części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa padła

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

[D2 00 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa padła

Post autor: kryhawrc » 10 paź 2015, 18:01

Tak jak w temacie dopadł mnie problem pompy paliwa. Zatrzymałem się wygasilem auto i już nie odpaliłem. VAG -oczywiście zero błędów no i z tego co wyczytałem na 99% pompa. Odkrecilem przewód paliwowy i wcale nie ma ciśnienia, bo tylko trochę pokapalo. Po przekroczeniu kluczyka nie słychać żeby było podawane paliwo. Czyli według mnie pompa na 100%.
Dodam tylko że miałem ponad pół zbiornika paliwa.
No ale dolałem jeszcze i mam teraz jakieś 3/4 no i odpalił i na razie chodzi.
Teraz pytanie.
Czy mając tyle paliwa co teraz,lub więcej mogę bezproblemowo jeździć?( mam jakiś 1000km do zrobienia) Mogę jeździć z niesprawna? Nic się nie stanie?
Co do wymiany to zamawiać nową.? Czy wyciągnąć i sprawdzić czy coś z niej będzie?
Jest jeszcze opcja odpalenia awaryjnego na lpg- ale chyba nie u mnie, mam Brc i z tego co wiem i mówił gazownik nie zawsze się da odpalić awaryjnie. Z tego co próbowałem u mnie chyba nie można
Z góry dzięki za pomoc.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 paź 2015, 18:48

wiesz co
co ma pompa do braku paliwa /połowy baku /i tak było by ją słychać n chyba że się spaliła z braku jego
jak nie było jej słychać to albo słabo słuchałeś albo brak zasilania

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 10 paź 2015, 18:55

No przed tą całą sytuacją było słychać po przekreceniu zapłonu przez sekundę czy dwie jak podawane jest paliwo. Teraz tego nie ma. Nie wiem czy pompa się spaliła czy co?( Bezpieczniki ok)
Tak czy tak meczylem auto żeby odpalić i nic z tego. Po dodaniu paliwa odpalił.
Podczas kręcenia w przewodzie zasilajacym brak ciśnienia( co prawda nie wiem jak duże powinno być ale chyba nie powinno kapac ledwo co)
Nie wiem czy dobrze doczytałem ale chyba ciśnienie ma wytworzyć pompa w zbiorniku?? Czy się mylę?

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 10 paź 2015, 19:05

kolego ja mialem taka sama sytuacje u siebie ze 3 razy, tzn. nie chciał odpalić po postoju, też nie było slychac pompy po zaplonie, odpalilem awaryjnie na gazie, i po przelaczeniu na PB już chodził, dolalem paliwa powyzej połowy, i do tej pory już sytuacja się nie powtórzyła ani razu <bezradny> i nawet przy 1/4 paliwa w zbiorniku odpala zawsze :>

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 10 paź 2015, 19:09

No nie wiem. Też miałem pierwszy raz taka sytuacje. Nie raz miałem poniżej 1/4 a teraz miałem ponad pół. Dziwne -rano też go meczylem że 20 razy i nic. Dopiero po dodaniu paliwa odpalił za trzecim razem. No i jak na razie pali.
A awaryjnego odpalenia na gazie chyba nie mam <onie>

krystek78
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 209
Rejestracja: 21 mar 2013, 16:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krystek78 » 12 paź 2015, 08:17

Miałem w życiu 4 sztuki a8 w 3 taka sama sytauacja.jak była pompa wymieniana ciężko ja dobrze umieścić w koszu i później gdy paliwa bylo koło polowy zbiornika ciężko odpalal i zaczynał gasnąc.musiałem utrzymywac wysoki poziom paliwa w baku.jezdzilem tak i było ok

Gość

Post autor: Gość » 12 paź 2015, 09:52

To nie sztuka trzymac zwietrzałe paliwo w baku ale sztuka jest poprawnie zamontowac te pompe i widac jak niewielu speców powinno sie tykac naszych ósemek.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 12 paź 2015, 17:10

No a u mnie jest problem nadal. Mam full zbiornik i auto nie chce odpalić. Gdzie szukać przyczyny? Czy to pompa????
Może brak zasilania? Bezpieczniki są ok, a czy jest jakis przekażnik od pompy?

krystek78
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 209
Rejestracja: 21 mar 2013, 16:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krystek78 » 12 paź 2015, 18:17

Podebnij kompa czy ma jakieś błędy jak nie chce zapalic.cisnienie trzeba zmierzyć jakie daje pompa

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 12 paź 2015, 18:56

Błędu nie ma żadnego.
Byłem przed chwilą dostać się do przekaznikow. Z tego co znalazłem to ten szary jest od pompy. Po przekreceniu zapłonu pstryka czyli chyba jest sprawny.
Co do mierzenia ciśnienia w paliwie to chyba tu jest problem. Po przekreceniu kluczyka nie słychać w komorze silnika aby paliwo było podawane.
Z resztą pisałem o tym powyżej.
Mam jeszcze nowy filtr to jutro wymienię. Choć to chyba nie to.
No i chyba pozostanie mi wyciągać pompę.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 14 paź 2015, 08:19

Tak jak pisałem powyżej. Profilaktyczne wymieniłem filtr(miałem nowy wcześniej kupiony) ale to oczywiście nie pomogło.
Czyli z tego co rozumiem wychodzi ze pompa nie podaje paliwa do listwy wtryskowej. No i chyba trzeba się zabrać za pompę.
Czy jest możliwość jeszcze jakoś sprawdzić czy to pompa na pewno. Vagiem czy jakoś inaczej. Żeby być pewnym na 100%

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 14 paź 2015, 11:40

Zmostkuj w przekaźniku piny i zobaczysz czy zabuczy. Możliwe, że już komutator się jej skończył jak w mojej. Jak bezpieczniki całe i napięcie ok to pompa out.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
Peter-s8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 29 maja 2010, 19:59
Lokalizacja: mazowiecki

Post autor: Peter-s8 » 14 paź 2015, 12:33

Podać prosto z akumulatora napięcie &#9889; do pompy
Najprościej i najszybciej




Pozdrawiam
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 14 paź 2015, 12:38

Zmostkuje przekaźnik dla pewności, choć chyba jest dobry bo pstryka coś tam. Tak że zabieram się za pompę jak to nie pomoże ostatecznie. Tylko muszę butle od gazu wywalic <boisie>
No i mam prawie cały zbiornik paliwa. Nie wiem czy to nie będzie przeszkadzać?

Gość

Post autor: Gość » 14 paź 2015, 13:57

Jak cały zbiornik gazu to wolał bym go awaryjnie odpalic i wyjeździć :D PB bedzie troszke przeszkadzać ale to wężyk kanister i zlej mu z 40. lepsza robota i lepiej startowac nowa pompe jak mamy mało PB.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl