eee... mam 1km do pracy i na dobrej przegazówce to juz spokojnie się wskazówka podnosi jak docieram na miejscemichałrogalski1 pisze:termostat i resztę dupereli były wymienione . I tak słabiej się nagrzewał niż pb.panton pisze:jak miałeś niesprawne auto to trudno się dziwić, że tyle łapał temperaturę..... pewnie jak w większości dogrzewacz niesprawny i taki efekt (połowę Łodzi trzeba przejechać by pokazało się 90*C)
jeżeli wszystko jest sprawne to 4.2 V8 ON na 3 światłach ma 90*C
![]() |
![]() |
![]() |
Audi A8D3 kontra VW Phaeton
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
michałrogalski1
- Forum Audi A8

- Posty: 18
- Rejestracja: 24 lip 2015, 11:42
- Lokalizacja: Białystok
no i taką oto sugestie treści zawarłem w poprzednim poście (czytaj ze zrozumieniem)panton pisze:michałrogalski1 pisze:
termostat i resztę dupereli były wymienione . I tak słabiej się nagrzewał niż pb.ponieważ silnik na ON ma większą sprawność niż Pb (mnie strat w postaci ciepła)
właśnie " przygazówce " ja na zimnym silniku bardzo spokojnie wprowadzam większe obroty i prędkości bo mi trochę szkoda piłować na zimnym silnikudrago_o pisze: eee... mam 1km do pracy i na dobrej przegazówce to juz spokojnie się wskazówka podnosi jak docieram na miejsce Nie wydaje mi się aby sie długo nagrzewał
- Mrozu76
- Forum Audi A8

- Posty: 255
- Rejestracja: 23 lis 2015, 06:28
- Lokalizacja: Łódź
nie jest to najzdrowsze dla silnika. do osiagniecia temperatury roboczej nalezy jednak delikatnie jezdzicdrago_o pisze:na dobrej przegazówce to juz spokojnie się wskazówka podnosi
Ostatnio zmieniony 17 gru 2015, 16:41 przez Mrozu76, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Paweł
- Forum Audi A8

- Posty: 98
- Rejestracja: 01 gru 2009, 10:38
- Lokalizacja: lubuskie
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
aaa... tam
auto musi dawac radość z jazdy
Ciągle w nie wkładam to chce też coś brać
Uwielbiam wyjeżdzać z zakładu bokiem na pełnym gazie... chociaż bez kontroli trakcji raz się mało nie przejechałem.
Cytując klasyka "Panie władzo... ja po prostu lubię zapie***ć"
Cytując klasyka "Panie władzo... ja po prostu lubię zapie***ć"
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
chlebi
- Forum Audi A8

- Posty: 68
- Rejestracja: 07 sty 2015, 22:08
- Lokalizacja: wrocław
- danishow
- Super Klubowicz

- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
- Iceman
- Forum Audi A8

- Posty: 154
- Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
Range Rover Sport Supercharged.Dymian pisze:co to za skrót? Range super sport czy co?Iceman pisze:RR SS 5.0 V8 po max. 2km łapie temperaturę roboczą. Nie ma reguły.
Nie czepiajmy się szczegółów. Wiadomo o co chodzi.danishow pisze:Temperatura robocza oznacza temperaturę oleju na poziomie przynajmniej 60 stopni a nie temperaturę 80 stopni płynu chłodzącego w małym obiegu! ...tak dla sprostowania
- pytlar
- Super Klubowicz

- Posty: 411
- Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
- Lokalizacja: Prabuty
ale jeszcze pytanie - samochód trzymacie w fajnym garażu czy przed domem??
ja niestety nie mam garażu i muszę zrobić kilka km zanim w ogóle gaz zaskoczy. Kilka km mam do pracy a zdarza się, że gaz załącza mi sie dopiero jak zatrzymam się pod pracą
ciepłe powietrze zaczyna mi lecieć z nawiewów po jakimś km, może 1,5km, ale wskaźnik od temp wtedy jeszcze leży na dole.
A co do tematu - znajomy szukał D3 jak sie nasłuchał mojego S8, długo nie mógł znaleźć nic sensownego, albo jak było to za astronomiczne pieniądze... i w końcu trafił na lekko pukniętego pytona w niemczech... 4,2 z lpg, uszkodzone prawe drzwi przód i tył. Przyjechał nim na kołach, wyszedł go na nasze ok 20tys
a moje D2 przy nim nawet wyglądało po prostu staro a było droższe
od tej pory zakochał sie w pytonach i do tego podłapał smykałkę do ściągania za nieduże pieniądze pytonów i sprzedawanie ich drożej głównie na forum pytoniarzy
teraz ogólnie podobno znalazł swój wymarzony model - dosyć swieży pyton w longu, z niezłym wypasem, nawet fajne te dociąganie drzwi, z lpg od razu od niemca. Podobno ok 40tys go wyszła, ale wyróżnia się na drodze
A co do tematu - znajomy szukał D3 jak sie nasłuchał mojego S8, długo nie mógł znaleźć nic sensownego, albo jak było to za astronomiczne pieniądze... i w końcu trafił na lekko pukniętego pytona w niemczech... 4,2 z lpg, uszkodzone prawe drzwi przód i tył. Przyjechał nim na kołach, wyszedł go na nasze ok 20tys
od tej pory zakochał sie w pytonach i do tego podłapał smykałkę do ściągania za nieduże pieniądze pytonów i sprzedawanie ich drożej głównie na forum pytoniarzy
teraz ogólnie podobno znalazł swój wymarzony model - dosyć swieży pyton w longu, z niezłym wypasem, nawet fajne te dociąganie drzwi, z lpg od razu od niemca. Podobno ok 40tys go wyszła, ale wyróżnia się na drodze
- Preston81
- Super Klubowicz

- Posty: 2737
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
- Lokalizacja: Poznań
- Preston81
- Super Klubowicz

- Posty: 2737
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
- Lokalizacja: Poznań
dlatego jest tak wypacykowany w srodku baaardzo mi się podoba tam wszystko jest na mm składane , jest wygłuszony lepiej (moim zdaniem) kazda pierdołka jest ładniusia ( dla niektorych kredens babci) ale mi sie to podoba nawet miejsce na kubki ma jak z dubaju
w srodku brakuje tylko zlotego uchwytu na papier toaletowy
[ Dodano: 2015-12-21, 23:21 ]
[ Dodano: 2015-12-21, 23:28 ]
[ Dodano: 2015-12-21, 23:21 ]
[ Dodano: 2015-12-21, 23:28 ]
bądź sobą, wariatów też lubią





