[D3 ALL ] Elektryczny hamulec postojowy - problem
[D3 ALL ] Elektryczny hamulec postojowy - problem
Brak mi już sił, nie wiem co robić.
Jakiś czas temu zablokował mi się prawy silnik hamulca ręcznego. Metodą prób i błedów odpuścił. Błędy jaki się pojawiły to:
02433 - napięcie zasilania prawego silnika hamulca postojowego (V283)
011 - Przerwa w obwodzie - MIL zapalona
02439 - Prawy silnik hamulca postojowego (V283); czujnik Halla
008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny
Oddałem więc silnik do regeneracji.
Niby wszystko było OK, ale po tygodniu to samo. Nie było już błędu Halla, ale ten pierwszy.
Zamieniłem silniczki i ten po regeneracji z lewej strony działa bez problemu. W tym co był wcześniej po lewej, a teraz jest po prawej pojawiły się ww błędy. Oddałem więc drugi silniczek do regeneracji. Po zamontowaniu wszystko OK, ale krótko. Po jakimś czasie się blokuje, albo się nie zaciąga.
Najgorsze, że nie wiem jak to zdiagnozować, ba czasami wszystko działa, a czasami prawy silnik nie zaciąga ręcznego, a czasami po zaciągnięciu go nie chce odpuścić. Metodami prób i błędów odpuszcza i mogę gdzieś pojechać.
Oczywiście na desce cała choinka. Udało mi się nawet podmienić komputer od hamulca ręcznego i dalej to samo. Raz działa, raz nie.
Nie mam już pomysłu na ten problem. Ktoś ma jakiś pomysł?
pzdr
Jakiś czas temu zablokował mi się prawy silnik hamulca ręcznego. Metodą prób i błedów odpuścił. Błędy jaki się pojawiły to:
02433 - napięcie zasilania prawego silnika hamulca postojowego (V283)
011 - Przerwa w obwodzie - MIL zapalona
02439 - Prawy silnik hamulca postojowego (V283); czujnik Halla
008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny
Oddałem więc silnik do regeneracji.
Niby wszystko było OK, ale po tygodniu to samo. Nie było już błędu Halla, ale ten pierwszy.
Zamieniłem silniczki i ten po regeneracji z lewej strony działa bez problemu. W tym co był wcześniej po lewej, a teraz jest po prawej pojawiły się ww błędy. Oddałem więc drugi silniczek do regeneracji. Po zamontowaniu wszystko OK, ale krótko. Po jakimś czasie się blokuje, albo się nie zaciąga.
Najgorsze, że nie wiem jak to zdiagnozować, ba czasami wszystko działa, a czasami prawy silnik nie zaciąga ręcznego, a czasami po zaciągnięciu go nie chce odpuścić. Metodami prób i błędów odpuszcza i mogę gdzieś pojechać.
Oczywiście na desce cała choinka. Udało mi się nawet podmienić komputer od hamulca ręcznego i dalej to samo. Raz działa, raz nie.
Nie mam już pomysłu na ten problem. Ktoś ma jakiś pomysł?
pzdr
Ostatnio zmieniony 22 paź 2015, 14:21 przez Grzechu, łącznie zmieniany 1 raz.
Pojechać do kogoś kto ma o tym pojęcie.Grzechu pisze:Może jednak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?
Podobno w Trójmieście jest jakiś warsztat co ogarnia A8 więc chyba nie powinno być problemu
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No przecież jeżeli ten zregenerowany po drugiej stronie auta działa normalnie to znaczy, że jest w pełni sprawny.pebo pisze:Gregor, gdy Ci się zablokuje silniczek, odczytaj błędy i wrzuć na forum. Wydaje mi się, że albo masz źle zregenerowany silniczek...
Problem leży pewnikiem pomiędzy sterownikiem a silniczkiem więc w wiązce elektrycznej.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Czy może masz namiary na ten warsztat?FOSS pisze:Pojechać do kogoś kto ma o tym pojęcie.Grzechu pisze:Może jednak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?
Podobno w Trójmieście jest jakiś warsztat co ogarnia A8 więc chyba nie powinno być problemu
Czy istnieje sposób na sprawdzenie tej wiązki? Jakoś tak na krótko?
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
dobry warsztat To Aso za diagnoze nie zgarna od ciebie majatku a bedziesz miał jasne wszystko..
w elektryce pomogą napewno
w elektryce pomogą napewno
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jeśli jesteś z trójmiasta to do Marka masz względnie blisko - http://www.serwis-smp.pl/
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Czy ktoś już znalazł przyczynę ???
Mam to samo, silniczek prawy wymieniony na regenerowany, kable od kostki do sterownika sprawdzone są ok, napięcie na prawym takie samo jak na lewym i nadal nie działa
Dodam ze przy otwieraniu Zaciskow do naprawy pracuje tyko ten sprawny po lewej stronie
Czy ktoś wie który bezpiecznik jest od tego głośniczka pod deską???
Mam to samo, silniczek prawy wymieniony na regenerowany, kable od kostki do sterownika sprawdzone są ok, napięcie na prawym takie samo jak na lewym i nadal nie działa
Dodam ze przy otwieraniu Zaciskow do naprawy pracuje tyko ten sprawny po lewej stronie
Czy ktoś wie który bezpiecznik jest od tego głośniczka pod deską???
Rób co chcesz ... niczego nie żałuj
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
ASO to najlepszy pomysł , ja walczyłem z kontrolka esp wymieniałem przekaniki sriki, sterowniki pol auta rozpiepszyłem i ui kase zmarnowałem tylko na piepszoty pojechałem do aso kilka godzin diagnoza i zrobione okazało sie że kabel zware robił
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]