części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 3.7MPI/LPG ] Uszczelka pod pokrywą puszcza olej

ernesto

Post autor: ernesto » 22 sie 2015, 17:02

Ja zawsze smaruje całość, troszkę na powierzchnię i troszkę na uszczelki.
Cieniutka warstwa a potem rozsmarowuje palcem.
Z umiarem. Za dużo też nie wolno

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 22 sie 2015, 17:57

Dzięki za pospowiedzi,nie mam zamiaru dwa razy się z tym bawić dlatego pytam ;) A z tego co pamiętam to np. w omedze smaruje się tylko przy wałkach ;)

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 31 sie 2015, 17:29

Może komuś się przyda: Okazało się, że olej leci z zaślepki wałka od strony kierowcy.

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 02 wrz 2015, 21:52

Ja stawiam na zaslepke walka :]


Gunner pisze:Może komuś się przyda: Okazało się, że olej leci z zaślepki wałka od strony kierowcy.

<brawo> Trafiony zatopiony.
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 19 wrz 2015, 08:09

ja już też nie mam sił do tych pocących się pokryw - na nowych uszczelkach i obustronnie dirko, po 8tys km juz sie poci prawa strona :/

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 wrz 2015, 09:19

puzzel1 pisze:ja już też nie mam sił do tych pocących się pokryw - na nowych uszczelkach i obustronnie dirko, po 8tys km juz sie poci prawa strona :/
To daj to komuś kto wie co z tym zrobić.

Zgodnie z wytycznymi producenta uszczelka ta nie wymaga żadnego silikonu czy innego dodatkowego uszczelniacza w ogóle i poprawnie założona i skręcona nie będzie ciec.
Robiłem to wielokrotnie i nie pamiętam żebym musiał to później po sobie poprawiać.

Poprawiałem natomiast wielokrotnie po innych - na FB wrzucałem nawet jakieś fotostory nt. "miłośników silikonu" - niektórzy nie mają umiaru a i tak cieknie i tak <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 19 wrz 2015, 09:33

puzzel1 pisze:ja już też nie mam sił do tych pocących się pokryw - na nowych uszczelkach i obustronnie dirko, po 8tys km juz sie poci prawa strona :/


Cos kolego źle robisz - może słabo odtłuściłeś. Ja juz mam 1,5 roku i nic sie nie dzieje - gdzie raz je sciagałem i ponownie zakładałem.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 19 wrz 2015, 09:57

Z tym sylikonem to uważajcie panowie , u znajomego w motocyklu tak poskładali na sylikon że zatkał się kanalik olejowy i panewka pracowała prawie na sucho nie muszę mówić co było konsekwencją zbyt ułańskiej fantazji z dawaniem sylikonu .

Ja u siebie poskładałem dekiel i dałem punktowo sylikon w narożniki :) tak samo składałem dekle w a6 c5 i z tego co wiem do tej pory po 30 tys wycieków brak.

A mam pytanie czy wymieniacie również uszczelki metalowe pod napinaczami oraz pół księżyce? jesli tak to czy da to sie zrobić podobnie jak w a6 czyli luzując napinacz bez jego demontażu .

irwonkas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 46
Rejestracja: 12 lut 2016, 05:13
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: irwonkas » 18 mar 2016, 09:04

Witam panowie gdzie sie znajduje zaslepka walka
keliotan

crew512
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 75
Rejestracja: 05 gru 2014, 15:38
Lokalizacja: PL / CH

Post autor: crew512 » 19 mar 2016, 15:37

Ja też nie dawno miałem ten problem. Wymieniłem uszczelkę, ale nadal widać było że gdzieś olej lekko ubywa, następnie mechanik wziął całość na sylikon (wszystko robione było tak jak trzeba, od tłuszczone itp) robił to wszystko przy mnie. Ale później znowu zaczęło dziać się to samo, co na końcu się okazało że trzeba było wymienić pokrywę zaworów. Bo gdzieś z niej ciekł olej i problem został zażegnany :)

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 19 mar 2016, 21:03

crew512, to u Ciebie już widać ekstremalnie, ale po tylu latach w wysokiej temp nawet pokrywa może się poddać ;) U mnie po zamontowaniu nowej lewej dalej puszczało olej, dopiero odrobina silikonu załatwiła sprawę

bakutyl
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 38
Rejestracja: 05 lip 2016, 12:39
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bakutyl » 15 lis 2016, 10:29

Witam,

silnik 4.2 d3 ale problem podobny, zerknijcie okiem. denerwuje mnie to, gdyż podczas jazdy czuc spalanoą gume i unosi sie dym z tego miejsca, wiec kapie na kolektor ;/

Obrazek

Obrazek

dziekuej za podpowiedzi

Zibi

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 17 lis 2016, 08:12

w swojej kupilem uszczelke victorrainz, bez silikonu ciekło, z silikonem ciekło. kupilem uszczelkę w serwisie, bez silikonu ciekło, z silikonem narazie jest ok. u mnie ciekło również z simmeringów na wałkach (są 3 sztuki po jakieś 10zł, warto od razu wymienić. niemniej jednak żeby wymienić ten pod kolem rozrządu trzeba zdjąć rozrząd.
ktoś wyżej pytał jak się ma sytuacja z e65. ponieważ mam obydwa auta, miałem wcześniej też kilka beemek powiem tak - z żadnej nigdy nic nie ciekło. natomiast miałem kilkanaście audic w życiu - z każdej coś gdzieś zawsze się sączy. taki urok, każdy mechanik to potwierdzi że z audi zawsze gdzieś coś leci. a uszczelnianie silnika to niekończąca się opowieść.
Elektronika samochodowa.

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 17 lis 2016, 14:00

bakutyl pisze:Witam,

silnik 4.2 d3 ale problem podobny, zerknijcie okiem. denerwuje mnie to, gdyż podczas jazdy czuc spalanoą gume i unosi sie dym z tego miejsca, wiec kapie na kolektor ;/

[url=http://s10.ifotos.pl/mini/201611151_axssaqx.jpg]Obrazek[/url]

[url=http://s10.ifotos.pl/mini/201611151_axssqpr.jpg]Obrazek[/url]

dziekuej za podpowiedzi

Zibi
Ja najpierw wymieniałem uszczelki pod pokrywą bo jedna puszczała olej, a potem dwie zaślepki wałka rozrządu, jedna jest po prawej, druga po lewej, z tyłu silnika. Dostęp tam jest średni, szczególnie do tej po lewej stronie (od pasażera). Ostatnio u mnie właśnie ciekła ta po lewej stronie i kapało na kolektor, mechanik lusterkiem na takiej przedłużce sprawdził jak to wygląda i faktycznie to było to :D Na razie jest spokój.

A z tym, że w Audi często coś cieknie to też mój mechanik coś wspominał, że taki ich urok :/

Awatar użytkownika
uzlik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 19 sty 2015, 00:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uzlik » 17 lis 2016, 16:57

Foss piałeś, że Zgodnie z wytycznymi producenta uszczelka ta nie wymaga żadnego silikonu czy innego dodatkowego uszczelniacza w ogóle i poprawnie założona i skręcona nie będzie ciec.
No nie do końca. W kącikach przy zaokrągleniach od wałków rozrządu powinno się dawać odrobinkę uszczelniacza.

[ Dodano: 2016-11-17, 16:57 ]
Irwonkaz, te zaślepki to broki. Jeden znajduje się po str. pasażera od podszybia, a drugi po str. kierowcy od przodu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl