części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 ALL ] Otwieranie tylnej klapy z pilota

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 10 lis 2015, 20:23

Akumulator nowy, ale podniosę zamek zobaczę czy to załatwi sprawę

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 11 lis 2015, 12:01

Temat załatwiony, podniesienie zamka nic nie dało natomiast konserwacja i mycie zamka w klapie rozwiązało problem braku dociągania. Udało mi się także naprawić otwieranie klapy, po oglądnięciu na YouTube filmiku jakiegoś amerykańca zastosowałem sprężyny docięte na wymiar od sprzęgła yamaha dt.... I bingo działa, a to mój filmik.

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 11 lis 2015, 20:40

qrde mi klapa coraz częściej nie chce się otworzyć, tak jak u Ciebie podskoczy zacznie się unosić ale tak jakby silnik nie mógł jej dźwignąć (był za sałaby)
Trochę w dziwnym miejscu te sprężynki ale skoro dają radę to zastanowię się czy też nie założyć bo nie może tak być że raz działa raz nie. (odbojniki z D4 już mam od kiedy mam auto)

No by chyba nic inneggo nie pozostaje jak wymiana silnika podnoszenia klapy bo co by się tam mogło zepsuć ?

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 16 lis 2015, 19:47

Czym różnią się silniki zamykania klapy bagażnika o numerach 4E0827852H i 4E0827852G?

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 16 lis 2015, 20:23

4E0 827 852 H obudową (jest aluminiowa), silnikiem - siłą / momentem (202Nm - jest większy i to rozwiązuje problem otwierania klapy) - starsza wersja 4E0 827 852 G (plastikowa obudowa) miała mniejszy moment 162Nm




Obrazek

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 16 lis 2015, 21:02

Czyli jak kupię z aluminiową obudową to będzie lepsze rozwiązanie, ale czy będzie pasować bo wg. Etki do mojego przychodzi z literką G?
No i gdybym zakładam kupił w ASO to brać 4E0827852H?

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 16 lis 2015, 21:20

ciekawe ile kosztuje taki 4E0 827 852 H nowy w aso bo jak patrzę na allegro to same plastikowe używki w okolicy 4stówek

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 16 lis 2015, 21:24

przeliczyłem bo znalazłem na Parts.com
ok 2000zł <bezradny>

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 16 lis 2015, 22:58

łooo qr....a promocja... chyba wezme 2 :P

a nie dało by się jakoś tych naszych sillniczków zmodyfikować bo klapa mnie zaczyna wq...ć coraz bardziej.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 16 lis 2015, 23:59

4E0 827 852 G został zastąpiony przez 4E0 827 852 H który obecnie jest ostatnią więc w ASO nie dostaniesz już silnika z końcówką G tylko H (nawet do D3 z pierwszych lat produkcji)
H były montowane w D3 po 2 lifcie dlatego znalezienie używki jest bardzo trudne (mało tego jest na części do sprzedania)
w ASO koszt silnika to 2.5k zł :D
najlepiej skontaktować się z naszym guru od części Michałem który będzie miał dobrą cenę i sprawnie załatwi temat

oczywiście można robić rzeźbę ale już po obudowie silnika z wersji H widać, że zmiany nie były kosmetyczne tylko siedzi tam inny silnik
dodatkowo potrafią być problemy ze sprzęgłem magnetycznym, które po jakimś czasie traci swoją sprawność czego konsekwencją są problemy z unoszeniem

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 17 lis 2015, 05:05

Czyli nawet nie ma sensu kupować używane G bo i tak za jakiś czas będzie problem z klapą. Tylko ta cena H....powala <boisie>

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 17 lis 2015, 09:21

riki76, nie ma sensu - efekt będzie identyczny jaki masz obecnie

st@rost
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 271
Rejestracja: 11 sty 2014, 22:01
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: st@rost » 17 lis 2015, 09:32

Z własnego doświadczenia.

Zamek (w klapie bagażnika) kosztuje w ASO ok 260zł bodaj.
Silnik do dociągania (to co w burcie) kosztuje 800zł.

Ale chyba tutaj mowa o innym silniku (do zamykania zapewne inny niż do dociągania).

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 17 lis 2015, 09:47

Zgadza się inny, znajduje się nad akumulatorem i służy do otwarcia i zamknięcia klapy bagażnika

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 lis 2015, 10:35

st@rost pisze:Zamek (w klapie bagażnika) kosztuje w ASO ok 260zł bodaj.
Silnik do dociągania (to co w burcie) kosztuje 800zł.

Ale chyba tutaj mowa o innym silniku (do zamykania zapewne inny niż do dociągania).
riki76 pisze:Zgadza się inny, znajduje się nad akumulatorem i służy do otwarcia i zamknięcia klapy bagażnika
Oj koledzy, zgadzacie się ze sobą jednocześnie sobie zaprzeczając <boisie>


Ktoś inny może to jeszcze czytać więc uporządkujmy....

1. Zamek (w klapie bagażnika) służy, jak sama nazwa wskazuje, do zamknięcia klapy na zamek. Po opuszczeniu klapy zamyka się na uchu umieszczonym w progu bagażnika.

2. Silnik do dociągania klapy (za akumulatorem), jak sama nazwa wskazuje, służy do dociągania klapy. Dociąga klapę kiedy zamek zamknie się na uchu w progu bagażnika. Silnik jest mechanicznie połączony z ruchomym uchem w progu bagażnika.

3. Silnik do podnoszenia klapy (nad akumulatorem), jak sama nazwa wskazuje, służy do automatycznego podnoszenia i opuszczania klapy. Silnik jest mechanicznie połączony z prawym zawiasem klapy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl