[D2 ALL ] Gdzie znajduje się parownik klimy ?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
jarogmur pisze:Spece podejrzewają parownik lub połączenia na podszybiu i chcą się do niego dostawać od środka
Chcą to robić "od środka" a nie "od dołu"szeryfisch pisze:Jesli spece chca sie dostawac dołem to szukaj innych speców.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
miałem na myśli od strony kabiny.FOSS pisze:jarogmur pisze:Spece podejrzewają parownik lub połączenia na podszybiu i chcą się do niego dostawać od środkaChcą to robić "od środka" a nie "od dołu"szeryfisch pisze:Jesli spece chca sie dostawac dołem to szukaj innych speców.
Macie namiar na zamiennik parownika (jakiś numer fabryczny itp)
Pozdrawiam Jaro
No ja wiem... ale wcześniej napisałeś "od dołu" a nie "od środka"szeryfisch pisze:od srodka czyli od kabiny. Tak to rozumiem. No i sie nie da w te strone
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Odkop. Jak tą kur*ę wyjąć? Jestem na etapie
https://images91.fotosik.pl/181/5d49e52d20536b4c.jpg
Tam już nie ma żadnego wkręta chyba. Chyba że to trzeba wycinać jak w Vectrze i potem kleić...
Z tego co widzę na tej osłonie są haki dla przewodów nagrzewnic. Tego się nie da odgiąć, bo to połamię (a parę innych elementów już złamałem). Jedynie to jakoś wysunąć, ale to trzeba chyba odpiąć węże wodne i spuścić płyn. Tego *uja projektanta to jakbym dorwał na długość ręki to bym zaje*ał...
[ Dodano: 2019-05-13, 17:26 ]
EDIT
No i jak przypuszczałem blokowały węże. Te haki można odkręcić jak się przerobi L torxa 15. Zabić to mało...
https://images91.fotosik.pl/181/5d49e52d20536b4c.jpg
Tam już nie ma żadnego wkręta chyba. Chyba że to trzeba wycinać jak w Vectrze i potem kleić...
Z tego co widzę na tej osłonie są haki dla przewodów nagrzewnic. Tego się nie da odgiąć, bo to połamię (a parę innych elementów już złamałem). Jedynie to jakoś wysunąć, ale to trzeba chyba odpiąć węże wodne i spuścić płyn. Tego *uja projektanta to jakbym dorwał na długość ręki to bym zaje*ał...
[ Dodano: 2019-05-13, 17:26 ]
EDIT
No i jak przypuszczałem blokowały węże. Te haki można odkręcić jak się przerobi L torxa 15. Zabić to mało...
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Dobrze kolego poszukaj. Z tego co pamiętam wyciągniecie parownika klimy nie było aż takie skomplikowane. Sam robiłem całe klimę tip top, wymieniałem wszystko zaczynając od sprężarki, osuszacz, dysze sprężającą czy odwrotnie, kończąc na parowniku. I jakoś to się dało a nie jestem żadnym mechanikiem hehe. Sto razy trudniejsze było wyciągniecie nagrzewnic ,a dokładnie ich ponowny montaż, podpięcie węży do nich, MASAKRA, także cierpliwości i powodzenia, da się.
[ Dodano: 2019-05-14, 06:32 ]
Z tego co pamiętam ten element na pewno musi zostać podniesiony, nawet masz po bokach już odkręcone dwie śrubki jak dobrze widzę.
[ Dodano: 2019-05-14, 06:32 ]
Z tego co pamiętam ten element na pewno musi zostać podniesiony, nawet masz po bokach już odkręcone dwie śrubki jak dobrze widzę.
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Wyżej już napisałem. Trzymał się na przewodach nagrzewnic, które z kolei były do niego przykręcone takimi hakami. Żeby było śmieszniej to od strony pasażera hak ma rozcięcie, że wystarczy wkręt popuścić i wysunąć. Od kierowcy ma otwór i trzeba praktycznie cały wykręcić, co z kolei jest utrudnione przez rurkę idącą do parownika.
W każdym razie jak wszystko skończę zrobię fotorelację dla takiej biedy jak ja, bo widzę że szlachta się na D3 poprzesiadała i D2 zdycha.
W każdym razie jak wszystko skończę zrobię fotorelację dla takiej biedy jak ja, bo widzę że szlachta się na D3 poprzesiadała i D2 zdycha.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Jeżeli dalej będzie mnie stać to D2 będzie mieć u mnie dożywocie. Chociaż stać mnie na nowsze auto to obecne bardzo lubię.Pepek pisze:W każdym razie jak wszystko skończę zrobię fotorelację dla takiej biedy jak ja, bo widzę że szlachta się na D3 poprzesiadała i D2 zdycha
A więc twoja fotorelacja / opis na pewno się przyda, chociaż życzę pozostałym użytkownikom jak najmniej problemów eksploatacyjnych i trudnych wymian