części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 12 wrz 2015, 20:16

preston81, Takie metalowe cięgna gruszek są normalnie już do kupienia :) , na allegro np.
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 12 wrz 2015, 20:38

Ja mam coś takiego u mnie, bo te plastikowe gówna popękały...

lukasz88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 26 wrz 2014, 10:16
Lokalizacja: michałowo

Post autor: lukasz88 » 13 wrz 2015, 17:11

Gunner pisze:
beyer28 pisze:lukasz88, Jeśli można wiedzieć, co zaważyło, że wziąłeś się za to? klepało już cały czas?
Dołączam się do pytania. U mnie zgrzytnie przy odpaleniu z rana za każdym razem, ostatnio jak zimno jest to jakby głośniej.

Znalazłem coś takiego:

To jak tak się zachowuje silnik po wymianie to znaczy, że u mnie jest wręcz idealnie :D
Klekotało przy rozruchu dość mocno( nawet bardzo) i też podczas pracy już słyszałem. miałem wymienić tylko lewy, wydawał się bardziej słyszalny i po jego założeniu kręciłem ręcznie wałem to niestety usłyszałem grzechot z prawego ale to był grzechot przeskakującego łańcucha <boisie> bo ślizgu już niebyło i tej części metalowej na kturej trzyma się ślizg też już prawie nie było i tym o to sposobem wymieniłem dwa całe szczęście że nie odpaliłem samochodu.
łukasz88

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 13 wrz 2015, 17:18

Wklejałem już gdzieś ten filmik ale wrzucę jeszcze raz to może ktoś jeszcze się odezwie.



Czy u Was też tak właśnie zgrzyta/zgrzytało ? Nagrałem to przy otwartej masce i blisko leżał tel więc dźwięk powinien być wyraźny.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 13 wrz 2015, 19:36

tak to to <boisie>

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 13 wrz 2015, 20:41

I to niby przy przebiegu 150 tys <okok> Potwierdzony w ASO :D A w d...e mam, na razie jezdze, nie nasila sie ani nic. Niedługo wymiana oleju to zobaczę czy będzie jakaś różnica.
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2015, 16:09 przez Gunner, łącznie zmieniany 1 raz.

Nadol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 09 lut 2015, 12:56
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Nadol » 12 paź 2015, 18:22

Witam, posiadam taki błąd. Prawdopodobnie dotyczy on nastawnika, chyba ze sie mylę.
W blokach pomiarowych wyszło mi na 090 na wolnych obrotach wahanie miedzy 0, 1 a -1.
Jak auto schodzi z obrotów to słyszę jakby metaliczny dźwięk spod spodu auta. Dodam, ze u drugiego właściciela przede mną był zalany olejem 10w40, a teraz poprzedni wlasciciel zalał 0w30 czy to moze byc problem oleju?
http://www.fotosik.pl/zdjecie/55309fce14ac8554

Chodzi o ostatni błąd z listy.

Gość

Post autor: Gość » 12 paź 2015, 20:11

Jak ja nie cierpie zagramanicznych vcdsów...

Nadol, Pewno nie przeczytałeś całego tematu? :) Bo bys wiedział że trza zrobic log dynamiczny dla jasności.
Olej 10W40 to od biedy ale lepszy 5W40 ten co masz na pewno nie jest zły ani gorszy pod warunkiem że to nie castrol :]
Castrol zabija wszelkie nastawniki i łańcuchowe "papierowe" rozrzady w VAGach...

Nadol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 09 lut 2015, 12:56
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Nadol » 12 paź 2015, 22:42

No to mamy winowajcę, poprzedni wlasciciel wlał castrol 0w30, zrobione na tym oleju około 2000. Co radzicie zrobic? Wymienić czy juz po nastawnikach? Na jaki najlepiej wymienić? Auto 360 tys przebiegu autentycznego.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 12 paź 2015, 22:49

Nadol pisze:Na jaki najlepiej wymienić?
np. 5W40 Mobil 1

Nadol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 09 lut 2015, 12:56
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Nadol » 12 paź 2015, 22:50

Bardziej chodziło mi o firmę oleju.

Gość

Post autor: Gość » 12 paź 2015, 22:51

2000km to za mało by poczynic spustoszenia. Ale widziałem silniki z 40tys przebiegiem i juz sie zaczynały problemy.

Jeden z naszych klubowiczów smigał na castrolu ze 2 wymiany i syf miał a nastawniki jak cicho siedziały tak siedzą.

Zmienic olej trza ale lepiej zanim zainwestujesz poszukaj dokładnie co tam dzwoni by sie nie okazało że karmisz nieboszczyka.

Nadol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 09 lut 2015, 12:56
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Nadol » 12 paź 2015, 23:33

Nie moge doczytać jakie wartości w logach sa w normie. Blok 93 90 i 92 tak?

Gość

Post autor: Gość » 12 paź 2015, 23:36

Doczytaj dokładnie jak się robi te logi dynamiczne i jak sie je zapisuje i odczytuje. Ostatnio Preston81 gdzies tu wstawiał swoje to miał bys porownanie jak byc powinno.

Nadol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 09 lut 2015, 12:56
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Nadol » 12 paź 2015, 23:59

Na bank jest cos z nastawnikiem skoro blad na vagu wyskakuje ciagle po usunięciu do tego trykotanie przy spadaniu z obrotów. Powiedzcie mi czy prawa głowica kiedy stoję przodem do auta to jest ta, w ktorej łatwiej wymienić nastawnik?

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl