[D3 ALL] Kompresor zawieszenia - sposób działania
Zatarł się ,bo są czarne oryginały i czarne robione z taniego materiału w szopce na frezarce(Oczywiście nikt się nie przyzna).Tani materiał ma zły skład ,przy temperaturze ok 80 stopni wytrąca się węgiel,zwiększa się tarcie i zaciera się w aluminiowej głowicy.Jeśli głowicę masz dobrą.Jakiś czas pojeździsz ,ale przy pierwszym podgrzaniu kompresor zatrze się ,zniszczy głowice i spali się silnik .Jak już chcesz robić sam naprawę to weź pierścień z brązem ,kosztuje 400zl ,ale to i tak taniej niż robić cały remont kompresora
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
Odnośnie błędu nie będę się wypowiadał bo nie jestem fachowcem ale sam kompresor nie ma wpływu na opuszczanie auta to zwykła SPRĘŻARKA nic po za tym, jeśli chodzi o rozdzielacz to oczywiście,że ma wpływ,albo on albo same nieszczelne miechy albo rurki którymi jest doprowadzane powietrze. Jeśli ktoś ma wiedze dlaczego ludzie którzy regenerują kompresory sugerują również regenerację tłumika to będę wdzięczny...
Kompresor nie ma wpływu na opadanie auta ,tak mi powiedział regenerujący kompresory .Powiedział też ,że auto jest nieszczelne i nawet nie mogę montować następnego kompresora ,gdyż obecny uszkodził się właśnie przez to że auto opadało, i gdyby mi sprzedał kompresor gdy auto opada to zaraz bym robił reklamację...
Tłumik ma w środku wkład i go się wymienia ,bo jest tam wilgoć i brak właściwego przepływu powietrza (po jakimś czasie eksploatacji) co powoduje ciężką pracę kompresora lub nawet uszkodzenie jeśli wilgoć zamarznie.Za to dzięki niemu kompresor żyje dłużej (jeśli tłumik jest dobry)
Tłumik ma w środku wkład i go się wymienia ,bo jest tam wilgoć i brak właściwego przepływu powietrza (po jakimś czasie eksploatacji) co powoduje ciężką pracę kompresora lub nawet uszkodzenie jeśli wilgoć zamarznie.Za to dzięki niemu kompresor żyje dłużej (jeśli tłumik jest dobry)