części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

AUDI S8 MTM 760 HP

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 22 lis 2015, 19:51

rs6 mnie nie interesuje bo wygląda jak wygląda w moim mniemaniu :) osiągi to nie wszystko gusta i guściki ja poprostu nadal chcę mieć audi a8 d2 a nie bude d2 z czymś tam w środku , seria mnie interesuje a taki MTM to jak AMG od merola bardziej niz misz masz od pana waldka , szanuje to co każdy tam sobie zmienia i ma jak ma i jak chce , jednak dla mnie taka opcja nie obchodzi


ja poprostu chcialbym miec takiego MTM'a i koniec kropka :)


pozatym twój swap to z 4,2 automat na 3,7 + manual a nie swap na coś mocniejszego wiec co tu porównywać ?

mam nadzieje ze będzie śmigać
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 22 lis 2015, 20:39

Ty sie wyspij bo nie kumasz :)

Mój swap nie ma na celu czynić auta mocniejszym tylko sprawnym,ale zakres pracy jest podobny jak bym se wstawiał tam silniki mocniejsze więc później to tylko przekładka a nie kabelkologia.

ten text:
preston81 pisze: ja poprostu nadal chcę mieć audi a8 d2 a nie bude d2 z czymś tam w środku , seria mnie interesuje a taki MTM to jak AMG od merola bardziej niz misz masz od pana waldka , szanuje to co każdy tam sobie zmienia i ma jak ma i jak chce , jednak dla mnie taka opcja nie obchodzi
Jest bez sensu bo dla mnie nie istotne co siedzi pod maska jesli robi robote i kosztuje połowe taniej.

MTMa sobie nie kupisz bo to nie cena a dostepnośc niemal zerowa :)

I jeszcze co do swapa u mnie to zdrowe 3,7 z 130tys km na bank w manualu zrobi lepsza robote niż styrany czasem ABZ z CMLem :)

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 22 lis 2015, 20:46

ja tam bym się wstrzymał i nie chwalił dnia przed zachodem słońca :)
Apophis pisze:MTMa sobie nie kupisz bo to nie cena a dostepnośc niemal zerowa
:D czyli są jakieś tam , ale zapewne masz racje że nie kupie :) z prostej przyczyny , myśleże na zielonej wyspie Donalda, krainie mlekiem i miodem płynących rzek to nie ma prawa bytu :) bo zarobki są z odbytu :D
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 22 lis 2015, 20:48

Nic nie chwalimy. Bedziem testować. Potem się zastanowie czy iśc w FSI i 450PS czy zostać przy AVP Bo AKC to pewniekiem przejściowy temat.

A Ty zamawiaj kompresor i montujemy do AQFa :P

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 22 lis 2015, 21:00

Serwisuję jedną A8 MTM (D2 z 1996 roku, CML...).

Inne wałki rozrządu.
Inna instalacja elektryczna silnika.
Dodany czujnik ciśnienia oleju.
Inny wydech do tłumika środkowego (w sumie z oryginału to niewiele już zostało...).
Inny program w ECU (i ściągnięty speed-limiter).

Gość

Post autor: Gość » 22 lis 2015, 21:03

O to Marku prawdziwy rodzyneczek ci się trafił-a na kompresorze jest też czy tylko pomodzona mechanicznie?

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 22 lis 2015, 21:08

jakies foty ?:D koles nie chce sprzedac moze? :)
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 22 lis 2015, 21:12

Bez kompresora... ale i tak fajna maszynka.

Miała kilka poważniejszych bolączek ale już po mału wychodzi na prostą.
Zostało już kilka elementów do poprawy w układzie chłodzenia.

Co do fot... z zewnątrz to nie mam... nie zrobiłem.
Zresztą z zewnątrz autko wygląda zwyczajnie (po cywilnemu), po za nalepką na klapie.

Reszta to wałki i program w ECU. Jak autko pojawi się za jakiś czas u mnie
to pstryknę zdjątka.

ernesto

Post autor: ernesto » 22 lis 2015, 21:16


Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 22 lis 2015, 21:37

To jest prawdziwy silnik MTM z kompresorem, z tym że w tu widzimy RS4.

olozwirski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
Lokalizacja: wkz

Post autor: olozwirski » 24 lis 2015, 22:44

Apophis pisze:Nic nie chwalimy. Bedziem testować. Potem się zastanowie czy iśc w FSI i 450PS czy zostać przy AVP Bo AKC to pewniekiem przejściowy temat.

A Ty zamawiaj kompresor i montujemy do AQFa :P
A w które FSI? Z RS5/4?
Narazie czytam

Gość

Post autor: Gość » 24 lis 2015, 22:55

RS5 ale RS4 to prawie to samo

Arthur
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 232
Rejestracja: 03 lip 2011, 19:25
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arthur » 25 lis 2015, 10:28

i to z podtlenkiem lpg

ernesto

Post autor: ernesto » 25 lis 2015, 11:08

Apophis pisze:RS5 ale RS4 to prawie to samo
Właściwie to jest to samo z tym, że piątka jest w ładniejszym opakowaniu.

Gość

Post autor: Gość » 25 lis 2015, 12:40

Delikatnie rożnia się mocą i softem te silniki-z piątki ma więcej. A z LPG do nich jeszcze nie tak łatwo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl