Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 3.7MPI/LPG ] Błąd sondy po usunięciu katów

mmmat
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 02 cze 2015, 18:28
Lokalizacja: Lubań

[D3 03 3.7MPI/LPG ] Błąd sondy po usunięciu katów

Post autor: mmmat » 20 paź 2015, 21:43

Witam mam następujące błędy
16440 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: Heating Circuit
P0056 - 004 - Malfunction / Open Circuit
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor; B2 S2
P1140 - 004 - Internal Resistance too High

poprzedni właściciel usunął katalizatory, ale założył tylko 1 emulator(tłumaczył ze akurat nie miał). Tylko że na tej sondzie za katalizatorem po stronie kierowcy jest emulator a z tego co wyczytałem to właśnie jest B2S2. Druga sonda ta bez emulatora nie wywala błędu. I teraz pytanie co zrobić :) usunać emulator z pierwszej co wywala błąd czy założyć tez na druga emulator. bo cały czas myślałem ze mam te błędy ze względu na brak emulatora na sondzie po stronie pasarzera a dopiero dziś wyczytałem która to B2S2.
A czy jest możliwe że przy składaniu podłączył odwrotnie sondy?



Tagi wybieramy z rozwijanej listy obok napisu Temat.
Nie piszemy ręcznie.
Ostatnio zmieniony 20 paź 2015, 23:55 przez mmmat, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 paź 2015, 22:09

Weź olej te sondy. Sa to tylne sondy które generalnie nic nie dają. Niby to dla ekologi itp.... ja tez mam 4 sondy z czego dwie byly uwalone. Kupilem nowe, posmigaly z pol roku i tez padly, bo katów nie mam, tylko przelot.

Szczerze to nie zauwazylem żadnej różnicy w pracy silnika bądź spalaniu z lub bez tych tylnych sond. Poza tym jak masz LPG to podobno nie da ci nikt gwarancji na nowe sondy <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 20 paź 2015, 23:00

To dziwne że wywala ta z emulatorem może rzeczywiście źle podpiął, druga sonda prawa czyli bank 1 powinna byc wpięta w środkowe gniazdo pod autem, i chyba wiem dlaczego nie wkrecił emulatora po prawej stronie po prostu nie ma dostępu bez wyciągania wydechu, sprawdź gdzie jest wpięta.

mmmat
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 02 cze 2015, 18:28
Lokalizacja: Lubań

Post autor: mmmat » 20 paź 2015, 23:16

ja byłem pewny że przez ta sondę pali więcej PB, jutro sprawdzę podłączenie :) wydechy miał na wierzchu bo były robione, tylko ciężko było poczekać 1 dzień i zamówić emulator, właśnie zaglądałem jaki tam dostęp i dlatego zwlekam z założeniem . Jutro sprawdzę to połączenie

TMEA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 55
Rejestracja: 14 gru 2013, 17:16
Lokalizacja: Okolice Kielc

Post autor: TMEA » 21 paź 2015, 10:30

no oczywiście że przez uwalone sondy może więcej palić w zależności czy sonda jest zwarta do masy czy do plusa tak w skrócie :)

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 22 paź 2015, 08:20

Ale przeciez to nie od wywalenia katów te bledy. Sonda po stronie emulatora ma uszkodzony obwód grzejny (rozwarcie) i stąd problemy. Do tego za wysoka rezystancja wewnętrzna sondy jest co wskazuje na jakas przetarta wiazke albo problemy z wtyczką, bo rzadko nawala sam sensor i grzalka jednocześnie. Tak czy siak trzeba najpierw sprawdzić napięcia na grzałce sondy i wszystkie przewody elektryczne po drodze.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 22 paź 2015, 11:10

Jak wywala wysoką rezystancję to i tak kosz :P

mmmat
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 02 cze 2015, 18:28
Lokalizacja: Lubań

Post autor: mmmat » 23 paź 2015, 17:05

Dziś patrzylem na te wtyczki, poruszałem kontakt sprayem popsikałem i na początku był tylko 1 błąd 16440 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: Heating Circuit
P0056 - 004 - Malfunction / Open Circuit
ale po dojechaniu do domu znów wyskoczyły 2
Bugalon jakiś wskazówek udzielisz jak to sprawdzać??
jak reszta sond nie wskazuje bledu to znaczy ze sa ok? czy VCDS się je sprawdza po kolei?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl