
![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB/LPG ] Skrzynia świecą się wszystkie biegi
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Ernest sam wiesz, że forum nie jest obiektywne bo część z nas pamięta jaka w tym temacie była jazda.. Niestety tylko pochlebne opinie są mile widziane a reszta go to hellernesto pisze:http://www.a8team.pl/serwis-skrzyni-aut ... &highlighthadwao pisze:Powiedzcie czy ktoś z was robił w tej firmie skrzynie, czy jest to uczciwa firma?

Koleś powiedział błąd 2 i 3 biegu i żeby nie jeździć bo zaszkodzę skrzyni , koszt naprawy od 3 do 7 tyś. Liczyłęm na to że skoro nie będę jeździł autem żeby nie zaszkodzić skrzyni i zostawię auto u mechanika to naprawa wyjdzie 3 tyś . Ale skoro pewnie od razu wiedział że kapitalny remont to przecież mogłem jeszcze pojeździć trochę czasu, bo niby co mogło by się stać gorszego jak kapitalny remont skrzyni.
Pamiętam, pamiętamkrzychu22.p1i pisze:Ernest sam wiesz, że forum nie jest obiektywne bo część z nas pamięta jaka w tym temacie była jazda.. Niestety tylko pochlebne opinie są mile widziane a reszta go to hellernesto pisze:http://www.a8team.pl/serwis-skrzyni-aut ... &highlighthadwao pisze:Powiedzcie czy ktoś z was robił w tej firmie skrzynie, czy jest to uczciwa firma?
Ostatnio zmieniony 16 lis 2015, 23:13 przez ernesto, łącznie zmieniany 1 raz.
sluchaj jak ci zdechnie totalnie skrzynia to i tak zaplacisz tyle samo
wiec jezdzij sobie
koszta nie beda mniejsze miej tylko lawete w pogotowiu, koszta sa wysokie poniewaz musza wytargac skrzynie a to juz kosztuje powymieniac tarczki kosz forwardu i ew tlok wstecznego , wez zeskanuj auto i wklej bledy jesli masz .... moja asb padla przy ok 281tys km moze u ciebie to jakas pierdola - zaworki , plyta sterujaca itp moze lepiej poszukac jakiegos fachowca ktory to zdiagnozuje bardziej szczegolowo ? choc tak naprawde bez rozebrania skrzyni ciezko okreslic 100% diagnoze , ale pewne sytuacje moga wskazywac na 1 lub kilka wariantow awarii

koszta nie beda mniejsze miej tylko lawete w pogotowiu, koszta sa wysokie poniewaz musza wytargac skrzynie a to juz kosztuje powymieniac tarczki kosz forwardu i ew tlok wstecznego , wez zeskanuj auto i wklej bledy jesli masz .... moja asb padla przy ok 281tys km moze u ciebie to jakas pierdola - zaworki , plyta sterujaca itp moze lepiej poszukac jakiegos fachowca ktory to zdiagnozuje bardziej szczegolowo ? choc tak naprawde bez rozebrania skrzyni ciezko okreslic 100% diagnoze , ale pewne sytuacje moga wskazywac na 1 lub kilka wariantow awarii
bądź sobą, wariatów też lubią
Najtansza weryfikacja to demontaz plyty i jej rozebranie weryfikacja umycie .Wtedy albo usterka ustapi badz bedzie znacznie mniej uciazliwa no albo nic sie nie poprawi.
Skrzynia to sliski temat bo
-Jej demontaz to nie wymiana akumulatora i swoje trwa-koszta
-Konstrukcja nie pozwala zajzec w dowolne miejsce bez rozbierania wszystkiego co przed tym miejscem jestwiec i tak zawsze calosc idzie w drobnice i przeglad calosci-koszta
-Skoro rozebrana cala to warto powymieniac uszczelniacze ,lozyska,tarczki i przekladki jesli sa przypalone-koszta.
-Konwerter - no tu audi tzn ZF sie nie popisalo 300 tys to i tak wiele jak na niego.Regeneracja- ja nie polecam
.Moj byl padniety(Lock Up) oddalem do regeneracji (gwarancja 3 lata zostalo pol roku ) a od dobrego roku nim sie skrzynia nie nagrzeje to slysze od konwertera tykanie tak jakby patyk w szprychach,Olalem temat -nie chce mi sie targac skrzyni -nie mam checi i czasu na to-1kkm temu zmienialem olej w skrzyni po samorobnym remoncie skrzyni (joz ma 75tys nalatane od mojego remontu) i wyglada w srodku idealnie- brak opilkow,szlamu -krysztal.
Takze konwerter tylko nowy.
I takim sposobem uzbiera sie kwota finalna.
Lekko liczac
1kpln zestaw uszczelnien
ok 2kpln konwerter regeneracja 800
olej 300-400
Demontaz-montaz 500-800
Remont skrzyni-2 dni jak nic x stawka godzinowa ok 2 kpln
Plus Kosz FW ,tlok wstecznego ,tarczki,przekladki,
I i le wychodzi??
Skrzynia to sliski temat bo
-Jej demontaz to nie wymiana akumulatora i swoje trwa-koszta
-Konstrukcja nie pozwala zajzec w dowolne miejsce bez rozbierania wszystkiego co przed tym miejscem jestwiec i tak zawsze calosc idzie w drobnice i przeglad calosci-koszta
-Skoro rozebrana cala to warto powymieniac uszczelniacze ,lozyska,tarczki i przekladki jesli sa przypalone-koszta.
-Konwerter - no tu audi tzn ZF sie nie popisalo 300 tys to i tak wiele jak na niego.Regeneracja- ja nie polecam
.Moj byl padniety(Lock Up) oddalem do regeneracji (gwarancja 3 lata zostalo pol roku ) a od dobrego roku nim sie skrzynia nie nagrzeje to slysze od konwertera tykanie tak jakby patyk w szprychach,Olalem temat -nie chce mi sie targac skrzyni -nie mam checi i czasu na to-1kkm temu zmienialem olej w skrzyni po samorobnym remoncie skrzyni (joz ma 75tys nalatane od mojego remontu) i wyglada w srodku idealnie- brak opilkow,szlamu -krysztal.
Takze konwerter tylko nowy.
I takim sposobem uzbiera sie kwota finalna.
Lekko liczac
1kpln zestaw uszczelnien
ok 2kpln konwerter regeneracja 800
olej 300-400
Demontaz-montaz 500-800
Remont skrzyni-2 dni jak nic x stawka godzinowa ok 2 kpln
Plus Kosz FW ,tlok wstecznego ,tarczki,przekladki,
I i le wychodzi??
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości