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: VAGowner » 14 maja 2019, 22:17

Pepek pisze:W każdym razie jak wszystko skończę zrobię fotorelację dla takiej biedy jak ja, bo widzę że szlachta się na D3 poprzesiadała i D2 zdycha
Jeżeli dalej będzie mnie stać to D2 będzie mieć u mnie dożywocie. Chociaż stać mnie na nowsze auto to obecne bardzo lubię.
A więc twoja fotorelacja / opis na pewno się przyda, chociaż życzę pozostałym użytkownikom jak najmniej problemów eksploatacyjnych i trudnych wymian ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl