A8 D2 4.2 1994r 20"-10J Naciąg/Gleba/Navi+FL
Powitać wszystkich zaglądających więc dodam co robiłem przy autku przez ostatnie miesiące:
- Nowe wtryskiwacze gazu REG'a
- map sensor
- elektrozawór gazu
- czyszczenie reduktora
- 3 filtry gazu
- boczki drzwi wymienione na Po lift (Zakupione od Dziadek_yoyo)
- kratki nawiewu Po lift
- spinki boczków (Zakupione od michalwruszak)
- "drewniane" panele od elektrycznych szyb (u mnie były czarne plastikowe)
- "drewno" przy tylnej środkowej kratce nawiewu.
- wymiana lewego lusterka (nie działało składanie) miały być lusterka (Duże) z polifta lecz niestety lusterka były na 1-dną kostkę 10pin, a u mnie na 2-wie 5+7.
- Nowie świeczki NGK BUR6EFSZ
- wymiana oleju jak dobrze pamiętam Mobil, 10w40 + filter oleju, nie miałem czasu sam wymienić oliwki w aucie, to zaprowadziłem do "mechanika" teraz kapie mi olej z pod filtra , już teraz wiem że więcej nigdzie swojego auta nie zaprowadzę, wolę siedzieć po nocach ale sam zrobić...
Coś tam pewnie ominąłem ale pewnie mało istotne, kilka zdjęć:
Co do planów, na pewno chciał bym zmienić kierownice na tą z S8 (trójramienną) tylko dać do regeneracji i spłaszczyć na dole. Myślałem również nad felgą XXR 527 18" 9,75cala szerokości, tylko z drugiej strony 20" cali lepiej się prezentuje, myślę by podjechać do Sycowa do firmy dawmac i przymierzyć i obejrzeć na żywo jak się to prezentuje. Trzecim modem które chodzi mi po głowie od zakupu auta to duża navi miałem wcześniej 1din radio z wysuwanym 7calowym monitorem i to nie było to co oczekiwałem, lecz nie chciał bym wycinać mojej ramki bo raczej w większości kończy się to oklejaniem lub malowaniem, tylko wymienić na całą po liftową, ale wiem że jest tam problem z climatronikiem, a nie widziałem jakiś pewnych informacji czy da się to zrobić by wszystko działo jak należy, widziałem kiedyś na Rosyjskiej stronie jak był wycięty climatronic z polifta i wrzucony przed liftowy, jeżeli ktoś ma większe doświadczenie w tej sprawie to proszę o informację z góry serdecznie dziękuje
Pozdrawiam!.
- Nowe wtryskiwacze gazu REG'a
- map sensor
- elektrozawór gazu
- czyszczenie reduktora
- 3 filtry gazu
- boczki drzwi wymienione na Po lift (Zakupione od Dziadek_yoyo)
- kratki nawiewu Po lift
- spinki boczków (Zakupione od michalwruszak)
- "drewniane" panele od elektrycznych szyb (u mnie były czarne plastikowe)
- "drewno" przy tylnej środkowej kratce nawiewu.
- wymiana lewego lusterka (nie działało składanie) miały być lusterka (Duże) z polifta lecz niestety lusterka były na 1-dną kostkę 10pin, a u mnie na 2-wie 5+7.
- Nowie świeczki NGK BUR6EFSZ
- wymiana oleju jak dobrze pamiętam Mobil, 10w40 + filter oleju, nie miałem czasu sam wymienić oliwki w aucie, to zaprowadziłem do "mechanika" teraz kapie mi olej z pod filtra , już teraz wiem że więcej nigdzie swojego auta nie zaprowadzę, wolę siedzieć po nocach ale sam zrobić...
