[S8 D2 98 ] Wycie skrzyni
[S8 D2 98 ] Wycie skrzyni
Witam mam problem z wyciem skrzyni centralnie z początku miski olejowej (pompa oleju?) jak by coś tarło , po podłączeniu kompanii w skrzyni błąd - brak komunikacji skrzyni z ECU silnika . opiłki w oleju są dzisiaj zagrzalem auto do 90stopni. Temp oleju była 30 odkrecilem korek by sprawdzić olej i zaczął strasznie mocno lecieć . gdy auto się zagrzało na wolnych pochodziło chwilę i zaczynało gasnac . jak by niedalo rady chodzić na wolnych obrotach czy skrzynia w jakiś sposób gasi silnik ?😕
Re: Wycie skrzyni
Serwis i to jak najszybciej, radził bym nie jeździć autem bo doprowadzisz skrzynie do ruiny, może coś się jeszcze uda uratować.ahmar pisze:Witam mam problem z wyciem skrzyni centralnie ... opiłki w oleju są
Opiłki w oleju nie wróżą nic dobrego, mógł się rozsypać konwerter lub pompa, podejrzewam, że skończy się to kapitalnym remontem.
Czy skrzynia może zgasić silnik ?
Sadzę, że tak. Sprzęgło hydrokinetyczne jest połączone z kołem zamachowym, jeśli skrzynia nie ma dobrego smarowania lub występuje jakiś problem ( tarcie ) pojawiają się opory.
Opór może spowodować, że auto zgaśnie.
Takem czuł
Dodano:
Pytam bo świerzy nabytek stała 3 lata tak w Szwajcarii ma malutki przebieg wyglada jak nowa a skrzynka w takim stanie
Dodano:
Pytam bo świerzy nabytek stała 3 lata tak w Szwajcarii ma malutki przebieg wyglada jak nowa a skrzynka w takim stanie
Ostatnio zmieniony 25 gru 2015, 13:33 przez ahmar, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Trzeba rozwiązać problem braku komunikacji obu sterowników ze sobą. Sprawdź oznaczenie silnika, skrzyni i czy sterowniki są właściwe do osprzętu.ahmar pisze:mam problem z wyciem skrzyni centralnie z początku miski olejowej (pompa oleju?) jak by coś tarło , po podłączeniu kompanii w skrzyni błąd - brak komunikacji skrzyni z ECU silnika . opiłki w oleju są dzisiaj zagrzalem auto do 90stopni.
Jak jedzie na 4 i 5 biegu?
Katalog podaje 2 możliwości:
- zużyty konwerter/ oderwana lub zużyta okładzina wewnątrz
- pompa płynu ATF piszczy na biegu jałowym na skutek wypłukanych wkładek okładzin ( tutaj rozchodzi się raczej o nic innego jak roachełtany konwerter wyrzucał śmieci przez co częściowo je pompa wyłapywała i się przycierała)
Pytanie jeszcze czy konwerter może się zużyć w takim stopniu że na ssaniu auto chodzi równo gdy z niego zejdzie trzęsienia się silnik
Dodano:
I pytanie czy jeśli mam skrzynię o oznaczeniu dym mogę ją zamienić na inną np. Fbd ?
Dodano:
I pytanie czy jeśli mam skrzynię o oznaczeniu dym mogę ją zamienić na inną np. Fbd ?
Ostatnio zmieniony 25 gru 2015, 13:32 przez ahmar, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Zaden z tych frezów nie jest od pompy oleju. Akurat pompe napedzają zęby na szyjce konwertera. Ciezko tym obrócic.ahmar pisze:Wyjolem skrzynie po zdjęciu konwertera wystają dwa frezy ten od pompy oleju jako tako się obraca ale ten drugi nie koniecznie czy ktoś może podpowiedzieć co poszło ?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia