Jak w temacie, zamiast przelutowywania fisa wymieniłem cały licznik. Jak przekodowac go z ustawień 2.8 na 3.7 i wgrać mu przebieg prawdziwy ( miałek koło 350 tyś, a mam 202 tyś ).
Jak mozna to podajcie krok po kroku. kabel i program vag mam.
Z góry dziękuje.
![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] kodowanie licznika z 2.8 na 3.7
To przebieg oleje choć przy sprzedaży zaznacze że trzeba sobie 140 tys dodać
co mam zrobić aby liczniuk przekodować. W najgorszym razie przelutuje fis ale po co w koszty wchodzić.
Apophis, pisałem ale nie odpowiedziałeś i kupiłem zderzak poliftowy klejony w jednym miejscu na odcinku 2-3 cm. Zywicznego juz nie chce. Podejrzewam, że gdybym miał orginalny to by nie pekł jak zamiennik tylko się wykręcił i wrócił do stanu wyjściowego.

Apophis, pisałem ale nie odpowiedziałeś i kupiłem zderzak poliftowy klejony w jednym miejscu na odcinku 2-3 cm. Zywicznego juz nie chce. Podejrzewam, że gdybym miał orginalny to by nie pekł jak zamiennik tylko się wykręcił i wrócił do stanu wyjściowego.
Kodowanie spisz sobie ze swojego a w opcjach VCDSa itp powinno być gdzie trza zmienic liczbe cylindrów.
Ale to na PW pisałes mi czy jak?djwaldee pisze:Apophis, pisałem ale nie odpowiedziałeś i kupiłem zderzak poliftowy klejony w jednym miejscu na odcinku 2-3 cm. Zywicznego juz nie chce. Podejrzewam, że gdybym miał orginalny to by nie pekł jak zamiennik tylko się wykręcił i wrócił do stanu wyjściowego.