[D3 04 3.7MPI/LPG ] Uszczelka pod pokrywą puszcza olej
To daj to komuś kto wie co z tym zrobić.puzzel1 pisze:ja już też nie mam sił do tych pocących się pokryw - na nowych uszczelkach i obustronnie dirko, po 8tys km juz sie poci prawa strona
Zgodnie z wytycznymi producenta uszczelka ta nie wymaga żadnego silikonu czy innego dodatkowego uszczelniacza w ogóle i poprawnie założona i skręcona nie będzie ciec.
Robiłem to wielokrotnie i nie pamiętam żebym musiał to później po sobie poprawiać.
Poprawiałem natomiast wielokrotnie po innych - na FB wrzucałem nawet jakieś fotostory nt. "miłośników silikonu" - niektórzy nie mają umiaru a i tak cieknie i tak
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Z tym sylikonem to uważajcie panowie , u znajomego w motocyklu tak poskładali na sylikon że zatkał się kanalik olejowy i panewka pracowała prawie na sucho nie muszę mówić co było konsekwencją zbyt ułańskiej fantazji z dawaniem sylikonu .
Ja u siebie poskładałem dekiel i dałem punktowo sylikon w narożniki tak samo składałem dekle w a6 c5 i z tego co wiem do tej pory po 30 tys wycieków brak.
A mam pytanie czy wymieniacie również uszczelki metalowe pod napinaczami oraz pół księżyce? jesli tak to czy da to sie zrobić podobnie jak w a6 czyli luzując napinacz bez jego demontażu .
Ja u siebie poskładałem dekiel i dałem punktowo sylikon w narożniki tak samo składałem dekle w a6 c5 i z tego co wiem do tej pory po 30 tys wycieków brak.
A mam pytanie czy wymieniacie również uszczelki metalowe pod napinaczami oraz pół księżyce? jesli tak to czy da to sie zrobić podobnie jak w a6 czyli luzując napinacz bez jego demontażu .
Ja też nie dawno miałem ten problem. Wymieniłem uszczelkę, ale nadal widać było że gdzieś olej lekko ubywa, następnie mechanik wziął całość na sylikon (wszystko robione było tak jak trzeba, od tłuszczone itp) robił to wszystko przy mnie. Ale później znowu zaczęło dziać się to samo, co na końcu się okazało że trzeba było wymienić pokrywę zaworów. Bo gdzieś z niej ciekł olej i problem został zażegnany
w swojej kupilem uszczelke victorrainz, bez silikonu ciekło, z silikonem ciekło. kupilem uszczelkę w serwisie, bez silikonu ciekło, z silikonem narazie jest ok. u mnie ciekło również z simmeringów na wałkach (są 3 sztuki po jakieś 10zł, warto od razu wymienić. niemniej jednak żeby wymienić ten pod kolem rozrządu trzeba zdjąć rozrząd.
ktoś wyżej pytał jak się ma sytuacja z e65. ponieważ mam obydwa auta, miałem wcześniej też kilka beemek powiem tak - z żadnej nigdy nic nie ciekło. natomiast miałem kilkanaście audic w życiu - z każdej coś gdzieś zawsze się sączy. taki urok, każdy mechanik to potwierdzi że z audi zawsze gdzieś coś leci. a uszczelnianie silnika to niekończąca się opowieść.
ktoś wyżej pytał jak się ma sytuacja z e65. ponieważ mam obydwa auta, miałem wcześniej też kilka beemek powiem tak - z żadnej nigdy nic nie ciekło. natomiast miałem kilkanaście audic w życiu - z każdej coś gdzieś zawsze się sączy. taki urok, każdy mechanik to potwierdzi że z audi zawsze gdzieś coś leci. a uszczelnianie silnika to niekończąca się opowieść.
Elektronika samochodowa.
Ja najpierw wymieniałem uszczelki pod pokrywą bo jedna puszczała olej, a potem dwie zaślepki wałka rozrządu, jedna jest po prawej, druga po lewej, z tyłu silnika. Dostęp tam jest średni, szczególnie do tej po lewej stronie (od pasażera). Ostatnio u mnie właśnie ciekła ta po lewej stronie i kapało na kolektor, mechanik lusterkiem na takiej przedłużce sprawdził jak to wygląda i faktycznie to było to Na razie jest spokój.bakutyl pisze:Witam,
silnik 4.2 d3 ale problem podobny, zerknijcie okiem. denerwuje mnie to, gdyż podczas jazdy czuc spalanoą gume i unosi sie dym z tego miejsca, wiec kapie na kolektor ;/
[url=http://s10.ifotos.pl/mini/201611151_axssaqx.jpg]Obrazek[/url]
[url=http://s10.ifotos.pl/mini/201611151_axssqpr.jpg]Obrazek[/url]
dziekuej za podpowiedzi
Zibi
A z tym, że w Audi często coś cieknie to też mój mechanik coś wspominał, że taki ich urok
Foss piałeś, że Zgodnie z wytycznymi producenta uszczelka ta nie wymaga żadnego silikonu czy innego dodatkowego uszczelniacza w ogóle i poprawnie założona i skręcona nie będzie ciec.
No nie do końca. W kącikach przy zaokrągleniach od wałków rozrządu powinno się dawać odrobinkę uszczelniacza.
[ Dodano: 2016-11-17, 16:57 ]
Irwonkaz, te zaślepki to broki. Jeden znajduje się po str. pasażera od podszybia, a drugi po str. kierowcy od przodu.
No nie do końca. W kącikach przy zaokrągleniach od wałków rozrządu powinno się dawać odrobinkę uszczelniacza.
[ Dodano: 2016-11-17, 16:57 ]
Irwonkaz, te zaślepki to broki. Jeden znajduje się po str. pasażera od podszybia, a drugi po str. kierowcy od przodu.