części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 95 4.2PB/LPG ] Problem z odpalaniem na zimnym

gredy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 gru 2013, 13:49
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: gredy » 13 paź 2015, 22:16

Masy które znalazłem ,lewa strona pod podłużnicą z tej samej strony na silniku ,w bagażniku od strony aku. Nie wiem gdzie sa masy od całej instalacji ,przypuszczam że gdzieś w wewnątrz auta. Wie ktoś gdzie szukać ?? Jutro jak nie będzie efektów po czyszczeniu mas. Zaleje całkiem nowe paliwo, choć wątpię żeby to było przyczyną :/

Śmiechu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 52
Rejestracja: 27 maja 2015, 21:07
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Śmiechu » 13 paź 2015, 22:45


gredy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 gru 2013, 13:49
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: gredy » 14 paź 2015, 06:56

Dzięki wielkie <okok>
Panowie wie ktoś gdzie szukać podpięcia mas od nadwozia do przekaźników, sterowników ,itp ,itd ?? Przypuszczam ze są gdzieś wewnątrz auta a nie chcę wszystkiego rozbierać na ślepo i szukać :/

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 14 paź 2015, 07:19

tył auta lewa strona
nogi pasożyta
podszybie prawa strona gdzie ecu
a reszta pod deską

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 14 paź 2015, 07:53

Weź Vaga i sprawdz bledy (czy te od czujnika temperatury nie zniknęły) bo moim zdaniem wymieniles nie ten czujnik temperatury co trzeba. Ten pod rurą dolotową jest czujnikiem do zegarów. Ten ktory podaje temperature do ECU jest z przodu na glowicy kierowcy pod przewodem odmy laczacym dwa dekle i ma kolor niebieski.

Jak czujnik ma rozwarcie to na zimnym silniku nie odpalisz auta, bo sterownik leci po mapach awaryjnych ktore dawkują paliwo jak na rozgrzanym silniku do 80 stopni
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

gredy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 gru 2013, 13:49
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: gredy » 14 paź 2015, 08:34

Czy ten czujnik o którym mówisz (z przodu silnika) na pewno czujnik ma zwiazek z paleniem??
Odpinalem go I właśnie od niego wskazówka od temp silnika spadala,no i na fisie nie było poboru paliwa ,czyli 00.0.
Myślalem ze odpowiedzialny jest tylko za wskazana temp silnika.
Na tą chwile paliwo wypompowane ,zalane nowe, zrobiona dodatkowa masa do instalacji masowej. Czekam na ostygnięcie i sprawdzenie zy coś to dało. Kolor starego paliwa ,jak herbata jakaś <blee>
Ostatnio zmieniony 14 paź 2015, 11:16 przez gredy, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 14 paź 2015, 11:09

Bugalon pisze:moim zdaniem wymieniles nie ten czujnik temperatury co trzeba. Ten pod rurą dolotową jest czujnikiem do zegarów.
Błąd 16500 dotyczy czujnika G62.
Obrazek

A znajduje się o tutaj:
Obrazek

Więc dobry czujnik wymieniony..

Można to sprawdzić w temp. pokojowej. Oporność pomiędzy oboma pinami przy 20°C ma być pomiędzy 1.5 - 3.0 Kohm. Wg. elsy to on podaje wartość do ecu silnika, a jeśli jest walnięty po sterownik jedzie na wartości zastępczej.


A błędy co masz z 1 postu tematu dotyczą mieszanki. W tym przypadku wg serwisówki jest 5 możliwości:
- zbyt duże ciśnienie paliwa
- zły pomiar z przepływomierza
- paliwo w oleju silnikowym (zbyt krótkie dystanse)
- nieszczelność wydechu aż do katalizatora
- nieszczelne wtryskiwacze

Ciśnienie paliwa powinno być 3.6bara, po zdjęciu podciśnienia powinno być 4.2bara. Następnie wyłączasz zapłon i patrzysz do ilu ciśnienie spadnie po 10min, powinno być co najmniej 3bary, jeśli jest poniżej 3 to du..a. Jest wtedy 2 możliwości:
- przeciek w linii zasilającej zbiornika paliwa
- zawór zwrotny w koszu nie trzyma

Jeśli po sprawdzeniu masz wsio ok to pozostają 2 możliwości:
- uszkodzony regulator ciśnienia
- cieknące wtryskiwacze
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

gredy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 gru 2013, 13:49
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: gredy » 14 paź 2015, 16:20

Dzięki wielkie za wszystkie podpowiedzi <okok>
Problem chyba jest rozwiązany :) Nie chce zbyt wcześnie celebrować sukcesu,ale w tym momencie ayto stało 3godz i nie miało problemu z odpaleniem <chura>
Przyczyna była wspominana w tym wątku ,ale chyba nikt nie brał jej na poważnie,włącznie ze mną . Dopiero nie majac juz innych pomysłów postanowiłem upuścić paliwa (50l) i zatankować nowej pb.
Różnice było czuć od razu po odpaleniu,autko inaczej się zachowywało ;) Czyli to co mówiłem, że po dotankowaniu 8ka lepiej pali,nie miał na to wpływ ilości paliwa ,tylko jakości. Mam nadzieje że rano nie będzie problemu juz :)
Jeszcze raz dzieki za pomoc <brawo>
Pozdrawiam Grzegorz

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 14 paź 2015, 21:20

raczej nie to <bezradny>

gredy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 gru 2013, 13:49
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: gredy » 14 paź 2015, 23:45

pepi pisze:raczej nie to <bezradny>
Hehe ze niby ,czemu nie to. Masz jakies lepsze informacje ,niz Ja??
Ciekaw jestem twojego zdania ,co to bylo??

ernesto

Post autor: ernesto » 14 paź 2015, 23:55

3mam kciuki.
Jeśli pomoże to może na następny raz będziesz robił tak jak ja z tankowaniem w baniaczek 5cio litrowy. I zmień stację na jedną a pewną.

Gość

Post autor: Gość » 15 paź 2015, 05:10

Sęk w tym że pewnych tam to nie ma bo nanwet na pewnych sie zdarza ujostwo wlać.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 15 paź 2015, 07:24

nadal w jednego nie rozumiecie że w kraju to praktycznie to samo jest paliwo bez znaczenia jakie logo na stacji :]
Takie mamy realia

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 15 paź 2015, 07:51

Nie pepi, nie to samo, bo na jednej stacji ktos ma faktycznie to co jest z cysterny lane do zbiorników a ktos inny ma to co zalała cysterna + masa własnych ciekawych dodatkow :)

Dzieki Krzychu za screeny. Dalbym se lape uciac ze ten czujnik z tylu jest od zegarow. W każdym Vagu jaki do tej pory robilem to wlasnie czujnik niebieski byl od ecu a zielony/zolty od zegarow. Widac tutaj jest odwrotnie :)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

gredy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 gru 2013, 13:49
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: gredy » 15 paź 2015, 10:48

U mnie ,raczej nie bylo problemu zatankowanego jakiegos szlamu. Prédzej w jakim czasie to paliwo sié wymienialo. Pierwsze klopoty okolo pól roku temu si&#232; pojawily, mialem polowe zbiornika. Dolalem do pelna. Przyszlo lato ,duzo mniej pb ubywalo ,tankowania nie czesto. Paliwo sie starzalo. U mnie pompa caly czas pracuje ,miédli to paliwo,przez listwy (,które s&#224; gor&#224;ce) proces starzenia na pewno jest przyspieszony :/ Maj&#224;c pelny zbiornik I tylko dolewaj&#224;c ,pb si&#232; nie wymienia,przez co mialem takie klopoty.
Dla mnie to przestroga , zbyt malo jazdy na.samym paliwie I czéste dolewanie malych ilosci.
Sorki za znaki z tel pisze :/
Pozdr Grzegorz
Ps. Tanio sprzedam 50l paliwa <amasz> hehe

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl