![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Otwieranie tylnej klapy z pilota
Temat załatwiony, podniesienie zamka nic nie dało natomiast konserwacja i mycie zamka w klapie rozwiązało problem braku dociągania. Udało mi się także naprawić otwieranie klapy, po oglądnięciu na YouTube filmiku jakiegoś amerykańca zastosowałem sprężyny docięte na wymiar od sprzęgła yamaha dt.... I bingo działa, a to mój filmik.
qrde mi klapa coraz częściej nie chce się otworzyć, tak jak u Ciebie podskoczy zacznie się unosić ale tak jakby silnik nie mógł jej dźwignąć (był za sałaby)
Trochę w dziwnym miejscu te sprężynki ale skoro dają radę to zastanowię się czy też nie założyć bo nie może tak być że raz działa raz nie. (odbojniki z D4 już mam od kiedy mam auto)
No by chyba nic inneggo nie pozostaje jak wymiana silnika podnoszenia klapy bo co by się tam mogło zepsuć ?
Trochę w dziwnym miejscu te sprężynki ale skoro dają radę to zastanowię się czy też nie założyć bo nie może tak być że raz działa raz nie. (odbojniki z D4 już mam od kiedy mam auto)
No by chyba nic inneggo nie pozostaje jak wymiana silnika podnoszenia klapy bo co by się tam mogło zepsuć ?
4E0 827 852 G został zastąpiony przez 4E0 827 852 H który obecnie jest ostatnią więc w ASO nie dostaniesz już silnika z końcówką G tylko H (nawet do D3 z pierwszych lat produkcji)
H były montowane w D3 po 2 lifcie dlatego znalezienie używki jest bardzo trudne (mało tego jest na części do sprzedania)
w ASO koszt silnika to 2.5k zł
najlepiej skontaktować się z naszym guru od części Michałem który będzie miał dobrą cenę i sprawnie załatwi temat
oczywiście można robić rzeźbę ale już po obudowie silnika z wersji H widać, że zmiany nie były kosmetyczne tylko siedzi tam inny silnik
dodatkowo potrafią być problemy ze sprzęgłem magnetycznym, które po jakimś czasie traci swoją sprawność czego konsekwencją są problemy z unoszeniem
H były montowane w D3 po 2 lifcie dlatego znalezienie używki jest bardzo trudne (mało tego jest na części do sprzedania)
w ASO koszt silnika to 2.5k zł

najlepiej skontaktować się z naszym guru od części Michałem który będzie miał dobrą cenę i sprawnie załatwi temat
oczywiście można robić rzeźbę ale już po obudowie silnika z wersji H widać, że zmiany nie były kosmetyczne tylko siedzi tam inny silnik
dodatkowo potrafią być problemy ze sprzęgłem magnetycznym, które po jakimś czasie traci swoją sprawność czego konsekwencją są problemy z unoszeniem
st@rost pisze:Zamek (w klapie bagażnika) kosztuje w ASO ok 260zł bodaj.
Silnik do dociągania (to co w burcie) kosztuje 800zł.
Ale chyba tutaj mowa o innym silniku (do zamykania zapewne inny niż do dociągania).
Oj koledzy, zgadzacie się ze sobą jednocześnie sobie zaprzeczającriki76 pisze:Zgadza się inny, znajduje się nad akumulatorem i służy do otwarcia i zamknięcia klapy bagażnika

Ktoś inny może to jeszcze czytać więc uporządkujmy....
1. Zamek (w klapie bagażnika) służy, jak sama nazwa wskazuje, do zamknięcia klapy na zamek. Po opuszczeniu klapy zamyka się na uchu umieszczonym w progu bagażnika.
2. Silnik do dociągania klapy (za akumulatorem), jak sama nazwa wskazuje, służy do dociągania klapy. Dociąga klapę kiedy zamek zamknie się na uchu w progu bagażnika. Silnik jest mechanicznie połączony z ruchomym uchem w progu bagażnika.
3. Silnik do podnoszenia klapy (nad akumulatorem), jak sama nazwa wskazuje, służy do automatycznego podnoszenia i opuszczania klapy. Silnik jest mechanicznie połączony z prawym zawiasem klapy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-