części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa padła

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 14 paź 2015, 14:46

Gazu mam mało. Poza tym niby w mojej instalacji brc nie ma odpalenia awaryjnego.Paliwa mam cały zbiornik.

Gość

Post autor: Gość » 14 paź 2015, 15:43

Ja bym operacje z pompą robił na 20litrach w baku.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 16 paź 2015, 18:41

Przez cały tydzien przygotowywałem auto do akcji i juto zaczynam ale z tego co wstępnie widziałem to są dwie pompy. Przypuszam że jedna to ta która przepompowuje paliwo. Mnie interesuje to po stronie pasażera? Miejsca troche mało ale chyba dam rade. Zanim wyciagne sprawdze na krótko i napiszę co z tego wyszło-na razie dziekuje wszystkim za pomoc

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 16 paź 2015, 19:09

Jest jedna pompa w d2 :P To po stronie kierowcy to pływak a po pasażera jest kosz wraz z pompą. Nie zapomnij wykręcić takiej dłuuugiej śruby przed wyjęciem kosza. Wydmuchaj też przed otwarciem kurz z pokrywy.
Ostatnio zmieniony 17 paź 2015, 17:22 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 17 paź 2015, 15:49

No troche kiepsko -za nic nie moge odgrecić tego plastiku z dwoma dziurkami. Musze chyba w poniedziałek dorobic sobie jakis klucz w pracy bo nie dam rady.

A nie dałem za wygraną i poszedłem jeszcze raz. Okazało sie że trzeba to wykrecić w prawo a nie lewo.
Po wyciądnieciu pompa chodzi. Nie wiem czy sie zawiesza czy co? tak czy tak zamawiam nową.
Mam tylko pytanie. U mnie napięcie jest dopiero kiedy krecę kluczykiem. Czy tak ma być-czy powinna już chodzic po przekręceniu zapłonu????

Gość

Post autor: Gość » 17 paź 2015, 17:51

po przekreceniu zapłonu napiecie idzie na chwilke ok 2 sek. po czym sie rozłącza i prawidłowo jest że masz przy starcie.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 17 paź 2015, 18:53

po przekreceniu zapłonu nie ma pradu dopiero jak krece.

Gość

Post autor: Gość » 17 paź 2015, 18:57

Jak wspomniałem powinno byc tak że pojawia sie na chwile po właczeniu zapłonu i jesli nie dajesz na rozruch to znika-pompa staje. Potem zaskakuje podczas rozruchu i jak silnik zapali to zostaje jak nie znów sie zatrzymuje.

Jesli nie masz tak to może cos nie halo w instalacji?

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 17 paź 2015, 19:24

po przekręceniu zapłonu nie ma na 100% dopiero jak kręce. Ale w A6 jest tak samo bo sprawdzałem z ciekawosci bo stoi obok.

Gość

Post autor: Gość » 17 paź 2015, 19:40

Jestem pewny że u mnie jak i u zony w dajewu jest identycznie. Zawsze po zapłonie słychać cichutko pompe i "cyk" przekaźnika co ja rozłacza.

No niech się wypowiedza inni jeszcze.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 17 paź 2015, 19:55

Też mi sie wydaje że tak byc powinno, ale kolaga ma A8 i z ciekawosci sprawdziłem jak jest u niego i niby tak samo.
Moze oboje mamy cos nie tak?

Gość

Post autor: Gość » 17 paź 2015, 20:09

Zasada jest prosta. Przed rozruchem pompa powinna dobić ciśnienia i po to jest te 2 sek jej pracy. Załacza sie po zapłonie i nie gaśnie jezeli odrazu odpalamy albo przekaźnik rozłącza jesli nie odpalamy.

W A8 jest to bardzo ciche w jakims dupowozie jak mojej żony to wyraźnie słychać.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 17 paź 2015, 22:16

Sprawdzałem miernikiem-nie ma pradu po przekręceniu kluczyka

PIPPEN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 179
Rejestracja: 17 wrz 2009, 10:26
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: PIPPEN » 18 paź 2015, 06:21

Pompa działa już przy zapłonie i działa w miare cicho ale słychać jak paliwo sie przelewa w zbiorniku . Bynajmniej u mnie mam zawsze ponad pół zbiornika.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 18 paź 2015, 09:48

W zbiorniku mam około 3/4 paliwa. Ale po przekręceniu zapłonu pompki nie słychac i nie ma pradu. Dopiero jak krece rozrusznikiem.
Kolega ma A6 C5 co prawda 1.8t z tego samego rocznika i ma tak samo-sprawdzałem z ciekawosci u niego. Dopiero jak kręci chodzi pompa.

Czyli cos mam nie tak. gdzie szukac przyczyny?????
Przekażnik podmieniłem na próbe i nic nie dało(czyba że oboje mamy uszkodzone)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl