[S8 D2 00 ] Drgania na postoju
zalezy jaki masz program do VAGa - u mnie na którejś nastej (nie pamietam 14-16) stronie jest normalnie wypisane po 4 pozycje - wypadanie zaplonu na cylindrze 1,2,3,4 i nastepnej stronie kolejne 4 i zlicza je na bierzaco.. wiec od razu widac - gorzej jak musisz podac konkretny adres strony/pozycji - tu ci nie pomoge..
kolego a jakie to będą warotść bo nie wiem jak to czytać jak byś mógł wrzucić fotkę z twojego vaga jak to wygląda to bym już szybciej wiedział jak to szukać.jaano pisze:zalezy jaki masz program do VAGa - u mnie na którejś nastej (nie pamietam 14-16) stronie jest normalnie wypisane po 4 pozycje - wypadanie zaplonu na cylindrze 1,2,3,4 i nastepnej stronie kolejne 4 i zlicza je na bierzaco.. wiec od razu widac - gorzej jak musisz podac konkretny adres strony/pozycji - tu ci nie pomoge..
I jeszcze jedno czy jak cewka nie pracuje prawidłowo komputer powinien zawsze zarejestrować jakiś błąd. Jak mierzyłem wartości napięć cewek to na trzeciej cewce napięcie było zawsze za małe w porównaniu do pozostały oczywiście te wartości nie są stałe zmieniają się w jakimś stopniu ale właśnie ta 3 cały czas miała za małe napięcie tak do 1,9v dochodziła a pozostałe 2,4v nawet 2,5v
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm
na razie nie powyciągałem tylko cewki i je poprzekładałem wyglądaja na dobre na vagu nie ma żadnych błędów. Jeśli ktoś by mógł umieścić fotkę z bloku pomiarowego gdzie jest to wypadanie zapłonu to bym wiedział jak to szukać. Czasami jest to tak odczuwalne jak by silnik miał takie leciutkie wibracje i to na pewno będzie cos od elektroniki silnika tylko co ??MotoRider pisze:i jak kolego zrobiles to??
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm
pytam bo mam identyko w moim 2.6 i nawet czasami to odczuwam jak przyspieszam ze lekko szarpie i ma troche mniej mocy, kable jej zmienilem i swieczki tez ale potem swiece wlozylem stare bo na nich chyba lepiej chodzila
ogladalem ostatnio a8 i koles zmienial w niej cewki bo mial przebicia, pokazywal mi cewke i byla w jednym miejscu peknieta... ale pewnie to sprawdzales juz
P.S u mnie tez na kompie 0 błedow
ogladalem ostatnio a8 i koles zmienial w niej cewki bo mial przebicia, pokazywal mi cewke i byla w jednym miejscu peknieta... ale pewnie to sprawdzales juz
P.S u mnie tez na kompie 0 błedow
cewkę każdą wyciągałem wszystkie mam w oryginale i nic na nich nie widać są całe żadnych pęknięć na tej gumie na końcu, ciężko stwierdzić co to może być a do jakiś magików jezdziłeś coś mówili jakieś sugestie.MotoRider pisze:pytam bo mam identyko w moim 2.6 i nawet czasami to odczuwam jak przyspieszam ze lekko szarpie i ma troche mniej mocy, kable jej zmienilem i swieczki tez ale potem swiece wlozylem stare bo na nich chyba lepiej chodzila
ogladalem ostatnio a8 i koles zmienial w niej cewki bo mial przebicia, pokazywal mi cewke i byla w jednym miejscu peknieta... ale pewnie to sprawdzales juz
P.S u mnie tez na kompie 0 błedow
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm
to już norma w naszym kraju albo zgadywanka albo wymiana po kolei "a może to , a może to"MotoRider pisze:mechanicy jak mechanicy, zmienili swiece i mowili ze jest ok a wcale nie było... ogolnie nie znam zadnego naprawde dobrego mechanika :-/
Będę musiał jeszcze dokładnie te bloki pomiarowe sprawdzić może czegoś się dopatrzę.
[ Dodano: 2010-08-02, 17:59 ]
może ktoś podrzuci fotkę z tymi blokami pomiarowymi żebym miał orientację jak ich szukać i czytać. Bo powoli zaczyna ta sprawa mnie dobijać. Zauważyłem też np ostatnio jadąc sobie no nowiutkiej drodze prędkośc coś około 120km/h włączony tempomat i czuć takie samo drganie jak na postoju i przenosi sie też na pedał gazu. Ale własnie najbardziej jest to wyczuwalne jak trzymam gaz tak delikatnie wtedy czuć i jak by auto wtedy było mniej dynamiczne a jak np wcisnę bardziej zacznie szybciej przyśpieszać wtedy już tego nie czuć no i na postoju na zimnym i na ciepłym bez zmian czuć te drgania na karoserii. I raczej obstawiam na 99% że coś od pracy silnika to powoduje tylko pytanie co. Jeszcze taka rzecz jak przypatrzę się na obrotomierz nawet na ciepłym silniku to widać jak by wskazówką miała takie lekkie wahania leciutko sie podnosiła i opadała ale to tak naprawdę delikatnie. Kiedyś tego nie miałem jak sie auto rozgrzało to wskazówka stała w miejscu idealnie. Zero błędów na vagu jeszcze to wypadanie zapłonu chce zbadać tylko niech ktoś pomoże co i jak.
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 03 gru 2009, 19:33
- Lokalizacja: Skarżysko
Witam , no i ja sie podpinam pod temat drgań na postoju !!! tylko ze mi zaswieca sie CAT i ASR czyli błąd . Dzieje sie to od dzisiaj !! i na Pb i LPG warjują tylko wolne obroty !! .No i od czego ja mam zacząć "grzebanie", moze macie jakies pomysły?? jutro bede patrzył cewki i świece ale niestety nie mam kompa ani kabla ani VAGa wiec to bedzie patrzone tylko pod kątem jakiś mechanicznych usterek typu "pęknięta cewka " czy "brudne" świece. Może podpowiecie na co mam zwracać uwagę ??!! Pozdrawiam
<Kuba>
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 03 gru 2009, 19:33
- Lokalizacja: Skarżysko
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Moduły to jet to coś czarne na świecach : http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... kplug.html
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
Kuba 3,7 V8 pisze:a gdzie znajduje sie silniczek krokowy ?jest tam dojscie do niego ?? aha i jeszcze mnie interesują moduły zapłonowe może one tez juz cos "kuleją" gdzie one są i ile ich jest ??
Kolego pioter chyba chciałeś powiedzieć że bezpośrednio na świecach mocowane są cewki zapłonowe :shock:pioter pisze:Moduły to jet to coś czarne na świecach : http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... kplug.html
Moduły zapłonowe natomiast umiejscowione są po lewej stronie komory silnika (stojąc przodem do auta) w okolicach zbiorniczka płynu do spryskiwaczy pod plastikową osłoną (tylko auta pre-lift).
W autach po-liftowych nie ma modułów zapłonowych i cewki sterowane są już bezpośrednio z komputera silnika.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-