części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 30 paź 2015, 23:18

Borys pisze:Jeszcze mowiles foss mi o sterownikach pod siedzeniami tj kierowcy i pasazera teraz odepne kierowcy i zobacze czy bedzie zjadalo
Na wstępie przepraszam Hubert, że nie pamiętam.... z samego Płocka kontaktowało się ze mną chyba 5-ciu różnych kolegów w temacie D3 z czego 3 sztuki przyjeżdżały a ogólnie to tych aut spoza Warszawy było sporo....
noi jak tak patrzę na zdjęcie D3 w twoim profilu i czytam o sterownikach foteli to jedno z drugim kompletnie mi nie pasuje <hmm>
Więc....
czy chodzi o czarną D3 robioną gdzieś na przełomie lipca i sierpnia tego roku w której tymczasowo siedział jakiś mały akumulator i było uszkodzone mocowanie tego akumulatora?


Jeżeli tak to w twoim aucie oprócz tego co robiłem pozostało jeszcze kilka rzeczy o których wspominałem i które mogą mieć wpływ na dalsze kłopoty z prądem - główne które pamiętam to właśnie sterowniki fotela kierowcy i fotela pasażera oraz zamek w drzwiach kierowcy

Poza tym VCDS wyrzucał sporadyczne błędy komunikacji ze sterownikami silnika i skrzyni biegów, parktronika i do zrobienia pozostało jeszcze sporo tematów ale tu chyba nie będę tu tego opisywał.
Ostatnio zmieniony 01 lis 2015, 15:37 przez FOSS, łącznie zmieniany 2 razy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 31 paź 2015, 04:17

Borys pisze:Czyli po kazdym rozladowanym aku trzeba kodowac? Po podpieciu klem jaka wartosc powinna byc? Bo rozumiem ze 12,60 v to za malo ? Jeszcze mowiles foss mi o sterownikach pod siedzeniami tj kierowcy i pasazera teraz odepne kierowcy i zobacze czy bedzie zjadalo
Ne trzeba kodowa po każdym rozładowaniu/odłączeniu ale po wymianie aku na nowny trzeba. Nie chodzi o to, że mało jest 12.6 tylko o to, że coś tak dużo obciąża aku po podłączeniu klem i tak dużo spada.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Borys
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 10 wrz 2012, 21:53
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borys » 01 lis 2015, 14:12

FOSS pisze:czy chodzi o czarną D3 robioną gdzieś na przełomie lipca i sierpnia tego roku w której tymczasowo siedział jakiś mały akumulator i było uszkodzone mocowanie tego akumulatora?
Dokładnie, dobrze wszystko kojarzysz :-) btw. biała była, tylko folia została zerwana.

Co do sterowników to je odłączyłem, jednak prąd śmiga gdzieś dalej.
Może jeszcze coś pokminie z tym zamkiem.
Obecnie wygląda w ten sposób. Przestał krzyczeć o aku, że nie naładowany, samo mu przeszło.

Jeśli chodzi o dalsze pomiary to po nocy spadło na 12,10v , przejechałem 35km naładowało się do 12,50v. Teraz auto stało 24h i spadło do 12,05v. Uruchomiło bez problemu, nie krzyczał że mało prądu, pochodził z 5 minut - zgasiłem i podładowało do 12,50v.

Z tego co obserwowałem, po naładowaniu 100% (średnio dziennie robie ok 100km) i co dzień zawsze umknie te te 0,1-0,2v między ładowaniami. Po miesiącu niestety przychodzi dzień, że nie zagada. Najgorzej jest jak auto postoi np. weekend, przejadę krótką trasę, gdzie nie zdąży się naładować i kaplica aku pusty.

Od ostatniej wizyty u Ciebie ogarnąłem pompkę paliwa, teraz super pali.
Niestety w następnej kolejności musze wymienić kompresor i szukać nieszczelności bo dupa mi glebe zaliczyła.

Powoli tracę cierpliwość do tego samochodu.

Conrad
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 11 lip 2014, 17:46
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Conrad » 05 gru 2015, 13:10

Witam. Panowie i u mnie pojawil sie problem znikajacego pradu, przeczytalem caly ten watek i tez chyba mi nie usypa ktoregos urzadzenia tylko prad znika bardzo szybko bo wsiadam rano do samochodu sprawdzam stan aku jest 100% jade na trening i po 2 godzinach jest 10% co tak szybko moze tyle pradu wziasc samochod opdla normalnie, przy czym nie dzieje sie to non stop, bo nieraz auto stoi caly weekend nie jezdzone i jest 100% pozniej jak wsiade po 2-3 dniach

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 11 gru 2015, 16:35

siema u mnie byla taka akcja ze lampki wnetrza nie zgasly i nie wiem czemu i wymlucilo aku na 20proc po kilku godzinach

a teraz same się wylaczaja ciekawe jest to ze nawet jak zostawie teraz swiatlo we wnetrzu zapalone na stale to po jakims czasie i tak sie wylancza

ale raz tego nie zrobilo <jezyk>

Motostacja

Post autor: Motostacja » 11 gru 2015, 19:05

dracus6662 pisze:a teraz same się wylaczaja ciekawe jest to ze nawet jak zostawie teraz swiatlo we wnetrzu zapalone na stale to po jakims czasie i tak sie wylancza

ale raz tego nie zrobilo <jezyk>
d3 żyje własnym zyciem czasami nie da sie zrozumiec tego auta i trzeba sie z tym pogodzic

ja proponuje:
-sprawdzic stan aku
-jesli ok to naładować i zakodować
-zdjąć słuchawke telefonu ze stacji dokującej
-ustawic Timery w MMI szczególnie jak było robione spolszczenie

jesli dalej jest problem no to cos wciaga prąd mozna to tez podczas spoczynku sprawdzić miernikiem jakie wartości wcina

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 11 gru 2015, 19:23

aku zipie tak polową zycia czasami 60% ale głownie 50% stałe ,

słuchawkę wywaliłem bo róznie zima może być a kazdy volt na miare złota zanim asistance przyjedzie to predzej wyciagne naladuje samemu i założe i zakoduje spowrotem timery mam ustawione tak od poczatku jak miałem autko nic nie dłubałem tam

czasami auto zyje własnym życiem

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 12 gru 2015, 14:34

No słuchawka jest słabo rozwiązana. Szkoda, że nie działa jak tradycyjne ładowanie telefonu(po 100% rozłącza lub ładuje mniejszym napięciem). Napięcie jest podawane nonstop. U mnie np. napuchła bateria ostatnio i wywaliłem całkiem tą słuchawkę.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 12 gru 2015, 18:42

moja sobie lezy w drugie przegródce bo halo mam pod podłokietnikiem i wrzucam do drugiej przegródki ;)

Wata
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 19 gru 2015, 18:08
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Wata » 19 gru 2015, 18:36

Siema. Podpinam sie pod temat nie znalazlem nic konkretnego w temacie by nie pytac, a mianowicie. Ostatnim czasem zauwazylem spadki napiecia przy odpalniu, oczywiscie zignorowalem to bo przeciez mam roczna Varte Silver 110ah tlumaczylem sobie to pewnie auta nie zamklem i moze dlatego cos ssalo aku, tak bylo okolo tydzien temu. 3 dni temu sprawdzalem pobor pradu przez 4h wachalo sie 00.26a do 00.28a czyli teoretycznie nic takiego co moglo by rozladowywac aku w kilka godzin, na dzien dzisiejszy zmienilem aku na urzywke tez 110ah po naladowaniu do 100% wylaczeniu silnika auto nie odpala po 10min, tak 10 min i jest 10% na wskazniku, dodam ze tak juz jest za kazdym razem jedynie co moge zrobic to zdjac kleme, sprawdzalem siedzac w srodku nic nie slychac nic sie nie zalacza, nic nie buczy, ani zmieniarka sie nie wlacza, ani dvd cisza, ale mimo to cos ssa aku. Po zamkniecu wszytsko gasnie po dluzszej chwili gasnie podswietlenie biegow i awaryjne. Obstawiam Modul aku, albo aku.
Dodam ze w aucie nie bylo nic robione, nic dodawane, poprostu tak zaczelo sie robic z dnia na dzien.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 19 gru 2015, 18:44

moze byc wlasnie ten modól ale nie koniecznie ... a halo wypiałeś??

sprawdzales czy jakis bledow nie ma?

Wata
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 19 gru 2015, 18:08
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Wata » 19 gru 2015, 19:11

dracus6662 pisze:moze byc wlasnie ten modól ale nie koniecznie ... a halo wypiałeś??

sprawdzales czy jakis bledow nie ma?
Halo masz na mysli Telefon? nie wypinalem nic bo nie mam czym zrobic zapetlenia, zamowilem sobie kabel by moc sprawdzic bledy co i jak bede dzialal we wtorek.

Chcialem sie doradzic moze ktos ma jakies pomysly, ale sensowne nie jakies fantazyjne <boisie>

Dodam ze przed zmiana aku, moje aku padalo po 3/4h do 10% po zmianie aku bez kodowania aku pada po 10min ze 100% do 10% ale po odpaleniu przez kable, normalnie laduje sie i jak naladuje sie do 100% zgasze auto i odpale po krotkiej chwili (1min) normalnie kreci zwawo i odpala.

Co jest lepsze oryginalny Vag Can Pro? czy VCDS

Czy moze byc tak ze z nie wiadomych przyczyn cos sie zrobilo z modulem? i on w jakis sposob rozladowuje aku, badz nie laduje do pelna? bo jesli odpalam auto po tej krotkiej chwili to nie kreci silnikiem tak jak by mial z nim problem jak na diesla. Czy aku ktore teraz zalozylem ( uzywka ) jak i moj sa zurzyte ? <hmm>

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 19 gru 2015, 21:27

Wata pisze:Dodam ze przed zmiana aku, moje aku padalo po 3/4h do 10% po zmianie aku bez kodowania aku pada po 10min ze 100% do 10% ale po odpaleniu przez kable
Ja bym zaczął od poprawnego zakodowania aku.

Wata
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 19 gru 2015, 18:08
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Wata » 19 gru 2015, 22:45

123mielony pisze:
Wata pisze:Dodam ze przed zmiana aku, moje aku padalo po 3/4h do 10% po zmianie aku bez kodowania aku pada po 10min ze 100% do 10% ale po odpaleniu przez kable
Ja bym zaczął od poprawnego zakodowania aku.
Jak bys dobrze doczytal, to wiedzial bys ze przed zmiana aku, bylo zakodowane. i tak mimo to 2/3h i bylo 10% A jak jeszcze mial bys jakas madrosc to dodam ze Aku zakodowane mialo rok
kupione jako nowe Varta Silver 110 ah

Dzieki za rade, ale nie napisales nic konkretnego <brawo>

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 19 gru 2015, 23:12

Wata pisze:
123mielony pisze:
Wata pisze:Dodam ze przed zmiana aku, moje aku padalo po 3/4h do 10% po zmianie aku bez kodowania aku pada po 10min ze 100% do 10% ale po odpaleniu przez kable
Ja bym zaczął od poprawnego zakodowania aku.
Jak bys dobrze doczytal, to wiedzial bys ze przed zmiana aku, bylo zakodowane. i tak mimo to 2/3h i bylo 10% A jak jeszcze mial bys jakas madrosc to dodam ze Aku zakodowane mialo rok
kupione jako nowe Varta Silver 110 ah

Dzieki za rade, ale nie napisales nic konkretnego <brawo>
Kolego poczytaj co napisałeś a później się wymądrzaj.
Skoro z Vartą coś się dzieje to jak sam napisałeś podmieniłeś na inny bez kodowania,czyli moduł aku widzi drugi auku jako ten uszkodzony.
A tak na marginesie to przepraszam że chciałem pomóc. <papa2>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl