[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam
To wygląda jakby faza ciekł poszła do obwodu fazy lotnej, albo za niska temperatura przełaczania (może być założony zły czujnik temp reduktora) bądź jest uszkodzony wewnątrz reduktor (uszkodzone membrany)
To że czułeś gaz może świadczyć o puszczaniu lpg przez wtryski, bądź też przez podciśnienie. Wtedy objawia się to utrudnionym rozruchem na Pb (silnik jest zalewany przez start na obu paliwach)
Zdejmij wężyk z podciśnienia (rozepnij go na trójniku podciśnieniowym) i włóż go do naczynia z cieczą i zobacz czy nie idą bańki (reduktor -wężyk-naczynie z cieczą)
To że czułeś gaz może świadczyć o puszczaniu lpg przez wtryski, bądź też przez podciśnienie. Wtedy objawia się to utrudnionym rozruchem na Pb (silnik jest zalewany przez start na obu paliwach)
Zdejmij wężyk z podciśnienia (rozepnij go na trójniku podciśnieniowym) i włóż go do naczynia z cieczą i zobacz czy nie idą bańki (reduktor -wężyk-naczynie z cieczą)
na załączonym zdjęciu widać nieszczelność w okolicy filtra a to ,ze oszronił sie to norma przy wycieku zewnętrznympepi pisze:panowie im dalej w las tym więcej drzew
opisywałem już co się dzieje początkowo leci lotny potem ciekły jeśli było ogrzewanie to
jedynie co mogło się stać to tylko zacięty zawór w reduktorze który puścił ciekły gaz na układ
bo jakby zaworkiem to by poszło w motor
po za tym nie ma koniecznosci biegania i zakręcania zaworu w butli po co ten haos jest zawór w reduktorze ,który odcina gaz płynny dalej na wtryski...
tak jak są sprawne
z tym drugim to też bym polemizował bo było uszczelnione ale przy - już nie koniecznie
i puściło tak gdzie było coś nie tak
Ja kiedyś mondeo robiłem po podpaleniu się właśnie ciekłym
i tam był zaolejony zawór w reduktorze który reguluje ciśnienie przejście było ustawione dość nisko i poszło ciekłym który zrobił z gumy ciało stałe jak pękło to zapalił się ciekły
z tym drugim to też bym polemizował bo było uszczelnione ale przy - już nie koniecznie
i puściło tak gdzie było coś nie tak
Ja kiedyś mondeo robiłem po podpaleniu się właśnie ciekłym
i tam był zaolejony zawór w reduktorze który reguluje ciśnienie przejście było ustawione dość nisko i poszło ciekłym który zrobił z gumy ciało stałe jak pękło to zapalił się ciekły
to ,ze jest metalowa częscią układu w ogóle nie ma znaczenia ,bo plastikowe też sie oszronią jak bedzie gaz płynny przechodził w stan lotny dlatego też reduktory są ogrzewane płynem chłodzacym z motornikarol208 pisze:Filtr jest oszroniony bo jest to metalowa część układu FLPlewis pisze:na załączonym zdjęciu widać nieszczelność w okolicy filtra a to ,ze oszronił sie to norma przy wycieku zewnętrznym .
Bardziej bym zagłebił się w ten zawór ew jego membrane
Obrazek
tyle napsuł już czekasz że teraz może akurat ?
ja nie rozumiem waszego podejścia do tematu na 100% masz reduktor do wywalenia naprawy jeden przy tej mocy starczy
Kup nowy https://www.google.pl/search?q=gurtner+ ... 80&bih=667
np taki jest lepszy od tego twojego którego masz ustaw tylko takie samo ciśnienie jakie obecnie masz i po co ci partacz ?
ja nie rozumiem waszego podejścia do tematu na 100% masz reduktor do wywalenia naprawy jeden przy tej mocy starczy
Kup nowy https://www.google.pl/search?q=gurtner+ ... 80&bih=667
np taki jest lepszy od tego twojego którego masz ustaw tylko takie samo ciśnienie jakie obecnie masz i po co ci partacz ?