części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 4.2]STAG-300 problem z odpaleniem ciepłego

Awatar użytkownika
karwafak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 24 mar 2010, 21:31
Lokalizacja: Warszawa

[D2 4.2]STAG-300 problem z odpaleniem ciepłego

Post autor: karwafak » 06 lip 2010, 18:55

Witam Panowie i proszę o pomoc !!!!!

Zamontowałem STAGA -300 w A8 4,2 z 2000 roku i sytuacja moja wygląda tak;
- zapala na zimnym silniku OKI, na LPG się przełącza tez bez problemów i na LPG też chodzi OKI, osiągi bez zmian.

- problem jest w tym jak po przełączeniu na LPG silnik zgaszę, to mam problem z uruchomieniem go ponownie. Muszę długo pokręcić rozrusznikiem z wciśniętym pedałem gazu.

Podobno problem tkwi w tym że trzeba znaleźć inny PLUS + do podłączenia STAGA, bo ten co jest na wtryskach od benzyny jest nieodpowiedni do podłączenia STAGA.
Czy ktoś miał podobny problem albo ma go dalej?

PROSZĘ O POMOC I DOBRE RADY.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez karwafak, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: gierobiala » 06 lip 2010, 19:38

Zapitalaj tam gdzie zakładałeś i niech ci kalibrują,łaski ci nikt nie robi

Awatar użytkownika
karwafak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 24 mar 2010, 21:31
Lokalizacja: Warszawa

STAG-300

Post autor: karwafak » 06 lip 2010, 19:42

To jest post w imieniu mojego gazownika, chłopina nie daje rady a ja chce mu pomóc za pośrednictwem naszego forum.

Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: gierobiala » 06 lip 2010, 20:46

http://lpg-forum.pl/index.php

Pod linkiem jest więcej "kumatych",spróbuj tam ;-)

A nie można zapodać plusa bezpośrednio z akumulatora?

Awatar użytkownika
Marcin B.
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 70
Rejestracja: 06 lis 2009, 09:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: STAG-300 POMOCY

Post autor: Marcin B. » 12 lip 2010, 08:51

karwafak pisze:Witam Panowie i proszę o pomoc !!!!!

Zamontowałem STAGA -300 w A8 4,2 z 2000 roku i sytuacja moja wygląda tak;
- zapala na zimnym silniku OKI, na LPG się przełącza tez bez problemów i na LPG też chodzi OKI, osiągi bez zmian.

- problem jest w tym jak po przełączeniu na LPG silnik zgaszę, to mam problem z uruchomieniem go ponownie. Muszę długo pokręcić rozrusznikiem z wciśniętym pedałem gazu.

Podobno problem tkwi w tym że trzeba znaleźć inny PLUS + do podłączenia STAGA, bo ten co jest na wtryskach od benzyny jest nieodpowiedni do podłączenia STAGA.
Czy ktoś miał podobny problem albo ma go dalej?

PROSZĘ O POMOC I DOBRE RADY.

Jak dla mnie problem z zaworem przy parowniku. Przepuszcza gaz i jak odpalasz na benzynie masz za bogato i trzeba pokręcić by przemieliło. Ja mam Stag 300 i takie objawy były przy kończącym się parowniku. Masz może screeny z ustawien z programu? Mogło by to coś wyjaśnić.
Készítsen képet önmagáról

szoszon1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 257
Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
Lokalizacja: Radom / Reading, UK

Re: STAG-300 POMOCY

Post autor: szoszon1983 » 13 lip 2010, 00:13

Marcin B. pisze:
karwafak pisze:Witam Panowie i proszę o pomoc !!!!!

Zamontowałem STAGA -300 w A8 4,2 z 2000 roku i sytuacja moja wygląda tak;
- zapala na zimnym silniku OKI, na LPG się przełącza tez bez problemów i na LPG też chodzi OKI, osiągi bez zmian.

- problem jest w tym jak po przełączeniu na LPG silnik zgaszę, to mam problem z uruchomieniem go ponownie. Muszę długo pokręcić rozrusznikiem z wciśniętym pedałem gazu.

Podobno problem tkwi w tym że trzeba znaleźć inny PLUS + do podłączenia STAGA, bo ten co jest na wtryskach od benzyny jest nieodpowiedni do podłączenia STAGA.
Czy ktoś miał podobny problem albo ma go dalej?

PROSZĘ O POMOC I DOBRE RADY.

Jak dla mnie problem z zaworem przy parowniku. Przepuszcza gaz i jak odpalasz na benzynie masz za bogato i trzeba pokręcić by przemieliło. Ja mam Stag 300 i takie objawy były przy kończącym się parowniku. Masz może screeny z ustawien z programu? Mogło by to coś wyjaśnić.
Na autokaciku kulka razy był ten temat i to właśnie jest najczęstrza przyczyna. Jak dolot jest wypełniony gazem to silnik musi ten gaz wyrzucić do wydechy, zanim zassie powietrza i dla tego musisz długo kręcić.

Awatar użytkownika
karwafak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 24 mar 2010, 21:31
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: karwafak » 13 lip 2010, 22:58

Dzięki Panowie za rady. W tym tygodniu mam podjechać do Nowotczyńskiego w Mławie, może oni mi pomogą.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 21 lip 2010, 23:58

no ale wtryski przecież przy wyłączonym zapłonie są zamknięte więc nawet jak zawór
przed wtryskami puszcza to nie powinno być problemu
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
djdemon_pl
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 173
Rejestracja: 20 wrz 2009, 14:25
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: djdemon_pl » 22 lip 2010, 13:57

Witam!

Miałem podobną sytuację w poprzedniej A8 - u mnie okazało się że miałem nadwyrężoną pompę paliwa po tym, jak pobierało mi gaz i benzynę, ze względu na błąd gazownika :/
Byłem wtedy w drodze, gdzie przez kilkanaście kilometrów nie było żadnej stacji...
Po przyjeździe do domu miałem taki sam objaw jak u Ciebie...
Czytałem, czytałem, sprawdzałem i nic... Zatankowałem powyżej połowy zbiornika i problem zniknął... (zbiornik w naszych A8 jest dwukomorowy) co tłumaczy to zjawisko w przypadku uszkodzonej pompy...

Sprawdź i zobacz czy może będzie OK. Czasem najdziwniej proste rozwiązania dają wytłumaczenie usterki...
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 22 lip 2010, 17:18

wedlug mnie puszcza gaz ktorys wtryskiwacz lub zawor przy parowniku. Wtryski wcale nie musza pracowac zeby gaz puszczaly- to tylko zwykly tloczek czyli gumka i sprezynka. Kolego sprawdz czy parownik jest goracy jak ci sie juz przelaczy z pb przy wlaczonej klimie i z ustawieniem temp np 18-19 st. Gazownik niech posprawdza czasy wtryskow na wolnych obr i na podwyzszonych, temperature gazu i temperature na parowniku. To prosta instalacja, tez mam staga300 i zaden gazownik nie dawal rady dopoki sam sie za to nie wzialem. Pamietaj ze gazownicy sie na instalacjach nie znaja a dobry gazownik to martwy gazownik :D

Awatar użytkownika
karwafak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 24 mar 2010, 21:31
Lokalizacja: Warszawa

Witam

Post autor: karwafak » 22 lip 2010, 20:12

Dziękuje Wam wszystkim z rady. Byłem w tygodniu u Nowotczyńskiego w Mławie i potwierdził że mam źle podłączone zasilanie, i stąd te trudne odpalanie na ciepłym silniku. Najgorsze jest to że dopiero po 1 sierpnia mogę się z nim umówić na usunięcie tej usterki, a na razie robię tak że jak gaszę samochód to przełączam na Pb i odpala jak dzidziulek, bez najmniejszego problemu, muszę tylko pamiętać żeby z powrotem włączyć LPG. Chyba że wiem że już więcej nie będę jeździł to gaszę normalnie i odpalanie na zimnym jest też normalne.
Pozdrawiam Wszystkich.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 23 lip 2010, 10:47

brzmi jak bajeczka dla klienta

zasilanie czego?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

kkarol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 32
Rejestracja: 16 sty 2010, 11:42
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: kkarol » 23 lip 2010, 21:38

Nowotczyński raczej bajek nie opowiada

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 24 lip 2010, 22:07

to moze sie dowiemy co dokladnie bylo zle podpiete
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

artekk

Post autor: artekk » 24 lip 2010, 22:17

to moze sie dowiemy co dokladnie bylo zle podpiete
Podejrzewam, że zasilanie sterownika instalacji STAG, choć stag jest dość odporny na takie historie. Bardzo czułe są sterowniki Diego firmy KME, znam dwa przypadki wariowania (jeden niestety z autopsji) z powodu błędów montażowych niewłaściwego podłączenia zasilania (czytaj plus w złym miejscu, lub słaba masa).

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl