części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 26 gru 2015, 11:35

To wygląda jakby faza ciekł poszła do obwodu fazy lotnej, albo za niska temperatura przełaczania (może być założony zły czujnik temp reduktora) bądź jest uszkodzony wewnątrz reduktor (uszkodzone membrany)
To że czułeś gaz może świadczyć o puszczaniu lpg przez wtryski, bądź też przez podciśnienie. Wtedy objawia się to utrudnionym rozruchem na Pb (silnik jest zalewany przez start na obu paliwach)
Zdejmij wężyk z podciśnienia (rozepnij go na trójniku podciśnieniowym) i włóż go do naczynia z cieczą i zobacz czy nie idą bańki (reduktor -wężyk-naczynie z cieczą)

Plewis
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 105
Rejestracja: 19 mar 2014, 20:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Plewis » 26 gru 2015, 12:13

odwrotnie zamontowany filtr fazy lotnej moze powodowac takie oszronienia?
-raczej mało prawdopodobne ,obstawiam nieszczelnosc na wężach,opaskach ,czasem zdarza sie ,ze zaprasowany jest wadliwie filtr,

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 gru 2015, 13:28

panowie im dalej w las tym więcej drzew :]
opisywałem już co się dzieje początkowo leci lotny potem ciekły jeśli było ogrzewanie to
jedynie co mogło się stać to tylko zacięty zawór w reduktorze który puścił ciekły gaz na układ
bo jakby zaworkiem to by poszło w motor

Plewis
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 105
Rejestracja: 19 mar 2014, 20:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Plewis » 26 gru 2015, 14:42

pepi pisze:panowie im dalej w las tym więcej drzew :]
opisywałem już co się dzieje początkowo leci lotny potem ciekły jeśli było ogrzewanie to
jedynie co mogło się stać to tylko zacięty zawór w reduktorze który puścił ciekły gaz na układ
bo jakby zaworkiem to by poszło w motor
na załączonym zdjęciu widać nieszczelność w okolicy filtra a to ,ze oszronił sie to norma przy wycieku zewnętrznym
po za tym nie ma koniecznosci biegania i zakręcania zaworu w butli po co ten haos jest zawór w reduktorze ,który odcina gaz płynny dalej na wtryski...

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 gru 2015, 15:30

tak jak są sprawne :]
z tym drugim to też bym polemizował bo było uszczelnione ale przy - już nie koniecznie
i puściło tak gdzie było coś nie tak
Ja kiedyś mondeo robiłem po podpaleniu się właśnie ciekłym
i tam był zaolejony zawór w reduktorze który reguluje ciśnienie przejście było ustawione dość nisko i poszło ciekłym który zrobił z gumy ciało stałe jak pękło to zapalił się ciekły :]

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 26 gru 2015, 15:31

Plewis pisze:na załączonym zdjęciu widać nieszczelność w okolicy filtra a to ,ze oszronił sie to norma przy wycieku zewnętrznym .
Filtr jest oszroniony bo jest to metalowa część układu FL

Bardziej bym zagłebił się w ten zawór ew jego membrane
Obrazek

Plewis
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 105
Rejestracja: 19 mar 2014, 20:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Plewis » 26 gru 2015, 15:49

karol208 pisze:
Plewis pisze:na załączonym zdjęciu widać nieszczelność w okolicy filtra a to ,ze oszronił sie to norma przy wycieku zewnętrznym .
Filtr jest oszroniony bo jest to metalowa część układu FL

Bardziej bym zagłebił się w ten zawór ew jego membrane
Obrazek
to ,ze jest metalowa częscią układu w ogóle nie ma znaczenia ,bo plastikowe też sie oszronią jak bedzie gaz płynny przechodził w stan lotny dlatego też reduktory są ogrzewane płynem chłodzacym z motorni

Awatar użytkownika
bartas204
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 82
Rejestracja: 19 lip 2014, 23:44
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: bartas204 » 26 gru 2015, 18:16

na poniedziałek rano jestem umówiony z gazownikiem, dzisiaj przy zakręconym gazie zimna audi odpaliła normalnie jak zawsze.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 gru 2015, 20:40

tyle napsuł już czekasz że teraz może akurat ?
ja nie rozumiem waszego podejścia do tematu na 100% masz reduktor do wywalenia naprawy jeden przy tej mocy starczy
Kup nowy https://www.google.pl/search?q=gurtner+ ... 80&bih=667
np taki jest lepszy od tego twojego którego masz ustaw tylko takie samo ciśnienie jakie obecnie masz i po co ci partacz ?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 28 gru 2015, 14:39

pepi, jeden Gold do 3,7 wystarcza ...o ile jest dobrze wpięty ;)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 gru 2015, 19:31

no tak ale wiesz jakie one są i jaką wspaniałą termikę mają :]
to nie lepiej przerośnięty zavolak :]

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 28 gru 2015, 20:08

pepi pisze:jaką wspaniałą termikę mają
...dlatego podkreślam...
danishow pisze:o ile jest dobrze wpięty
:]

Awatar użytkownika
bartas204
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 82
Rejestracja: 19 lip 2014, 23:44
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: bartas204 » 28 gru 2015, 20:46

cewka reduktora gazu się nie zamknęła, dlatego przy odpalaniu do silnika wpychane były gaz i paliwo jednocześnie. Cewka wymieniona i wszystko działa. Dzięki wszystkim za sugestie i propozycje.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 28 gru 2015, 22:06

bartas204, jakby się cewka zamknęła to by w ogóle gazu nie dostawał ;)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 gru 2015, 22:58

wam chyba da się wszystko wmówić :]
a do czego są wtryskiwacze ???

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl