![]() |
![]() |
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Wymiana tulei wahaczy przednich
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Wymiana tulei wahaczy przednich
Dzisiaj mechanik stwierdził, że do wymiany kwalifikują się wszystkie tuleje wahaczy z przodu przy obu kołach. Jakie najlepiej kupić ? Ceny na allegro nieźle się wahają, ale chyba nie ma co iść po taniości...
Zakładałem inny temat w sprawie "pstrykania" w przednich kołach no i się okazało, że to te tuleje.
Link do filmiku z tamtego tematu:
Zakładałem inny temat w sprawie "pstrykania" w przednich kołach no i się okazało, że to te tuleje.
Link do filmiku z tamtego tematu:
Niech mechanik najpierw sprawdzi czy jest w stanie zdemontować wszystkie wahacze bez ich uszkadzania, szczególnie mówię tu o górnych z którymi najczęściej jest problem.
Bo co ci po nowych tulejach jak któryś wahacz będzie na śmietnik.
Bo co ci po nowych tulejach jak któryś wahacz będzie na śmietnik.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Tak już się zorientowałem co i jak. Pytanie jest teraz czy komuś udało się wymienić same tuleje w górnych wahaczach nie uszkadzając ich? Bo różnica w cenie między czterema kompletnymi wahaczami a samymi tulejami jest bardzo duża i nie wiem co robićApophis pisze:MichałWruszak doradzi i załatwi w cenie 1/4 tego co w aso albo i mniej

Szczerze mówiąc to na palcach jednej ręki mogę policzyć auta w których udało mi się wymienić górne wahacze bez ich uszkadzaniaGunner pisze:Pytanie jest teraz czy komuś udało się wymienić same tuleje w górnych wahaczach nie uszkadzając ich? Bo różnica w cenie między czterema kompletnymi wahaczami a samymi tulejami jest bardzo duża i nie wiem co robić![]()

W moim D3, jak mi przyjdzie je wymieniać, to pewnikiem zdemontuję bez większych problemów ale tylko dlatego, że te które mam teraz wymieniałem kilka lat temu ja osobiście i przy okazji sezonowej wymiany kół czyli 2x w roku ruszam tę cholerną górną śrubę w zwrotnicy, wyciągam ją i na świeżo smaruję

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Oczywiście że da się rozpierdzielić - wystarczy, że śruba w zwrotnicy nie będzie chciała się poddać a ktoś kto to robi nie posiada do niej specjalnego ściągacza i już po wahaczach.lukasz88 pisze:Wg mnie nie da się tam nic rozpierdzielić chyba że sworznie są już wybite...
A znam takich co w nierównej walce z tą nieszczęsną śrubą rozwalili nawet zwrotnice

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-