[S8 D2 01 LPG ] Zmiana niewydajnych wtrysków LPG n
-
- Forum Audi A8
- Posty: 24
- Rejestracja: 20 wrz 2015, 12:04
- Lokalizacja: Olsztyn
No i fajnie Wybór padł zatem na Barracudy. Są wydajniejsze, deklarowana zywotnosc jest podobna a konstrukcja wygląda na o wiele bardziej profesjonalną niz AC. Jak już je zainstaluje i wykalibruje wszystko jak nalezy napisze o efektach. Chciałbym przejechać się też na hamownię zeby z ciekawosci sprawdzić na ile efekty są miarodajne. Z tym ze nie mam pojecia gdzie w poblizu Olsztyna/ Gdanska jest hamownia dla quattro.
A jeszcze jedno pytanie.
W toku tego tematu wyczytałem że na wysokich prędkosciach obrotowych silnik zasilany LPG potrafi dostawać zbyt ubogą mieszankę aby wyprodukować daną ilosc KM i moment.
Czy to zjawisko zalezne jest od wtrysków, komputera sterującego dawką czy od zupełnie czego innego? Jak ewentualnie to zniwelować to najmiejszego możliwego poziomu?
A jeszcze jedno pytanie.
W toku tego tematu wyczytałem że na wysokich prędkosciach obrotowych silnik zasilany LPG potrafi dostawać zbyt ubogą mieszankę aby wyprodukować daną ilosc KM i moment.
Czy to zjawisko zalezne jest od wtrysków, komputera sterującego dawką czy od zupełnie czego innego? Jak ewentualnie to zniwelować to najmiejszego możliwego poziomu?
To zależy od dwóch elementów:
1. Świadomości i kompetencji gazownika, który dobiera komponenty instalacji gazowej. Jeśli dobierze Ci komponenty tak zeby nie zbrakło paliwa w górnym zakresie obrotów to będzie wszystko w porządku.
2. Umiejętności gazownika w strojeniu instalacji gazowej.
Reasumując - sukces zależy w 80% od gaziarza do którego oddasz samochód. Zajrzyj na forum LPG i listę polecanych warsztatów. Jest duza szansa ze w tych warsztatach ludzie wiedzą co robią.
U Ciebie kluczowe podzespoły to:
1. Reduktor/Reduktory (polecam KME Twin)
2. Wtryskiwacze (polecam barracude ta zwykłą 115)
3. Wielozawór w butli i srednica przewodów zasilających (wielozawór ma byc extra a faza ciekla puszczona faro 8 albo miedzią 8)
1. Świadomości i kompetencji gazownika, który dobiera komponenty instalacji gazowej. Jeśli dobierze Ci komponenty tak zeby nie zbrakło paliwa w górnym zakresie obrotów to będzie wszystko w porządku.
2. Umiejętności gazownika w strojeniu instalacji gazowej.
Reasumując - sukces zależy w 80% od gaziarza do którego oddasz samochód. Zajrzyj na forum LPG i listę polecanych warsztatów. Jest duza szansa ze w tych warsztatach ludzie wiedzą co robią.
U Ciebie kluczowe podzespoły to:
1. Reduktor/Reduktory (polecam KME Twin)
2. Wtryskiwacze (polecam barracude ta zwykłą 115)
3. Wielozawór w butli i srednica przewodów zasilających (wielozawór ma byc extra a faza ciekla puszczona faro 8 albo miedzią 8)
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
-
- Forum Audi A8
- Posty: 24
- Rejestracja: 20 wrz 2015, 12:04
- Lokalizacja: Olsztyn
Taki własnie reduktor posiadam.Bugalon pisze:Reduktor/Reduktory (polecam KME Twin)
Wtryski bedą barracudy tak jak pisałem wyżej. Co myslicie o modelu Y90?
Nie chcę reklamować w zaden sposob firmy ale to autoryzowany serwis BRC z Olsztyna zajmujący sie równiez innymi typami instalacji. Zawsze byłem zadowolony z ich usług.
Co masz na mysli mowiac ze wielozawór ma być extra?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Forum Audi A8
- Posty: 24
- Rejestracja: 20 wrz 2015, 12:04
- Lokalizacja: Olsztyn
Wtryski zmienione na barracudy i tak:
Poprawa osiągów silnika szczególnie w górnym przedziale prędkosci obrotowej tj. powyzej 4 tys obrotów.
Wtryski barracuda są wyraźnie cichsze nawet pod obciązeniem.
Szybsza reakcja na przyspieszanie a tym bardziej gwałtowne ze zmianą biegu.
Mam wrażenie że silnik jakoś stabilniej pracuje na tych wtryskach.
Gwarancja 24 ms lub 100 tys km oczywscie z wytycznymi
Dołozony filtr fazy lotnej gdyz wczesniej byl tylko jeden a zdaniem gaziarza to zbyt mało jak na takie zapotrzebowanie.
Ogólnie na plus. Wielkiej zmiany nie ma ponieważ auto ma juz przejechane 300 tys a poza tym swieci mi się check engine jednak gość nie mógł się połączyc vagiem zeby to sprawdzic.
Poprawa osiągów silnika szczególnie w górnym przedziale prędkosci obrotowej tj. powyzej 4 tys obrotów.
Wtryski barracuda są wyraźnie cichsze nawet pod obciązeniem.
Szybsza reakcja na przyspieszanie a tym bardziej gwałtowne ze zmianą biegu.
Mam wrażenie że silnik jakoś stabilniej pracuje na tych wtryskach.
Gwarancja 24 ms lub 100 tys km oczywscie z wytycznymi
Dołozony filtr fazy lotnej gdyz wczesniej byl tylko jeden a zdaniem gaziarza to zbyt mało jak na takie zapotrzebowanie.
Ogólnie na plus. Wielkiej zmiany nie ma ponieważ auto ma juz przejechane 300 tys a poza tym swieci mi się check engine jednak gość nie mógł się połączyc vagiem zeby to sprawdzic.