To napisałem z biegu i zaznaczyłem zę to są najprosztsze spsoby aby sprawdzić czy da się przekodować na CCS ,później można zobaczyć silnik w chodząć w LOGIN II i dezaktywować ACCpanton pisze:Ooo już zaczynasz pisać z sensem - bardzo mnie to cieszy bo dział techniczny to nie dział "Na każdy temat".
Wracając do tematu to zapomniałeś o silniku. W module kierownicy masz możliwość zakodowania manetki pod tempomat zwykły jak i manetki pod ACC.
Mając ACC (a więc manetkę pod ACC) łączysz się z 16 [moduł kiery] ---> 0xxxx?x: przekodowujesz z
5 = with Board Computer and Adaptive Cruise Control (ACC)
na
4 = with Board Computer and Cruise Control System (CCS)
i zapisujesz...tylko jaki jest tego efekt? czy przypadkiem sterownik nie zacznie sypać błędem 01044 - Control Module Incorrectly Coded?
A jak są błędy w sterowniku to będzie pracował poprawnie / systemy z nim powiązane będą działać OK?
Zapewne w samycm kanale 13 można się pobawić,jest kilka opcji.
Jak będę montować to będę wiedział wszystko,jeżeli komuś nie działa ACC to niech sprawdzi powyższe informacje,jeżeli się nieda to nieda - zawsze można spróbować.