części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 98 ] Wycie skrzyni

ahmar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 89
Rejestracja: 24 maja 2011, 22:47
Lokalizacja: chełm

[S8 D2 98 ] Wycie skrzyni

Post autor: ahmar » 23 gru 2015, 21:31

Witam mam problem z wyciem skrzyni centralnie z początku miski olejowej (pompa oleju?) jak by coś tarło , po podłączeniu kompanii w skrzyni błąd - brak komunikacji skrzyni z ECU silnika . opiłki w oleju są dzisiaj zagrzalem auto do 90stopni. Temp oleju była 30 odkrecilem korek by sprawdzić olej i zaczął strasznie mocno lecieć . gdy auto się zagrzało na wolnych pochodziło chwilę i zaczynało gasnac . jak by niedalo rady chodzić na wolnych obrotach czy skrzynia w jakiś sposób gasi silnik ?😕

ernesto

Re: Wycie skrzyni

Post autor: ernesto » 23 gru 2015, 23:16

ahmar pisze:Witam mam problem z wyciem skrzyni centralnie ... opiłki w oleju są
Serwis i to jak najszybciej, radził bym nie jeździć autem bo doprowadzisz skrzynie do ruiny, może coś się jeszcze uda uratować.
Opiłki w oleju nie wróżą nic dobrego, mógł się rozsypać konwerter lub pompa, podejrzewam, że skończy się to kapitalnym remontem.
Czy skrzynia może zgasić silnik ?
Sadzę, że tak. Sprzęgło hydrokinetyczne jest połączone z kołem zamachowym, jeśli skrzynia nie ma dobrego smarowania lub występuje jakiś problem ( tarcie ) pojawiają się opory.
Opór może spowodować, że auto zgaśnie.

ahmar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 89
Rejestracja: 24 maja 2011, 22:47
Lokalizacja: chełm

Post autor: ahmar » 24 gru 2015, 00:17

Takem czuł

Dodano:
Pytam bo świerzy nabytek stała 3 lata tak w Szwajcarii ma malutki przebieg wyglada jak nowa a skrzynka w takim stanie
Ostatnio zmieniony 25 gru 2015, 13:33 przez ahmar, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 24 gru 2015, 11:20

ahmar pisze:mam problem z wyciem skrzyni centralnie z początku miski olejowej (pompa oleju?) jak by coś tarło , po podłączeniu kompanii w skrzyni błąd - brak komunikacji skrzyni z ECU silnika . opiłki w oleju są dzisiaj zagrzalem auto do 90stopni.
Trzeba rozwiązać problem braku komunikacji obu sterowników ze sobą. Sprawdź oznaczenie silnika, skrzyni i czy sterowniki są właściwe do osprzętu.

Jak jedzie na 4 i 5 biegu?

Katalog podaje 2 możliwości:
- zużyty konwerter/ oderwana lub zużyta okładzina wewnątrz
- pompa płynu ATF piszczy na biegu jałowym na skutek wypłukanych wkładek okładzin ( tutaj rozchodzi się raczej o nic innego jak roachełtany konwerter wyrzucał śmieci przez co częściowo je pompa wyłapywała i się przycierała)
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

ahmar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 89
Rejestracja: 24 maja 2011, 22:47
Lokalizacja: chełm

Post autor: ahmar » 24 gru 2015, 11:32

nie jezdziłem nim bo strasznie skrzynia wyje tyle co wjechałem na podnośnik i wczesniej 600m z lawety kolega wprowadził ale jest tryb awaryjny brak możliwości użycia tiptronika

może polecicie kogoś kto zregeneruje porządnie konwenter

Gość

Post autor: Gość » 24 gru 2015, 11:34

Tak,ZF więcej info u MichałWruszak

ahmar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 89
Rejestracja: 24 maja 2011, 22:47
Lokalizacja: chełm

Post autor: ahmar » 25 gru 2015, 09:47

Pytanie jeszcze czy konwerter może się zużyć w takim stopniu że na ssaniu auto chodzi równo gdy z niego zejdzie trzęsienia się silnik

Dodano:
I pytanie czy jeśli mam skrzynię o oznaczeniu dym mogę ją zamienić na inną np. Fbd ?
Ostatnio zmieniony 25 gru 2015, 13:32 przez ahmar, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 25 gru 2015, 13:55

Masz zły kod silnika, AHK był w S6.. Właściwy to AKH..

Odnośnie skrzyni, FDB to jest z A3 rocznik 2000-2001... Do DYM pasują przełożeniami bardziej ECX, ECY i z lifta FBG.

Rób obecną skrzynię. Czy wszystkie poduszki są sprawne?
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

ahmar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 89
Rejestracja: 24 maja 2011, 22:47
Lokalizacja: chełm

Post autor: ahmar » 26 gru 2015, 03:41

Tak wszystkie są sprawne audi ma 115tys km przejechane sory za błąd z kodem silnika

ahmar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 89
Rejestracja: 24 maja 2011, 22:47
Lokalizacja: chełm

Post autor: ahmar » 30 gru 2015, 22:14

Wyjolem skrzynie po zdjęciu konwertera wystają dwa frezy ten od pompy oleju jako tako się obraca ale ten drugi nie koniecznie czy ktoś może podpowiedzieć co poszło ?

ahmar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 89
Rejestracja: 24 maja 2011, 22:47
Lokalizacja: chełm

Post autor: ahmar » 30 gru 2015, 23:03

gdzie ew. jest sterownik skrzyni??

Gość

Post autor: Gość » 30 gru 2015, 23:09

ahmar pisze:gdzie ew. jest sterownik skrzyni??
W podszybiu koło silnikowego

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 01 sty 2016, 14:49

ahmar pisze:Wyjolem skrzynie po zdjęciu konwertera wystają dwa frezy ten od pompy oleju jako tako się obraca ale ten drugi nie koniecznie czy ktoś może podpowiedzieć co poszło ?
Zaden z tych frezów nie jest od pompy oleju. Akurat pompe napedzają zęby na szyjce konwertera. Ciezko tym obrócic.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl