części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 95 4.2PB/LPG ] Problem z odpalaniem na zimnym

gredy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 gru 2013, 13:49
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: gredy » 11 paź 2015, 07:04

pepi pisze:troszkę nie tak jak palisz to jaki ten przepływ powietrza jest ?
Bardzo mały po zapaleniu już inna sprawa
Pepi nie bardzo wiem o co biega ,napisz mi to jasniej ;)
Niestety,dzisiaj rano znów trup :/

Śmiechu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 52
Rejestracja: 27 maja 2015, 21:07
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Śmiechu » 11 paź 2015, 10:09

gredy, odlacz czujnik temp ten pod rura dolotu, po odlaczeniu na kompie bedzie -46stopni i musi odpalic. Tyle ze bedzie miala wiekszy apetyt na paliwo podobnie jest z przeplywka. Dla mnie masz zblizone objawy co umnie byly. Na zimnym raz odpalala raz nie. Na cieplym nie bylo rzadnych problemow z odpalaniem, sprawca okazal sie przewod paliwowy w koszu. W miedzyczasie wymienilem regulator paliwa ale nie pomogl przy odpalaniu.

Gość

Post autor: Gość » 11 paź 2015, 10:21

ABZ bez dolotu odpali i nawet pojedzie ale wiadomo że bedzie to nienaturalne. Do odpalenia nie sa potrzebne sondy,przepływka,czujnik przepustnicy ale sa wazne np.czujniki temperatury,położenia wału...

gredy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 gru 2013, 13:49
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: gredy » 12 paź 2015, 14:08

Śmiechu pisze:gredy, odlacz czujnik temp ten pod rura dolotu, po odlaczeniu na kompie bedzie -46stopni i musi odpalic. Tyle ze bedzie miala wiekszy apetyt na paliwo podobnie jest z przeplywka. Dla mnie masz zblizone objawy co umnie byly. Na zimnym raz odpalala raz nie. Na cieplym nie bylo rzadnych problemow z odpalaniem, sprawca okazal sie przewod paliwowy w koszu. W miedzyczasie wymienilem regulator paliwa ale nie pomogl przy odpalaniu.
Witam. Dzisiaj następny dzień walki :/ Niestety bez wiekszych efektów <bezradny>
RAno była próba odpału na na Benzynie(gaz zakręcony), niestety bez efektu. Odpiąłem czujnik temp (ten pod przepustnicą) ,próba i nic :/ Wziąłem plak,chcąc sprawdzić czy z elektryką jest ok. Odpalał i gasł ,czyli iskra jest.
Powykręcałem świece ,przepaliłem na gazie (kuchenka gazowa) ,wyczyściłem,przedmuchałem cylindry (pokręciłem chwile rozrusznikiem),pozakręcałem świece.
Rury od przepływaki nie zakładałem ,czujnik temp odpięty,kręce załapał na jakieś cylindry I tak parę razy łapał (nie na wszystkie gary) i gasł. Rozkręciłem gaz i w rtybie awaryjnym odpalił na gazie,pochodził chwile i odpalił bezproblemowo na benzynie. Podpinałem parokrotnie czujnik temp i 8ka reagowała ,czyli raczej czujnik sprawny. Bez czujnika 8ka lepiej se zachowywała, dodanie gazu nie powodowało gaśnięcia. Na gazie też jest ten efekt ,tylko auto nie gaśnie ,ale się dusi do momentu rozgrzania ,potem jest wszystko cacy.
Auto postało ok godziny i na benzynie już sa problemy z odpaleniem ,pali za (2-4 razem)
Macie jakieś pomysły ,co jeszcze może być ?? Czujnik zamówiłem nowy ,jutro ma być.

gredy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 gru 2013, 13:49
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: gredy » 13 paź 2015, 03:20

Nikt nic?? Zadnych pomyslów :(

ernesto

Post autor: ernesto » 13 paź 2015, 10:02

A spróbuj przed odpaleniem wlać do zbiornika z 5 litrów paliwa. Zobacz co będzie i czy szybciej załapie.
Zdemontuj silniczek krokowy na górze przepustnicy i wyczyść bardzo dokładnie.
Nie odpinaj silniczka krokowego na pracującym aucie ponieważ zgaśnie i będziesz musiał ściągać klemę potem bo nie odpali.

