części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 00 ] Drgania na postoju

jaano
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 84
Rejestracja: 03 lut 2010, 22:15
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: jaano » 07 lip 2010, 23:06

zalezy jaki masz program do VAGa - u mnie na którejś nastej (nie pamietam 14-16) stronie jest normalnie wypisane po 4 pozycje - wypadanie zaplonu na cylindrze 1,2,3,4 i nastepnej stronie kolejne 4 i zlicza je na bierzaco.. wiec od razu widac - gorzej jak musisz podac konkretny adres strony/pozycji - tu ci nie pomoge..
Obrazek

solox011
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 22 gru 2009, 19:14
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: solox011 » 15 lip 2010, 16:17

jaano pisze:zalezy jaki masz program do VAGa - u mnie na którejś nastej (nie pamietam 14-16) stronie jest normalnie wypisane po 4 pozycje - wypadanie zaplonu na cylindrze 1,2,3,4 i nastepnej stronie kolejne 4 i zlicza je na bierzaco.. wiec od razu widac - gorzej jak musisz podac konkretny adres strony/pozycji - tu ci nie pomoge..
kolego a jakie to będą warotść bo nie wiem jak to czytać jak byś mógł wrzucić fotkę z twojego vaga jak to wygląda to bym już szybciej wiedział jak to szukać.

I jeszcze jedno czy jak cewka nie pracuje prawidłowo komputer powinien zawsze zarejestrować jakiś błąd. Jak mierzyłem wartości napięć cewek to na trzeciej cewce napięcie było zawsze za małe w porównaniu do pozostały oczywiście te wartości nie są stałe zmieniają się w jakimś stopniu ale właśnie ta 3 cały czas miała za małe napięcie tak do 1,9v dochodziła a pozostałe 2,4v nawet 2,5v
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm

MotoRider
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 01 lip 2010, 16:14
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: MotoRider » 23 lip 2010, 11:42

i jak kolego zrobiles to??

solox011
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 22 gru 2009, 19:14
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: solox011 » 23 lip 2010, 14:16

MotoRider pisze:i jak kolego zrobiles to??
na razie nie powyciągałem tylko cewki i je poprzekładałem wyglądaja na dobre na vagu nie ma żadnych błędów. Jeśli ktoś by mógł umieścić fotkę z bloku pomiarowego gdzie jest to wypadanie zapłonu to bym wiedział jak to szukać. Czasami jest to tak odczuwalne jak by silnik miał takie leciutkie wibracje i to na pewno będzie cos od elektroniki silnika tylko co ??
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm

MotoRider
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 01 lip 2010, 16:14
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: MotoRider » 23 lip 2010, 17:52

pytam bo mam identyko w moim 2.6 i nawet czasami to odczuwam jak przyspieszam ze lekko szarpie i ma troche mniej mocy, kable jej zmienilem i swieczki tez ale potem swiece wlozylem stare bo na nich chyba lepiej chodzila

ogladalem ostatnio a8 i koles zmienial w niej cewki bo mial przebicia, pokazywal mi cewke i byla w jednym miejscu peknieta... ale pewnie to sprawdzales juz

P.S u mnie tez na kompie 0 błedow

solox011
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 22 gru 2009, 19:14
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: solox011 » 23 lip 2010, 18:48

MotoRider pisze:pytam bo mam identyko w moim 2.6 i nawet czasami to odczuwam jak przyspieszam ze lekko szarpie i ma troche mniej mocy, kable jej zmienilem i swieczki tez ale potem swiece wlozylem stare bo na nich chyba lepiej chodzila

ogladalem ostatnio a8 i koles zmienial w niej cewki bo mial przebicia, pokazywal mi cewke i byla w jednym miejscu peknieta... ale pewnie to sprawdzales juz

P.S u mnie tez na kompie 0 błedow
cewkę każdą wyciągałem wszystkie mam w oryginale i nic na nich nie widać są całe żadnych pęknięć na tej gumie na końcu, ciężko stwierdzić co to może być a do jakiś magików jezdziłeś coś mówili jakieś sugestie.
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm

MotoRider
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 01 lip 2010, 16:14
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: MotoRider » 23 lip 2010, 19:26

mechanicy jak mechanicy, zmienili swiece i mowili ze jest ok a wcale nie było... ogolnie nie znam zadnego naprawde dobrego mechanika :-/

solox011
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 22 gru 2009, 19:14
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: solox011 » 23 lip 2010, 21:05

MotoRider pisze:mechanicy jak mechanicy, zmienili swiece i mowili ze jest ok a wcale nie było... ogolnie nie znam zadnego naprawde dobrego mechanika :-/
to już norma w naszym kraju albo zgadywanka albo wymiana po kolei "a może to , a może to" :)
Będę musiał jeszcze dokładnie te bloki pomiarowe sprawdzić może czegoś się dopatrzę.

[ Dodano: 2010-08-02, 17:59 ]
może ktoś podrzuci fotkę z tymi blokami pomiarowymi żebym miał orientację jak ich szukać i czytać. Bo powoli zaczyna ta sprawa mnie dobijać. Zauważyłem też np ostatnio jadąc sobie no nowiutkiej drodze prędkośc coś około 120km/h włączony tempomat i czuć takie samo drganie jak na postoju i przenosi sie też na pedał gazu. Ale własnie najbardziej jest to wyczuwalne jak trzymam gaz tak delikatnie wtedy czuć i jak by auto wtedy było mniej dynamiczne a jak np wcisnę bardziej zacznie szybciej przyśpieszać wtedy już tego nie czuć no i na postoju na zimnym i na ciepłym bez zmian czuć te drgania na karoserii. I raczej obstawiam na 99% że coś od pracy silnika to powoduje tylko pytanie co. Jeszcze taka rzecz jak przypatrzę się na obrotomierz nawet na ciepłym silniku to widać jak by wskazówką miała takie lekkie wahania leciutko sie podnosiła i opadała ale to tak naprawdę delikatnie. Kiedyś tego nie miałem jak sie auto rozgrzało to wskazówka stała w miejscu idealnie. Zero błędów na vagu jeszcze to wypadanie zapłonu chce zbadać tylko niech ktoś pomoże co i jak.
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 02 wrz 2010, 20:21

No podpinam się do tematu, też mam problem z zasilaniem PB na gazie chodzi miodzio, ktoś wie gdzie szukać w Vagu tych wypadających zapłonów?

Kuba 3,7 V8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 03 gru 2009, 19:33
Lokalizacja: Skarżysko

Post autor: Kuba 3,7 V8 » 06 paź 2010, 19:01

Witam , no i ja sie podpinam pod temat drgań na postoju !!! tylko ze mi zaswieca sie CAT i ASR czyli błąd . Dzieje sie to od dzisiaj !! i na Pb i LPG warjują tylko wolne obroty !! .No i od czego ja mam zacząć "grzebanie", moze macie jakies pomysły?? jutro bede patrzył cewki i świece ale niestety nie mam kompa ani kabla ani VAGa wiec to bedzie patrzone tylko pod kątem jakiś mechanicznych usterek typu "pęknięta cewka " czy "brudne" świece. Może podpowiecie na co mam zwracać uwagę ??!! Pozdrawiam
<Kuba>

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 06 paź 2010, 19:25

Sprawdź jeszcze silniczek krokowy. On jeszcze odpowiada za wolne obroty.
Dążenie do doskonałości.

Kuba 3,7 V8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 03 gru 2009, 19:33
Lokalizacja: Skarżysko

Post autor: Kuba 3,7 V8 » 06 paź 2010, 19:59

a gdzie znajduje sie silniczek krokowy ?jest tam dojscie do niego ?? aha i jeszcze mnie interesują moduły zapłonowe może one tez juz cos "kuleją" gdzie one są i ile ich jest ??
<Kuba>

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 07 paź 2010, 07:15

Moduły to jet to coś czarne na świecach : http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... kplug.html
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 09 paź 2010, 19:28

Kuba 3,7 V8 pisze:a gdzie znajduje sie silniczek krokowy ?jest tam dojscie do niego ?? aha i jeszcze mnie interesują moduły zapłonowe może one tez juz cos "kuleją" gdzie one są i ile ich jest ??
pioter pisze:Moduły to jet to coś czarne na świecach : http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... kplug.html
Kolego pioter chyba chciałeś powiedzieć że bezpośrednio na świecach mocowane są cewki zapłonowe :shock:

Moduły zapłonowe natomiast umiejscowione są po lewej stronie komory silnika (stojąc przodem do auta) w okolicach zbiorniczka płynu do spryskiwaczy pod plastikową osłoną (tylko auta pre-lift).
W autach po-liftowych nie ma modułów zapłonowych i cewki sterowane są już bezpośrednio z komputera silnika.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 09 paź 2010, 19:59

Zgadza się , chodziło mi o cewki . Troszkę mi się pomieszało . :/
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl