[D2 00 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa padła
-
- Super Klubowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
- Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe
[D2 00 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa padła
Tak jak w temacie dopadł mnie problem pompy paliwa. Zatrzymałem się wygasilem auto i już nie odpaliłem. VAG -oczywiście zero błędów no i z tego co wyczytałem na 99% pompa. Odkrecilem przewód paliwowy i wcale nie ma ciśnienia, bo tylko trochę pokapalo. Po przekroczeniu kluczyka nie słychać żeby było podawane paliwo. Czyli według mnie pompa na 100%.
Dodam tylko że miałem ponad pół zbiornika paliwa.
No ale dolałem jeszcze i mam teraz jakieś 3/4 no i odpalił i na razie chodzi.
Teraz pytanie.
Czy mając tyle paliwa co teraz,lub więcej mogę bezproblemowo jeździć?( mam jakiś 1000km do zrobienia) Mogę jeździć z niesprawna? Nic się nie stanie?
Co do wymiany to zamawiać nową.? Czy wyciągnąć i sprawdzić czy coś z niej będzie?
Jest jeszcze opcja odpalenia awaryjnego na lpg- ale chyba nie u mnie, mam Brc i z tego co wiem i mówił gazownik nie zawsze się da odpalić awaryjnie. Z tego co próbowałem u mnie chyba nie można
Z góry dzięki za pomoc.
Dodam tylko że miałem ponad pół zbiornika paliwa.
No ale dolałem jeszcze i mam teraz jakieś 3/4 no i odpalił i na razie chodzi.
Teraz pytanie.
Czy mając tyle paliwa co teraz,lub więcej mogę bezproblemowo jeździć?( mam jakiś 1000km do zrobienia) Mogę jeździć z niesprawna? Nic się nie stanie?
Co do wymiany to zamawiać nową.? Czy wyciągnąć i sprawdzić czy coś z niej będzie?
Jest jeszcze opcja odpalenia awaryjnego na lpg- ale chyba nie u mnie, mam Brc i z tego co wiem i mówił gazownik nie zawsze się da odpalić awaryjnie. Z tego co próbowałem u mnie chyba nie można
Z góry dzięki za pomoc.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
- Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe
No przed tą całą sytuacją było słychać po przekreceniu zapłonu przez sekundę czy dwie jak podawane jest paliwo. Teraz tego nie ma. Nie wiem czy pompa się spaliła czy co?( Bezpieczniki ok)
Tak czy tak meczylem auto żeby odpalić i nic z tego. Po dodaniu paliwa odpalił.
Podczas kręcenia w przewodzie zasilajacym brak ciśnienia( co prawda nie wiem jak duże powinno być ale chyba nie powinno kapac ledwo co)
Nie wiem czy dobrze doczytałem ale chyba ciśnienie ma wytworzyć pompa w zbiorniku?? Czy się mylę?
Tak czy tak meczylem auto żeby odpalić i nic z tego. Po dodaniu paliwa odpalił.
Podczas kręcenia w przewodzie zasilajacym brak ciśnienia( co prawda nie wiem jak duże powinno być ale chyba nie powinno kapac ledwo co)
Nie wiem czy dobrze doczytałem ale chyba ciśnienie ma wytworzyć pompa w zbiorniku?? Czy się mylę?
kolego ja mialem taka sama sytuacje u siebie ze 3 razy, tzn. nie chciał odpalić po postoju, też nie było slychac pompy po zaplonie, odpalilem awaryjnie na gazie, i po przelaczeniu na PB już chodził, dolalem paliwa powyzej połowy, i do tej pory już sytuacja się nie powtórzyła ani razu i nawet przy 1/4 paliwa w zbiorniku odpala zawsze
-
- Super Klubowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
- Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Błędu nie ma żadnego.
Byłem przed chwilą dostać się do przekaznikow. Z tego co znalazłem to ten szary jest od pompy. Po przekreceniu zapłonu pstryka czyli chyba jest sprawny.
Co do mierzenia ciśnienia w paliwie to chyba tu jest problem. Po przekreceniu kluczyka nie słychać w komorze silnika aby paliwo było podawane.
Z resztą pisałem o tym powyżej.
Mam jeszcze nowy filtr to jutro wymienię. Choć to chyba nie to.
No i chyba pozostanie mi wyciągać pompę.
Byłem przed chwilą dostać się do przekaznikow. Z tego co znalazłem to ten szary jest od pompy. Po przekreceniu zapłonu pstryka czyli chyba jest sprawny.
Co do mierzenia ciśnienia w paliwie to chyba tu jest problem. Po przekreceniu kluczyka nie słychać w komorze silnika aby paliwo było podawane.
Z resztą pisałem o tym powyżej.
Mam jeszcze nowy filtr to jutro wymienię. Choć to chyba nie to.
No i chyba pozostanie mi wyciągać pompę.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
- Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Tak jak pisałem powyżej. Profilaktyczne wymieniłem filtr(miałem nowy wcześniej kupiony) ale to oczywiście nie pomogło.
Czyli z tego co rozumiem wychodzi ze pompa nie podaje paliwa do listwy wtryskowej. No i chyba trzeba się zabrać za pompę.
Czy jest możliwość jeszcze jakoś sprawdzić czy to pompa na pewno. Vagiem czy jakoś inaczej. Żeby być pewnym na 100%
Czyli z tego co rozumiem wychodzi ze pompa nie podaje paliwa do listwy wtryskowej. No i chyba trzeba się zabrać za pompę.
Czy jest możliwość jeszcze jakoś sprawdzić czy to pompa na pewno. Vagiem czy jakoś inaczej. Żeby być pewnym na 100%
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Podać prosto z akumulatora napięcie ⚡ do pompy
Najprościej i najszybciej
Pozdrawiam
Najprościej i najszybciej
Pozdrawiam
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"