Czy delikatne dodanie gazu pomaga w odpaleniu na benzynie ?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 13 paź 2015, 11:18

pompa paliwa i tyle
a kolega się miota nie potrzebnie

gredy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 gru 2013, 13:49
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: gredy » 13 paź 2015, 12:10

pepi pisze:pompa paliwa i tyle
a kolega się miota nie potrzebnie
MIota ?? Może prędzej mota ;)
Tak jak juz pisałem ,dla mnie objawy stuprocentowo pasowały do pompy paliwa. Tym bardziej ,że dość głośno chodzi :/
Tylko czy 3,5 bara jest za małym ciśnieniem ?? (Sprawdzałem dwoma manometrami ,taki sam wynik :/)Teraz mam jeden manometr wpięty cały czas i wydaje się być wszystko ok. Może w złym miejscu się wpinam (Przewód przed listwami paliwowymi,ten bez regulatora ciśnienia) Mam już chęć kupić jakiś tani zamiennik i sprawdzić,czy to naprawdę nie pompa. Tylko na gazie też po odpaleniu się muli i dusi do momentu aż się nie osiągnie temp ,przynajmniej 50 stopni. Idę sprawdzić ,to co Ernesto napisał i czekam na czujnik temperatury . Zobaczymy ,czy będzie jakiś efekt.
A czy w 2.8 z 2000r Pompa ma takie same parametry ?? Mogę na krzywy ryj od znajomego 8ki przewodami się wpiąć ?? w zasadzie mogło by to potwierdzić ,lub wykluczyć usterkę pompy :)

gredy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 gru 2013, 13:49
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: gredy » 13 paź 2015, 12:47

Ma ktoś może link do bloków pomiarowych silnika Abz ??

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 13 paź 2015, 13:31

gredy pisze:Tylko czy 3,5 bara jest za małym ciśnieniem ??
A po zdjęciu podciśnienia z regulatora ile masz?
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

gredy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 gru 2013, 13:49
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: gredy » 13 paź 2015, 14:54

krzychu22.p1i pisze:
gredy pisze:Tylko czy 3,5 bara jest za małym ciśnieniem ??
A po zdjęciu podciśnienia z regulatora ile masz?
Nie wiem czy to dobrze,ale tyle samo jest 4 I spada do 3.5

gredy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 gru 2013, 13:49
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: gredy » 13 paź 2015, 14:56

Kolor paliwa jest dziwny ,ciemny ,prawie czerwony :/
Srednio tankuje raz w miesi&#224;cu ok 20 l pb. Czy to normalne?

ernesto

Post autor: ernesto » 13 paź 2015, 15:20

A wiesz co tankujesz ?
Ja raz w miesiącu biorę dodatkowo 5l paliwa w kanister, potem wlewam w domu albo do agregatu albo do któregoś z aut. Przynajmniej mam pewność, że paliwo jest czyste.
I załóż ten dolot bo śmieci naciągnie. Auto ma odpalać przez przepływomierz. Po coś jest tam założony.

I jak sprawdzałeś to odpalanie ?

gredy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 gru 2013, 13:49
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: gredy » 13 paź 2015, 17:06

Paliwo tankuję tylko na dwóch renomowanych stacjach (bp i shell) Ale tak, czy inaczej ,postaram się wyjeździć ile się da ,starego i zalać świeżę.Czujnik temp cieczy wymieniony ,bez zmian . Wyszło że jedna sonda ,nie działa wcale. Wyszło też ,że na gazie są problemy z prądami. Tzn są zaniki napięcia i zawory na parownikach otwierają się podczas kręcenia,załapywał i zamykały i tak do momentu aż nie odpalił. Wyszło to po podłączeniu pod kompa do staga,brak map i komunikaty o zbyt słabym napięciu.Sprawdziłem i instalacja elektryczna wygląda ok ,wpięcia w instalacje auta wszystkie polutowane i solidne. Może właśnie problem jest z napięciami(masami) nie tylko w instalacji gazowej. Jak zimno ,rozrusznik zabiera sporo prądu i pojawiają się problemy. Zaraz idę szukać mas ,wiem że gdzieś za lewym kołem trzeba szukać ;)

Gość

Post autor: Gość » 13 paź 2015, 17:10

A może ten stag tam zrobił spustoszenie?

Paliwo czerwone to dziwna sprawa,czasami te uszczelki w baku się lubia rozpuścic jak benzyna za długo zalega i rozpada się chemicznie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl