[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
preston81, Takie metalowe cięgna gruszek są normalnie już do kupienia , na allegro np.
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Klekotało przy rozruchu dość mocno( nawet bardzo) i też podczas pracy już słyszałem. miałem wymienić tylko lewy, wydawał się bardziej słyszalny i po jego założeniu kręciłem ręcznie wałem to niestety usłyszałem grzechot z prawego ale to był grzechot przeskakującego łańcucha bo ślizgu już niebyło i tej części metalowej na kturej trzyma się ślizg też już prawie nie było i tym o to sposobem wymieniłem dwa całe szczęście że nie odpaliłem samochodu.Gunner pisze:Dołączam się do pytania. U mnie zgrzytnie przy odpaleniu z rana za każdym razem, ostatnio jak zimno jest to jakby głośniej.beyer28 pisze:lukasz88, Jeśli można wiedzieć, co zaważyło, że wziąłeś się za to? klepało już cały czas?
Znalazłem coś takiego:
To jak tak się zachowuje silnik po wymianie to znaczy, że u mnie jest wręcz idealnie
łukasz88
I to niby przy przebiegu 150 tys Potwierdzony w ASO A w d...e mam, na razie jezdze, nie nasila sie ani nic. Niedługo wymiana oleju to zobaczę czy będzie jakaś różnica.
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2015, 16:09 przez Gunner, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam, posiadam taki błąd. Prawdopodobnie dotyczy on nastawnika, chyba ze sie mylę.
W blokach pomiarowych wyszło mi na 090 na wolnych obrotach wahanie miedzy 0, 1 a -1.
Jak auto schodzi z obrotów to słyszę jakby metaliczny dźwięk spod spodu auta. Dodam, ze u drugiego właściciela przede mną był zalany olejem 10w40, a teraz poprzedni wlasciciel zalał 0w30 czy to moze byc problem oleju?
http://www.fotosik.pl/zdjecie/55309fce14ac8554
Chodzi o ostatni błąd z listy.
W blokach pomiarowych wyszło mi na 090 na wolnych obrotach wahanie miedzy 0, 1 a -1.
Jak auto schodzi z obrotów to słyszę jakby metaliczny dźwięk spod spodu auta. Dodam, ze u drugiego właściciela przede mną był zalany olejem 10w40, a teraz poprzedni wlasciciel zalał 0w30 czy to moze byc problem oleju?
http://www.fotosik.pl/zdjecie/55309fce14ac8554
Chodzi o ostatni błąd z listy.
Jak ja nie cierpie zagramanicznych vcdsów...
Nadol, Pewno nie przeczytałeś całego tematu? Bo bys wiedział że trza zrobic log dynamiczny dla jasności.
Olej 10W40 to od biedy ale lepszy 5W40 ten co masz na pewno nie jest zły ani gorszy pod warunkiem że to nie castrol
Castrol zabija wszelkie nastawniki i łańcuchowe "papierowe" rozrzady w VAGach...
Nadol, Pewno nie przeczytałeś całego tematu? Bo bys wiedział że trza zrobic log dynamiczny dla jasności.
Olej 10W40 to od biedy ale lepszy 5W40 ten co masz na pewno nie jest zły ani gorszy pod warunkiem że to nie castrol
Castrol zabija wszelkie nastawniki i łańcuchowe "papierowe" rozrzady w VAGach...
2000km to za mało by poczynic spustoszenia. Ale widziałem silniki z 40tys przebiegiem i juz sie zaczynały problemy.
Jeden z naszych klubowiczów smigał na castrolu ze 2 wymiany i syf miał a nastawniki jak cicho siedziały tak siedzą.
Zmienic olej trza ale lepiej zanim zainwestujesz poszukaj dokładnie co tam dzwoni by sie nie okazało że karmisz nieboszczyka.
Jeden z naszych klubowiczów smigał na castrolu ze 2 wymiany i syf miał a nastawniki jak cicho siedziały tak siedzą.
Zmienic olej trza ale lepiej zanim zainwestujesz poszukaj dokładnie co tam dzwoni by sie nie okazało że karmisz nieboszczyka.