[D2 FL ALL ] Lock Up nie działa
Witam!
Stefan.
-i to jest wlasnie klucz do sukcesu.Dlatego wlasnie wszystkim zawsze bede polecal ZF.Tam nawet nie maja skad wziac innego jak oryginalny oleju.I nie ma gadek ze pelna wymiana z plukaniem "zabila" skrzynie.ernesto pisze:Największe cyrki się robiły po zmianie oleju, niewiadomego pochodzenia przez warsztat specjalistyczny.
Stefan.
Czytalem o tym, w moim przypadku oba czujniki RPM działaja bez żadnych zastrzeżeń ale jest jedno ale ...z dokumentacji technicznej wynika, że oba muszą mieć oporność w przedziale 292-358 Omów. U mnie jeden (OSS) ma 940 a drugi (TSS) aż 7980 Omów, trochę dużo .majkaistefan pisze:Witam!
slyszalem od tych co sie znaja ze czujnik predkosci obr walkow lubi pasc i wtedy takie cuda sie dzieja
Może mógłby ktoś z was przy najbliższej okazji zmierzyć oporność dla porównania. Wystarczy ściągnąć wtyczkę ze sterownika ASB i przyłożyć miernik według poniższej tabelki ..będę bardzo wdzięczny.
- -V-I-R-U-S-
- Forum Audi A8
- Posty: 151
- Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
- Lokalizacja: warm-maz
Dzisiaj Dokonałem pomiarów u siebie. Co dziwne oznaczenie skrzyni FBH wiec 5hp24 a piny wtyczki sterownika ASB mają rozkład który pasuje do pierwszego schematu. CO jest grane?
moje pomiary:
MV1 33,2
MV2 31,3
MV3 31,2
EDS1 7,9
EDS2 nie udało się zmierzyć (miernik nie reagował)
EDS3 jak wyżej
EDS4 7,7
TOT 1020
OSS 1069
TSS 276
moje pomiary:
MV1 33,2
MV2 31,3
MV3 31,2
EDS1 7,9
EDS2 nie udało się zmierzyć (miernik nie reagował)
EDS3 jak wyżej
EDS4 7,7
TOT 1020
OSS 1069
TSS 276
Kudłaty
- -V-I-R-U-S-
- Forum Audi A8
- Posty: 151
- Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
- Lokalizacja: warm-maz
Dziwne jest, że masz 5HP24 a pasuje schemat od 19-tki. Co do odczytów, to o ile nie pomyliłeś pinów przy pomiarze to na pewno powinieneś sprawdzić wtyczkę przy skrzyni.-V-I-R-U-S- pisze:nie pokazywało mi odczytu na EDS 2 i 3. Dlaczego?
Ja zamówiłem olej i filtry, jak jutro przyjdzie to biorę się w sobotę za zawór Lock-Up ...to ten trzeci od lewej.
- -V-I-R-U-S-
- Forum Audi A8
- Posty: 151
- Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
- Lokalizacja: warm-maz
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Silnik AUW, skrzynia FBE (5HP24A), modelowo rocznik 2001.
Wyniki kolejno:
ELEM. | PINY | OPÓR | WYNIK
N88 | 30+53 | 25-35Ω | 34Ω
N89 | 33+52 | 25-35Ω | 29,3Ω
N90 | 32+52 | 25-35Ω | 30,5Ω
N215 | 5+52 | 6-10Ω | 8,5Ω
N216 | 1+53 | 6-10Ω | 8,5Ω
N217 | 29+53 | 6-10Ω | 8,1Ω
N218 | 4+52 | 6-10Ω | 9,5Ω
N233 | 51+53 | 6-10Ω | 8,6Ω
N110 | 2+54 | 14-28Ω | 23,4Ω
G195 | 14+42 | 0,8-1,2kΩ | 1,1kΩ
G182 | 16+44 | 230-300Ω | 266Ω
Wyniki kolejno:
ELEM. | PINY | OPÓR | WYNIK
N88 | 30+53 | 25-35Ω | 34Ω
N89 | 33+52 | 25-35Ω | 29,3Ω
N90 | 32+52 | 25-35Ω | 30,5Ω
N215 | 5+52 | 6-10Ω | 8,5Ω
N216 | 1+53 | 6-10Ω | 8,5Ω
N217 | 29+53 | 6-10Ω | 8,1Ω
N218 | 4+52 | 6-10Ω | 9,5Ω
N233 | 51+53 | 6-10Ω | 8,6Ω
N110 | 2+54 | 14-28Ω | 23,4Ω
G195 | 14+42 | 0,8-1,2kΩ | 1,1kΩ
G182 | 16+44 | 230-300Ω | 266Ω
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2015, 08:03 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki Krzyśku raz jeszcze za wyniki. Dzisiaj ściągnąłem miskę, wyciągnąłem dolną część płyty i mierzyłem wszystkie czujniki i zawory. Płyta czyściutka, na magnesach prawie w ogóle nie było brudu i elementy elektryczne w jak najlepszym porządku ...pozostaje jedynie konwerter a dokładnie sprzęgło dociskowe w konwerterze.
Regenerować czy kupić drugi nowy/regenerowany i gdzie? Na pewno możecie kogoś polecić
Regenerować czy kupić drugi nowy/regenerowany i gdzie? Na pewno możecie kogoś polecić