części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Lock Up nie działa

ernesto

Post autor: ernesto » 21 sie 2015, 06:19

szeryfisch, Dziękuje serdecznie, na weekendzie sobie sprawdzę. Ale obserwując i wyczuwając to teraz pracuje dobrze. Największe cyrki się robiły po zmianie oleju, niewiadomego pochodzenia przez warsztat specjalistyczny.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 21 sie 2015, 08:32

Witam!
ernesto pisze:Największe cyrki się robiły po zmianie oleju, niewiadomego pochodzenia przez warsztat specjalistyczny.
-i to jest wlasnie klucz do sukcesu.Dlatego wlasnie wszystkim zawsze bede polecal ZF.Tam nawet nie maja skad wziac innego jak oryginalny oleju.I nie ma gadek ze pelna wymiana z plukaniem "zabila" skrzynie.

Stefan.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 21 sie 2015, 13:08

majkaistefan pisze:Witam!
slyszalem od tych co sie znaja ze czujnik predkosci obr walkow lubi pasc i wtedy takie cuda sie dzieja
Czytalem o tym, w moim przypadku oba czujniki RPM działaja bez żadnych zastrzeżeń ale jest jedno ale ...z dokumentacji technicznej wynika, że oba muszą mieć oporność w przedziale 292-358 Omów. U mnie jeden (OSS) ma 940 a drugi (TSS) aż 7980 Omów, trochę dużo <hmm>.
Może mógłby ktoś z was przy najbliższej okazji zmierzyć oporność dla porównania. Wystarczy ściągnąć wtyczkę ze sterownika ASB i przyłożyć miernik według poniższej tabelki ..będę bardzo wdzięczny.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 30 sie 2015, 10:28

Powyższy schemat jest od 5HP19, a że większość z was ma 4,2L i 5HP24 wstawiam też odpowiedni schemat pomiaru. Jeżeli ktoś znajdzie parę minut czasu i pomierzy oporności będę wdzięczny ...z góry dziękuję.

Awatar użytkownika
-V-I-R-U-S-
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 151
Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
Lokalizacja: warm-maz

Post autor: -V-I-R-U-S- » 03 wrz 2015, 14:43

Dzisiaj Dokonałem pomiarów u siebie. Co dziwne oznaczenie skrzyni FBH wiec 5hp24 a piny wtyczki sterownika ASB mają rozkład który pasuje do pierwszego schematu. CO jest grane? <bezradny>

moje pomiary:

MV1 33,2
MV2 31,3
MV3 31,2
EDS1 7,9
EDS2 nie udało się zmierzyć (miernik nie reagował)
EDS3 jak wyżej <bezradny>
EDS4 7,7

TOT 1020
OSS 1069 <hmm>
TSS 276
Kudłaty

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 03 wrz 2015, 21:36

Widzę, że OSS (czujnik obrotów) masz też duży opór ...może tak ma być. A ten drugi u Ciebie normalnie a u mnie prawie 8000 Omów <bezradny>.
Z którego schematu korzystałeś?

Awatar użytkownika
-V-I-R-U-S-
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 151
Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
Lokalizacja: warm-maz

Post autor: -V-I-R-U-S- » 03 wrz 2015, 21:49

danishow pisze:Z którego schematu korzystałeś?
Z pierwszego bo tylko do tego pasował rozkład pinów we wtyczce sterownika ale nie pokazywało mi odczytu na EDS 2 i 3. Dlaczego? <bezradny>
Kudłaty

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 03 wrz 2015, 22:16

-V-I-R-U-S- pisze:nie pokazywało mi odczytu na EDS 2 i 3. Dlaczego?
Dziwne jest, że masz 5HP24 a pasuje schemat od 19-tki. Co do odczytów, to o ile nie pomyliłeś pinów przy pomiarze to na pewno powinieneś sprawdzić wtyczkę przy skrzyni.
Ja zamówiłem olej i filtry, jak jutro przyjdzie to biorę się w sobotę za zawór Lock-Up ...to ten trzeci od lewej.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 03 wrz 2015, 22:25

Witam!
danishow pisze:Widzę, że OSS (czujnik obrotów) masz też duży opór ...może tak ma być. A ten drugi u Ciebie normalnie a u mnie prawie 8000 Omów
<faktycznie>

Stefan.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 03 wrz 2015, 22:31

Tak Stefanie wiem, naprowadzasz na czujnik obrotów. Zrobię pomiar bezpośrednio na czujniku i jak rzeczywiście będzie tyle wynosił to za miesiąc założę nowy. Będę zakładać regulator ciśnienia ...ten z USA :D.

Awatar użytkownika
-V-I-R-U-S-
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 151
Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
Lokalizacja: warm-maz

Post autor: -V-I-R-U-S- » 03 wrz 2015, 22:36

danishow pisze:Lock-Up ...to ten trzeci od lewej.


o co chodzi?

Do pomiaru EDS 2 i 3 podchodziłem z 5 razy i za każdym razem brak reakcji urządzenia. Jutro sprawdzę jeszcze raz.
Kudłaty

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 03 wrz 2015, 22:52

-V-I-R-U-S- pisze:o co chodzi?
O zawór Lock-Up (N94) odpowiedzialny za "spinanie" na stałe skrzyni z silnikiem za pomocą sprzęgła w konwerterze. Zamontowany jest na płycie z innymi zaworami, na schemacie widnieje pod nazwą EDS3.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 04 wrz 2015, 13:36

Silnik AUW, skrzynia FBE (5HP24A), modelowo rocznik 2001.

Wyniki kolejno:

ELEM. | PINY | OPÓR | WYNIK
N88 | 30+53 | 25-35&#937; | 34&#937;
N89 | 33+52 | 25-35&#937; | 29,3&#937;
N90 | 32+52 | 25-35&#937; | 30,5&#937;

N215 | 5+52 | 6-10&#937; | 8,5&#937;
N216 | 1+53 | 6-10&#937; | 8,5&#937;
N217 | 29+53 | 6-10&#937; | 8,1&#937;
N218 | 4+52 | 6-10&#937; | 9,5&#937;
N233 | 51+53 | 6-10&#937; | 8,6&#937;

N110 | 2+54 | 14-28&#937; | 23,4&#937;
G195 | 14+42 | 0,8-1,2k&#937; | 1,1k&#937;
G182 | 16+44 | 230-300&#937; | 266&#937;
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2015, 08:03 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 05 wrz 2015, 22:43

Dzięki Krzyśku raz jeszcze za wyniki. Dzisiaj ściągnąłem miskę, wyciągnąłem dolną część płyty i mierzyłem wszystkie czujniki i zawory. Płyta czyściutka, na magnesach prawie w ogóle nie było brudu i elementy elektryczne w jak najlepszym porządku ...pozostaje jedynie konwerter a dokładnie sprzęgło dociskowe w konwerterze.

Regenerować czy kupić drugi nowy/regenerowany i gdzie? Na pewno możecie kogoś polecić :]

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 05 wrz 2015, 22:48

Witam!

Rozumiem ze sprawdzales ze na cewke zaworu jest podawane napiecie.

Stefan.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl