![]() |
![]() |
[S8 D2 98 LPG ] Czujnik spalania stukowego
[S8 D2 98 LPG ] Czujnik spalania stukowego
Witam.
Mam taki problem, wywala mi ciągle błąd
16716 - czujnik spalania stukowego bank 2
Delikatnie telepie mi buda na wolnych obrotach, czy ktoś mógłby mi pomóc o co chodzi? Jak vagiem zdiagnozować, która grupa?
No i gdzie go szukać? Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
Mam taki problem, wywala mi ciągle błąd
16716 - czujnik spalania stukowego bank 2
Delikatnie telepie mi buda na wolnych obrotach, czy ktoś mógłby mi pomóc o co chodzi? Jak vagiem zdiagnozować, która grupa?
No i gdzie go szukać? Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2015, 15:02 przez gacuś, łącznie zmieniany 1 raz.
Czujniki spalania stukowego są dwa. Każdy na osobną głowicę.
Tu masz fotkę:
po prawej i po lewej stronie kolektora są dwie kostki, jedna brązowa, druga zielona to są wtyczki do czujników spalania stukowego Idą wzdłuż listwy wtryskowej. Sprawdź połączenie, może pomoże użycie jakiegoś środka penetrującego.
Czasami może nie być dobrego styku
BANK 1 to rzad cylindrow/glowica po stronie pasazera,
BANK 2 to strona kierowcy, analogicznie do drugiej strony
W Twoim przypadku będzie to brązowa wtyczka.
Co do diagnozy do w silniku w bloku pomiarowym gdzieś na początku powinieneś mieć spalanie stukowe bodajże blok 15 i 16
Wartości na biegu jałowym od 0,273 do 2,5 V
Tu masz fotkę:
po prawej i po lewej stronie kolektora są dwie kostki, jedna brązowa, druga zielona to są wtyczki do czujników spalania stukowego Idą wzdłuż listwy wtryskowej. Sprawdź połączenie, może pomoże użycie jakiegoś środka penetrującego.
Czasami może nie być dobrego styku
BANK 1 to rzad cylindrow/glowica po stronie pasazera,
BANK 2 to strona kierowcy, analogicznie do drugiej strony
W Twoim przypadku będzie to brązowa wtyczka.
Co do diagnozy do w silniku w bloku pomiarowym gdzieś na początku powinieneś mieć spalanie stukowe bodajże blok 15 i 16
Wartości na biegu jałowym od 0,273 do 2,5 V
sprawdzałem te wartości i na każdym cylindrze pokazuje w granicach 0.3-0.4 czyli wychodziłoby,że czujniki sa dobre,to czemu wywala błąd?no i to telepanie na wolnych obrotach
.kiedyś już opisywałem ten problem,który wystepuje tylko na głowicy od strony pasażera,pokazuje chwilowe braki spalania na cylindrach od 1-4.a najbardziej wali na czwartym.