Coś tam pewnie ominąłem ale pewnie mało istotne, kilka zdjęć:
Co do planów, na pewno chciał bym zmienić kierownice na tą z S8 (trójramienną) tylko dać do regeneracji i spłaszczyć na dole. Myślałem również nad felgą XXR 527 18" 9,75cala szerokości, tylko z drugiej strony 20" cali lepiej się prezentuje, myślę by podjechać do Sycowa do firmy dawmac i przymierzyć i obejrzeć na żywo jak się to prezentuje. Trzecim modem które chodzi mi po głowie od zakupu auta to duża navi miałem wcześniej 1din radio z wysuwanym 7calowym monitorem i to nie było to co oczekiwałem, lecz nie chciał bym wycinać mojej ramki bo raczej w większości kończy się to oklejaniem lub malowaniem, tylko wymienić na całą po liftową, ale wiem że jest tam problem z climatronikiem, a nie widziałem jakiś pewnych informacji czy da się to zrobić by wszystko działo jak należy, widziałem kiedyś na Rosyjskiej stronie jak był wycięty climatronic z polifta i wrzucony przed liftowy, jeżeli ktoś ma większe doświadczenie w tej sprawie to proszę o informację z góry serdecznie dziękuje
Pozdrawiam!.
Apo ja jestem z po liftowych boczków bardzo zadowolony i na prawdę tragedii nie ma, zresztą majster będziesz kiedyś u mnie to sam sobie je obmacasz . Miękkie wykończenie i alcantara jak dla mnie super.Apophis pisze:Noo gonias działasz Dobrze żes te boczki załozył z lifta bo mi marudziło sporo ludzi że nie beda pasowały a żadnej tragedi nie ma
Właśnie dawmac nie ma u siebie XXR 527 w 20calach nawet tych FAKE'owy typu Dare. Ja też na razie szukam czegoś w dobrych pieniądzach i żeby mi się oczywiście podobało, ale na razie ta xxr 527 tylko mi wpadła w oko. Pewnie trzeba jechać i u Dawmaca można dostać rabat 200zł jak wyślesz mu zdjęcie swojego auta na jego felgach.robertas pisze:gonias, no wszystkie mody na plus co do kol... tez o nich myslalem w 20 calach... ale chyba doloze i wpadnie co innego... Przyszly sezon juz napewno bedzie cos innego niz RH a plany mam naprawde bogate wiec jak cos, to mozemy zrobic klubowa wycieczke do Dawmaca i uprosic rabacik jakis
Robertas mam jeszcze takie pytanie ty rzezałeś u siebie ramkę pod Navi RNS-E, masz jakieś zdjęcia z prac jak to wyglądało ?, bo widzę że zostałeś przy drewnie .
- stillbadboy
- Super Klubowicz
- Posty: 378
- Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
- Lokalizacja: Rzeszów
Apo pewnie że pojadę z Tobą, przejedziesz się jeszcze moim i sobie porównasz na spokojnie.Apophis pisze:Gonias planuje niedługo byc u ciebie,może i w dniu zlecenia sie bujniemy do genowefy razem jak masz cheć?
Ale jeszcze zanim sie przejade twoja i zobacze jak zmienia biegi
Jak byś coś znalazł to był bym bardzo wdzięczny, bo chciał bym zostać przy drewnie i wrzucić duże navi, a to większości kończyło się oklejaniem lub malowaniem . To chyba kiedyś widziałem te "szare" na kozaku są !robertas pisze:No musialbym oblookac czy mam gdzies foty z tego rezania... no tak, przy drewnie zostalem i drewno bedzie z tym ze u mnie na raczkach jest teraz takie szare niczym marmur poszukam i jak znajde to dam znac
Z tyłu w słupkach i ten środkowy od grzanych stołków jeszcze są przed liftowe , ale to się w najbliższym czasie na pewno zmieni, bo już dawno miałem je kupić od Wiktora i parę innych smaczków, tylko nawet szczerze mówiąc nie miałem czasu podjechać.dice111 pisze:Jak już zmieniałeś nawiewy z FL mogłeś się pokosić tez o zmianę tylnego panelu ogrzewania kanapy z lifta.
Rezania nie było nic, ale gimnastyki na prawdę sporo. Z Tylnymi boczkami nie było jakiegoś większego problemu. Gdy podepniesz już linkę od klamki i zabezpieczysz ją tą blaszką, podepniesz głośnik założysz spinki itp, podnosiłem troszkę boczek do góry z 5 cm wyżej niż powinien być i pod kątem (chromową "uszczelką" jak najbliżej szyby) próbowałem wcelować w "psztyczek", w przednich jeszcze dodatkowo trzymałem ręką od spodu(pod boczkiem) go żeby lepiej wcelować (bo te pstryczki są dość luźne i latają na boki), w prawych drzwiach lepiej mi poszło jak był zaryglowany . A i jeszcze dodam że trzeba dorobić wiązkę do żaróweczek w drzwiach (czerwonych).stillbadboy pisze:Gonias duzo rezania z boczkami ? chodzi mi oto jak rozwiazales problem tych psztyczkow do ryglowania drzwi ( oboko klamki )
bo same boczki to raczej p&p
Edit.
Tu kiedyś dla kolegi taki na szybko filmik nagrałem z 2mies temu bo chciał zobaczyć jak to wygląda (poskładane):
- stillbadboy
- Super Klubowicz
- Posty: 378
- Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
- Lokalizacja: Rzeszów
sam montaz demontaz mam opanowany w zimie mi linka spadala z 5razy wiec bcozek wiem jak zdjac, abrdziej mnie ciekawi czy Ci dziala ten wlacznik wylacznik zamnkietych drzwi ktory masz od strony pasazera a nie wiedziec czemu nie ma go od strony kierowcy...
fajny filmik
fajny filmik
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
stillbadboy pisze:sam montaz demontaz mam opanowany w zimie mi linka spadala z 5razy wiec bcozek wiem jak zdjac, abrdziej mnie ciekawi czy Ci dziala ten wlacznik wylacznik zamnkietych drzwi ktory masz od strony pasazera a nie wiedziec czemu nie ma go od strony kierowcy...
fajny filmik
stillbadboy ten włącznik nie działa bo u mnie fabrycznie nie było takiej możliwości podłączenia, jedynie rezanie w kablach na własną rękę więc odpuściłem. Dokładnie tak jak Apo mówi boczki są z angola. Prawy boczek wymienię na europejski i wtedy nie będzie problemu z "pustym, niedziałającym" przyciskiem bo ich po prostu nie będzie i klamki będą wyglądać jak w Pre Fl i to chyba najlepsze rozwiązanie bez kabelkologii.Apophis pisze:Boczki z angola
- stillbadboy
- Super Klubowicz
- Posty: 378
- Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
- Lokalizacja: Rzeszów
tak wlasnie myslalem ze to angol, czyli jedyna roznica to kawalek skory na boczku, tez mnie nachodzilo ale chcialem zeby wlasnie te guziki dzialaly i bylo ryglowanie drzwi na przycisk pyk i gotowe. Choc jak dorwalbym boczki za stowke to tez bym pewnie podmienil mimo nie dzialajacego wlacznika
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Boczki są od Dziadek_yoyo z anglika oczywiście polecam zakupy w 100% u Wiktora. Myślę że podłączenie u elektromechanika tych przycisków nie było by problemem, wystarczy dobrze wpiąć się w wiązkę, ja w aucie nigdy się nie rygluje na zamek więc dla mnie zbędny bajer , prawy przedni boczek europejski znalazłem za ok 50zł bez przycisku (zwykła klamka), więc pewnie taki niedługo zagości u mnie.stillbadboy pisze:tak wlasnie myslalem ze to angol, czyli jedyna roznica to kawalek skory na boczku, tez mnie nachodzilo ale chcialem zeby wlasnie te guziki dzialaly i bylo ryglowanie drzwi na przycisk pyk i gotowe. Choc jak dorwalbym boczki za stowke to tez bym pewnie podmienil mimo nie dzialajacego wlacznika